Rozdielne pneu na napravach
Re: Rozdielne pneu na napravach
Pretacivost je pri nizkych rychlostiach zabavna, ale ked ides 120km/h v tiahlej zakrute tam uz zabava prestava...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Rozdielne pneu na napravach
Ved to, ale snad to nebude taky rozdiel nie pri tychto pneu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27977
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdielne pneu na napravach
Já se ktomuto přikláním...a vždy mne v tom utvrdí D1, když mne tam stihne nějakej déšť nebo jiný hnus, který je tam obzvlášť vypečený... Vždy ztrácejí adhezi přední kola Tam poznám, že vzorek již není v dobré kondici a raději přezouvám.mmira píše: to je otazka, jestli je lepsi mit trakci vepredu nebo vzadu. ja bych volil opacny postup, kvuli brzdeni a akceleraci.
kdysi jsem na Escortu v zime mel kombinaci GY neco vepredu a Barum vzadu. to bylo driftu, stacilo jen ubrat plyn v zatacce.
Takže já volím lepší pneu vepředu... Ať již jezdím 4x4 nebo FWD.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Rozdielne pneu na napravach
U předokolky je hnusná zadní guma plus. Vyrovnává nedotáčivost
Uživatel neexistuje
Re: Rozdielne pneu na napravach
tak logicky přední kola čistí cestu od sraček a zadní si jedou už po vymeteném
problém nastává v zatáčce, kde zadní jedou jinou dráhu než přední
ale taky davávm lepší dopředu a to s jakýmkoliv druhem pohonu
problém nastává v zatáčce, kde zadní jedou jinou dráhu než přední
ale taky davávm lepší dopředu a to s jakýmkoliv druhem pohonu
Re: Rozdielne pneu na napravach
Dik, tiez mi to prislo prirodzenejsie dat predne dopredu (ak nejde o extremny rozdiel medzi gumami).
Re: Rozdielne pneu na napravach
Na druhým autě (FWD) mám vpředu Pirelli Sottozero 2 a vzadu o dost starší Dunlop WS 3D (ale i ty mají pořád 5mm), už třetí zimu a žádný problém. Postupně se ty nové Pirellky sjely tak, že mají jen o cca 1mm hlubší vzorek. Loňskou a předloňskou zimu jsem byl rád, že lepší byly vepředu, zvlášť když bylo potřeba se odněkud nebo někam vyhrabat. S přetáčivostí/nestabilitou žádný problém.
Re: Rozdielne pneu na napravach
on musi byt opravdu vyrazny rozdil v kvalite tech gum, aby to melo nejaky citelny rozdil, viz ma zkusenost s kombinaci GY/Barum. na snehu to bylo cajk, na ledu neporovnatelne.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Rozdielne pneu na napravach
Ono vůbec kvalita pneumatik se láme na ledu a vodě. A proto vzhledem k mému použití mi bude více vyhovovat Michelin A4 než současný TS 800
Uživatel neexistuje
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27977
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdielne pneu na napravach
TS800 má přítelkyně na Golfu. Guma mne překvapila svou tichostí. Chování na sněhu/ledu jsem neměl možnost zkusit, bo tady žádný nebyl, není a asi ani nebude
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time