Jaký může být rozdíl v těchto 3? Po kterém byste šáhli?
http://www.ebay.com/itm/Mini-Bluetooth- ... 565387163b
http://www.ebay.com/itm/ELM327-V1-5-OBD ... 3f1a5e157a
http://www.ebay.com/itm/ELM327-V1-5-OBD ... 2ec4a3d3a5
Měření okamžité spotřeby automobilu
Re: Měření okamžité spotřeby automobilu
Jenom pro trochu feedbacku - nakonec jsem koupil http://www.ebay.com/itm/ELM327-V1-5-OBD ... 3f1a5e157a a funguje skvěle. S připojeným Torque pro to šlape opravdu krásně. Data se mi už taky podařilo vyexportovat a zpracovat, takže grafy budou krásné Jinak k tomu měření spotřeby - nakonec tam napíšu opravdu jen to, co jste tu zmiňovali v příspěvcích. Žádná automobilka nebyla ochotná komunikovat (Ford, Škoda, Mazda) takže si to budu cucat z prstu. Jinak díky za pomoc
Re: Měření okamžité spotřeby automobilu
Zdravím, začal jsem nedávno s používání Torque a zjistil jsem, že mi to ukazuje, přestože mám nohu z pedálu, neustále 5,5% plynu. Pochopil bych to na volnoběh s tím, že to asi bude snímat polohu škrtící klapky, při stání.. Ale děje se tak i když brzdím motorem v relativně vysokých otáčkách a nohu mám z plynu. Nedostavuje se tak podle ECU chtěný efekt nulové spotřeby, ale dokonce vyšší, než kdybych jel na volnoběh s tím, že čím vyšší otáčky mám, tím jedu za víc, třeba za 3,8 l/h, přičemž bez zařazené rychlosti je to 1,4 l/h... Je to HTP. Je to normální u toho motoru nebo je někde chyba? Dík