Jestli mám pravdu tak, věnec a pastorek budou sedět ze všech type 188. U e36 velkej obal, u e34 tušim střední obal, atd. Když koukám na fotku, deset šroubů sedí. Pokud vydržíš dva týdny, můžu ti udělat komplet rozměření a fotky pastorku a věnce. Pokud to bude sedět, jsou díly otázkou 1-2tis., resp. byly dva roky zpět.
Zkraceni diferencialu u BMW
Re: Zkraceni diferencialu u BMW
RWD
Re: Zkraceni diferencialu u BMW
jééé, kuju převelice, rád počkám a třeba se dočkám....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Zkraceni diferencialu u BMW
Ok. Až budu doma, tak to zpracuju. Koukám do kalendáře a budou to spíš tři týdny.
RWD
Re: Zkraceni diferencialu u BMW
Když nad tim přemýšlím, tak 4,27 je u bawa už hodně krátkej převod a nevim o tom, že by se vyskytovalo u seriových aut 4,75.
To může být důvod vysoký ceny.
Např. tady přehled 3er: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
To může být důvod vysoký ceny.
Např. tady přehled 3er: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
RWD
Re: Zkraceni diferencialu u BMW
Hele a co je to vysoká cena za krátký převod? U CTR je za 13.5kKč oem z japan a větší zkrácení jsou ještě za víc. Je nutný si uvědomit, že auto neskutečně ožije a jsou to u atmosféry prakticky nejlevnější "koně", který se dají získat. Jako jestli se to nechá pořídit za 2tis. materiál, tak to je cena úplně snová - závidím jako prase...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Zkraceni diferencialu u BMW
Nestačilo by jen přepsat označení kvaltů na šaltpáce ? Místo dvojky napsat že je to trojka apod. Bylo by to úplně nejlevnější "přídání koní"jarka píše:Hele a co je to vysoká cena za krátký převod? U CTR je za 13.5kKč oem z japan a větší zkrácení jsou ještě za víc. Je nutný si uvědomit, že auto neskutečně ožije a jsou to u atmosféry prakticky nejlevnější "koně", který se dají získat. Jako jestli se to nechá pořídit za 2tis. materiál, tak to je cena úplně snová - závidím jako prase...
PS s převodama se velmi snadno experinentuje třeba na motorkách, vůbec bych ale ze zkušeností netvrdil, že s kratšími kvalty to jede rychleji. U aut je to iinak ?
Re: Zkraceni diferencialu u BMW
V jakým rozsahu maximálek se pohybujou změny převodů u krosky? 130-160? Na šest kvaltů? Převody jsou tam dostatečně překrytý vždycky. S autama se to srovnávat vůbec nedá.
RWD
Re: Zkraceni diferencialu u BMW
U krosky se mění kolečka v rozsahu cca 12-15 zubů, tj přeneseně maximálka na poslední kvalt třeba od 120 do 150 s odstupňováním po 10 km/h. Pro ještě větší (nebo naopak menší) změnu se dá na zadní kolo jiná rozeta
Samozřejmě když dám menší kolečko tak se kvalty sice rychleji vytáčejí, ale o to dříve musím řadit vyšší rychlost která je už slabší. U aut je to přece to stejné.
Kdyby snad zkrácení mělo přidat tolik koní stačilo by nastavit nejvyšší kvalt třeba na 30 km/h a nikdo by mě nepředjel
Chápu že ideální je nastavit převody tak, aby se motor na nejvyšší kvalt maximálně roztočil na nejrychlejším úseku trati, ale to se asi bavíme o okruzích nebo rallye, ne o běžném provozu
Samozřejmě když dám menší kolečko tak se kvalty sice rychleji vytáčejí, ale o to dříve musím řadit vyšší rychlost která je už slabší. U aut je to přece to stejné.
Kdyby snad zkrácení mělo přidat tolik koní stačilo by nastavit nejvyšší kvalt třeba na 30 km/h a nikdo by mě nepředjel
Chápu že ideální je nastavit převody tak, aby se motor na nejvyšší kvalt maximálně roztočil na nejrychlejším úseku trati, ale to se asi bavíme o okruzích nebo rallye, ne o běžném provozu
Re: Zkraceni diferencialu u BMW
Tady se zkracuje výhradně u hraček z valný části určených na okruh nebo kopec.
RWD