xDrive a "zkrácení" diffu ???
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Jako ja vim, ze kazdemu vyhovuje neco jineho, ale ty chces kratit diferaky kvuli zlepseni dynamiky a pritom turbo diky presunu adekvatni porce Nm smerem do nizsich otacek presne tohle zaridi.
(A ted to sliznu kvuli opozdene reakci na plyn atd.)
(A ted to sliznu kvuli opozdene reakci na plyn atd.)
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
nebudu tě peskovat... mně právě krajně nevyhovuje ta nelinearita turbomotorů, dole hodně, nahoře nic.... asi sem divnej
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
N55 začíná uvadat tak po pěti a půl tisících... Já vím, není to atmosféra (strašně rád bych si jednu bavorskou vyzkoušel, ještě jsem nikdy neměl tu čest), ale ten motor je fakt příjemnej. A má pěkný zvuk, teda minimálně v jedničce. Ani bych to od turba nečekal (bez ASD).pavproch píše:nebudu tě peskovat... mně právě krajně nevyhovuje ta nelinearita turbomotorů, dole hodně, nahoře nic.... asi sem divnej
Nejel jsi F80 náhodou?
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
pravá zábava s N52 a N53 začíná tam kde N55 už umřelo (tj právě nad těch 5.5tis toček)
jel sem f32 (428ixAT - kdesyk sem to tu psal a eeee) a zcela nedávno bondovou ///M3 f80 (jako motoricky je to overwhelming, na mně už ale krapet overkill....)
jel sem f32 (428ixAT - kdesyk sem to tu psal a eeee) a zcela nedávno bondovou ///M3 f80 (jako motoricky je to overwhelming, na mně už ale krapet overkill....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Bych to tak strašně špatně neviděl s těma foukátkama, vždyť díky foukání je motor zas relativně jednoduše tvárný a pokud se chce, tak by se určitě našel někdo, kdo by ho uměl poladit (podladit) tak, aby měl atmo-charakter s gradací ve vysokých otáčkách. Taky to asi nebude za babku, ale nevidím důvod proč by to nešlo, když se bude chtít.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
PP: srovnavat reakce motoru v x28 a x35 moc nelze. tu 335 si opravdu zkus, mozna zjistis, ze ma reakci na plyn lepsi nez tva N53. ostatne... M3 se ti libila, ne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
a proc tak trvat na tom, aby motor jel dobre 4-8tis. a ne 2-6 tis. porad je to +- stejne spektrum, akorat postaveno nize. Co tim ziskas navic, krom zvuku. Dynamice je to jedno.pavproch píše:pravá zábava s N52 a N53 začíná tam kde N55 už umřelo (tj právě nad těch 5.5tis toček)
jel sem f32 (428ixAT - kdesyk sem to tu psal a eeee) a zcela nedávno bondovou ///M3 f80 (jako motoricky je to overwhelming, na mně už ale krapet overkill....)
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Kdyby se to vzalo do důsledku tak rozsah 2-6 tisíc je výrazně větší než 4-8 tis.
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Samozrejme, pokud to budes brat jako moznost zrychleni na dany stupen, tak te zajia pomer hornich a spodnich a nasobek, ktery ti rekne kolikrat zvysi rychlost to uato na dany kvalt.
Re: xDrive a "zkrácení" diffu ???
Jsem pro zkrácení. Když z toho jde udělat lepší auto a PP je ochoten to zaplatit a kromě pozitiv nést i negativa, není co řešit.
I když si taky myslim, že 335i neni, co se ovladatelnosti motoru týká, vůbec marná. S Pperformance package a Akrapovičema se mi to vlastně dost líbí.
I když si taky myslim, že 335i neni, co se ovladatelnosti motoru týká, vůbec marná. S Pperformance package a Akrapovičema se mi to vlastně dost líbí.
RWD