e-call - ano/ne ?
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Tu píčovinu od dfense sem utnul u bodů jedna, protože píše hovna. Povinnost poskytnutí první pomoci existuje a s e-call se na tom nic nemění.
To je stejné jako, že existují systémy pro cyklistu, které v případě nehody zavolají pomoc. Takže když uvidím cyklistů co leží v příkopě tak se na něj vyseru, protože by ji měl mit? Když uvidím někoho koho mele lavina tak ho nebudu sledovat a případně jít hledat, protože má airbag bagl?
To, že systém selže a pomoc nezavolá, v čem to je odlisne třeba od toho,že se porouchá telefon?
Jinak jen tak pro informaci, e-call vyvíjeli automobily zejména se záchrannými složkami v EU (i tou českou a to ve velké míře). A práve záchraně složky staly, aby to nové auta měli povinne. Nezrusime IZS, protože podle hovoru jsou schopni vystopovat kde se člověk přibližně nachází?
Jinak myslím, že na to bečení by mělo být samostatně vlákno
To je stejné jako, že existují systémy pro cyklistu, které v případě nehody zavolají pomoc. Takže když uvidím cyklistů co leží v příkopě tak se na něj vyseru, protože by ji měl mit? Když uvidím někoho koho mele lavina tak ho nebudu sledovat a případně jít hledat, protože má airbag bagl?
To, že systém selže a pomoc nezavolá, v čem to je odlisne třeba od toho,že se porouchá telefon?
Jinak jen tak pro informaci, e-call vyvíjeli automobily zejména se záchrannými složkami v EU (i tou českou a to ve velké míře). A práve záchraně složky staly, aby to nové auta měli povinne. Nezrusime IZS, protože podle hovoru jsou schopni vystopovat kde se člověk přibližně nachází?
Jinak myslím, že na to bečení by mělo být samostatně vlákno
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Mě by zajímalo, jestli je d-fens i v reálném životě tak hustej a zásadovej jak se prezentuje na svém webu. On si totiž ve spoustě článků sám protiřečí
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Cez to vsetko sa ale nedari objasnovat trestnu cinnost. Otazne je ci je to neschopnostou, alebo to s tym monitoringom stale nie je take horuce ako v konspiracnych teoriach. Ved dnes nevedia najst ani po.ebane auto ukradnute pod kamerami. Jedno ci ma GPS lokator, navi, alebo kde sa pohybuje. Pritom vsetky hlavne tahy su pod kamerami. Mesta vo velkej miere tiez a snad kazdy zlodej ma u seba mobil..Zajda píše:Nejhorší je právě že to monitorování neprobíhá podle důležitosti ale celoplošně, kvanta dat co sbírá a archivuje např. Google si nikdo nedokážeme představit, stejně jako prostředky co na to musí padnout. Vstupů má mraky - vyhledávač, internetový prohlížeč, Android telefony a jejich aplikace, bezplatná navigace v nich, autonomní vozidla, streetview. Takže až bude potřeba např. za 20 let udělat kádrové profily obyvatelstva, nepochybuju že bude kde brát, Facebook a spousta jiných roztroušených databází to jistí911T píše:To neni opatrnost ale paranoja. Clovek ma dnes dost problemov aj bez toho aby sa zaoberal predstavou vlastnej dolezitosti a pocitom ze ktosi monitoruje kazdy jeho krok.
Ale člověk by v dnešní době vpodstatě musel žít na okraji společnosti aby se tomu ubránil.
Re: e-call - ano/ne ?
Pro zlodeje (a nejen pro nej )neni dnes zadny problem zarusit GSM nebo GPS, a u dalsich frekvenci to bude predpokladam podobne.
Re: e-call - ano/ne ?
To ze se nejakym zpusobem chova spolecnost prece nutne neznamena, ze by mel jednotlivec pod tihou okolnosti rezignovat na sve preference. Prave stadni chovani ty spolecenske tendence legitimizuji a urychluji.honziss píše:presne moje rec!rhinos píše:příjde mi taková opatrnost úsměvná. Zvlášť když na každém rohu je kamera a anonymita kdekoliv je hudba minulosti
Zrovna ted dospel do finale jeden starsi pripad, kdy se proste lid ozval https://zpravy.aktualne.cz/domaci/stude ... f6b220ee8/
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Tak balíček tvých uživatelských aktivit na Googlu není něco, s čím by na tebe kdokoliv vyrukoval na férovku.911T píše:Cez to vsetko sa ale nedari objasnovat trestnu cinnost. Otazne je ci je to neschopnostou, alebo to s tym monitoringom stale nie je take horuce ako v konspiracnych teoriach. Ved dnes nevedia najst ani po.ebane auto ukradnute pod kamerami. Jedno ci ma GPS lokator, navi, alebo kde sa pohybuje. Pritom vsetky hlavne tahy su pod kamerami. Mesta vo velkej miere tiez a snad kazdy zlodej ma u seba mobil..
To co považuješ za konspirační teorii se zcela nepokrytě děje, data jsou prostě plošně sbírána v zájmu "vylepšování" uživatelských služeb. Fakt si přečti podmínky k jakémukoliv jejich programu. Ta data samozřejmě mají být anonymizována, jinak by tato aktivita byla v rozporu se zákony většiny zemí.
Pokud si k tomu Google přiřazuje konkrétní jméno nebo okruh jmen, tak to samozřejmě není veřejně prezentovatelná informace, bylo by to nelegální. Ale ono je to stejně jedno, konkrétní jméno nepotřebují. Mají data stamiliónů unikátních uživatelů, tento uživatel se přihlašoval tady, tehdy, podle navigace cestoval tudy. Přiřazení konkrétního jména už bude jen třešnička na dortu
Jinak zrovna o Googlu se bavím protože má zdaleka nejrozsáhlejší záběr, ne že by byl jediný.
Bezpečnostní složky určitě nezůstávají pozadu samy o sobě a takový Facebook jakbysmet, občas je to i úsměvné, ale ukazuje to jak snadno se i nedůležitý člověk v době strojové analýzy dat může dostat do nějakého hledáčku či škatulky:
https://www.svethardware.cz/britska-pol ... uste/45769
http://www.lui.cz/co-se-deje/item/11827 ... udela-gaye
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: e-call - ano/ne ?
Proč ne? Z principu, protože to je povinné a musím to platit i když nechci.
A pokud bych náhodou přijal kolektivistický způsob myšlení, stejně to bude asi neobhajitelné. Lidský život má nějakou kalkulovatelnou cenu (to poznáte, až Vám něco opravdu bude a pojišťovna řekne, že nezaplatí).
Někdo tady kousek zpátky obhajoval TPMS. Tak mi to vysvětlete teda. Za rok platím povinnou pojistku na auto necelé 3000Kč a to kryje v průměru všechna rizika. A lidi běžně kvůli TPMS dají ročně běžně třeba tisícovku (různé servisní zásahy při přezouvání, rozbitá či nefunkční čidla, dojezd 1000km v nouzovém režimu 80km/h po dálnici kvůli rozbitému čidlu, které hlásí blbosti, náhrada za čas strávený v servisu ...). To by muselo TPMS zabránit třetině následků všech nehod. Jenže reálně jsou to možná promile. A jsem tedy ochoten za pořízení a provoz TPMS dát ročně maximálně 10 korun. Jinak vyhozené peníze. Lze vynaložit lépe a jinde.
Takže bych obdobně chtěl vidět tu kalkulaci na e-call. Ale pravdivou. Jediné co to řeší, jsou nehody osamocených řidičů na málo frekventovaných silnicích. Kdo to chce, ať si to koupí a podílí se na nákladech. O nějaké společenské objednávce nemůže být řeč, podle mne žádná není.
A pokud bych náhodou přijal kolektivistický způsob myšlení, stejně to bude asi neobhajitelné. Lidský život má nějakou kalkulovatelnou cenu (to poznáte, až Vám něco opravdu bude a pojišťovna řekne, že nezaplatí).
Někdo tady kousek zpátky obhajoval TPMS. Tak mi to vysvětlete teda. Za rok platím povinnou pojistku na auto necelé 3000Kč a to kryje v průměru všechna rizika. A lidi běžně kvůli TPMS dají ročně běžně třeba tisícovku (různé servisní zásahy při přezouvání, rozbitá či nefunkční čidla, dojezd 1000km v nouzovém režimu 80km/h po dálnici kvůli rozbitému čidlu, které hlásí blbosti, náhrada za čas strávený v servisu ...). To by muselo TPMS zabránit třetině následků všech nehod. Jenže reálně jsou to možná promile. A jsem tedy ochoten za pořízení a provoz TPMS dát ročně maximálně 10 korun. Jinak vyhozené peníze. Lze vynaložit lépe a jinde.
Takže bych obdobně chtěl vidět tu kalkulaci na e-call. Ale pravdivou. Jediné co to řeší, jsou nehody osamocených řidičů na málo frekventovaných silnicích. Kdo to chce, ať si to koupí a podílí se na nákladech. O nějaké společenské objednávce nemůže být řeč, podle mne žádná není.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e-call - ano/ne ?
Cerstva skusenost s nepriamim TPMS...prava predna pneumatika hlasila nizky tlak...skutocnu realitu si asi vieme vsetci tipnut...
A k samotnemu e-callu...kto chce nech si to tam za vlastne prachy da, ale platit povinne za nieco co v aute nechcem a nepotrebujem je proti mne ako zakaznikovi. A automobilky mi samozrejme nenauctuju len ten HW, ale nieco stoji samotna SIM ,ktora je k tomu, operatorov ktory musia byt online 24/7, SW pre zachranne zlozky atd.
No a nakoniec sa nedaj boze niekto vyseka v mieste kde nebude signal a e-call sa nikomu nedovola a kto bude na vine?
A k samotnemu e-callu...kto chce nech si to tam za vlastne prachy da, ale platit povinne za nieco co v aute nechcem a nepotrebujem je proti mne ako zakaznikovi. A automobilky mi samozrejme nenauctuju len ten HW, ale nieco stoji samotna SIM ,ktora je k tomu, operatorov ktory musia byt online 24/7, SW pre zachranne zlozky atd.
No a nakoniec sa nedaj boze niekto vyseka v mieste kde nebude signal a e-call sa nikomu nedovola a kto bude na vine?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: e-call - ano/ne ?
Já mám zase zkušenost s přímým měrením: jakmile ráno sednu do auta a je pod nilou, tak to píská a ulazuje nízký tlak tak ve třech pneu. Jakmile ujedu tak 5-8km, hláška zmizí a tlaky to ukazuje správné.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time