Genevo ONE - Zkušenosti

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od Spectral »

honziss: HD+ taky doporučím. Je to tak, jak popisuje VS*, hlava je klasicky pevně namontovaná za nárazníkem a je potřeba k ní dovést jen napájení. Vnitřní jednotku je možno umístit celkem kamkoliv v kabině, ideálně tak, ať není shora stíněná plechem (kvůli příjmu GPS); sám ji mám na dokonalém místě v malé přihrádce v palubce vedle volantu. Vidím na ní jen já jako řidič, zvenku auta vidět není, takže ji ani nemusím schovávat, GPS taky chytá. Datové spojení mezi vnitřní jednotkou a hlavou je bezdrát (nevím jestli BT, ale VS* asi ví, o čem mluví), funguje bezproblémově a spojí se ihned po zapnutí.
:ar!
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od honziss »

Spectral píše:honziss: HD+ taky doporučím. Je to tak, jak popisuje VS*, hlava je klasicky pevně namontovaná za nárazníkem a je potřeba k ní dovést jen napájení. Vnitřní jednotku je možno umístit celkem kamkoliv v kabině, ideálně tak, ať není shora stíněná plechem (kvůli příjmu GPS); sám ji mám na dokonalém místě v malé přihrádce v palubce vedle volantu. Vidím na ní jen já jako řidič, zvenku auta vidět není, takže ji ani nemusím schovávat, GPS taky chytá. Datové spojení mezi vnitřní jednotkou a hlavou je bezdrát (nevím jestli BT, ale VS* asi ví, o čem mluví), funguje bezproblémově a spojí se ihned po zapnutí.
ok, diky!
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od mmira »

michmika píše:Měl bych jeden dotaz - máte někdo zkušenosti s Genovem, které je umístěné za sklem vyhřívaného čelního skla Fordu? Funguje? Nefunguje? Neměl by kdyžtak někdo na vyzkoušení? :)
funguje, jen nedokazu rict, jestli ma snizenou citlivost. ale nezdalo se mi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
VS*
Letec
Příspěvky: 1260
Registrován: stř 23 lis 18:03

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od VS* »

Pokud to jsou jen ty tenke drátky ve skle tak to moc vliv nemá...
Problém je jen "celopokovení"...které se dělá kvůli slunci...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Noo...Golf/Superb/B8 mají s vyhřívaným sklem automaticky IR ;-) A přes to neprojde ani vlna.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1081
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od AntiRadary.cz »

honziss píše:Muzu potvrdit, ze treba na dalnici, kdyz merej schovany za kackama po smeru jizdy, se kazdy zvyseni citlivosti sakra hodi.
Ono někdy ani zvýšení citlivosti nepomůže, když tam žádný signál není, tak může být sebelepší detektor a stejně upozorní pozdě. Když je zase signál dostatečný, tak je vcelku skoro jedno, jestli detektor upozorní za 500 m nebo 400 m, stejně tak jestli za 50 m nebo 40 m. V 1. případě je času dost i u méně citlivého detektoru, v 2. případě jej není dost ani u citlivějšího detektoru a přitom je to pořád 20% rozdílu v citlivosti. Samozřejmě mohou nastat i případy, kdy citlivější detektor ještě signál zachytí, ale méně citlivý již ne, takže tam může být rozdíl v detekční vzdálenosti mnohem výraznější.
honziss píše:Odbornici, potrebuju poradit. Kdyz bych chtel Genevo HD+ tak ten GPS kousek se montuje do kabiny, trebas na sklo. Ale kam se montuje ta snimaci hlava? Taky musi bejt za sklem nebo muze bejt treba schovana v masce? Jak je s tim GPS kouskem propojena? Kabel nebo nakej bezdrat?
Genevo HD+ se montuje dopředu do nárazníku a může byt bezdrátově spojený s přenosným Genevo GPS v kabině řidiče. Použitelnost takového řešení je pro mě dost nepochopitelná, pokud má vozidlo pokovené čelní sklo, tak nemusí fungovat ani bezdrátový přenos mezi anténou Genevo HD+ a vnitřním Genevo GPS, nemluvě o problematickém zachycení GPS signálu (lze pořešit externím GPS modulem), a pokud vozidlo nemá pokovené čelní sklo, tak lze použít standardní Genevo One, který je dokonce trochu menší než Genevo GPS a nepotřebuje externí radarovou a GPS anténu. Bezdrátový přenos je navíc na 435 MHz (frekvence dětských RC hraček), takže jej lze snadno narušit a zarušit.

Další možností je propojení Genevo HD+ s indikační a řídící jednotkou od Beltronicsu 975e normálním kabelem, který problematické bezdrátové spojení eliminuje, ale zase nemá GPS funkce. Poslední možností je propojení Genevo HD+ s indikační a řídící jednotkou od Beltronicsu 975e s GPS funkcemi, které je sice dražší než dva předchozí, ale je dostatečně spolehlivé a nenápadné řešení s kompletními GPS funkcemi.
řidičBOB píše:Noo...Golf/Superb/B8 mají s vyhřívaným sklem automaticky IR ;-) A přes to neprojde ani vlna.
Nedávno jsem řešil Octavii s tímto sklem a nahoře u zpětného zrcátka byla 2 nepokovená okénka, kam se vešel nejen Genevo One, ale dokonce i Valentine One, samozřejmě jenom v horizontální pozici.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od honziss »

Diky za vysvetleni, jen s tim bt mi to nak nejde do hlavy, bt reprak mi normalne funguje pres metr kamenny zdi..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

AR.cz: evidentně o tom víte ohodně málo. To bude tím, že zpravidla testujete v kanclu na stole a z reálného provozu máte jenom velmi málo zkušeností. A když, tak jenom z Phy a to v 99% z tunelu, který nevypovídá o ničem. Nebudu se rýpat v tom, jak často potkáváte ramer někde na D1 nebo D2 ;-) Takže se vzpamatujte a věřte tomu, že 20% rozdílu v citlivosti je už procento, kdy se bavíme o (ne)vlastnictví ŘP.

ad pokovená skla koncernu: mají to všechna koncernová auta stejně. Testoval jsem to na O3/Supu/B8 a i na svém Golfu. Funkčnost, jak jí popisujete, není 100% a osobně byhc jí v žádném případě nedoporučoval! Riskujete, že vám někdo přijde rozbít hubu, když přijde o papíry.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1081
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od AntiRadary.cz »

rB: Zkuste si můj příspěvek přečíst ještě jednou a pořádně, možná pak pochopíte, co jsem tím chtěl říct. Pokud ne, nevadí.

Nepokovené oblasti v pokoveném čelním skle nové Octávie jsem testoval imitátorem radaru, nebyl by problém to otestovat ani Ramerem, ale nedocházelo k naprosto žádnému útlumu citlivosti v nepokovené části čelního skla a mimo vozidlo. Zákazník měl vlastní Valentine One a byl rád, že nemusí honem plánovat nákup vestavěného detektoru, byť do budoucna to úplně nevyloučil. Nechápu, proč by mě měl rozbít hubu, když jsem mu prozatím ušetřil finance na nákup nového detektoru a současně mu zajistil co nejlepší ochranu s dosavadním zařízením, jelikož s novým vozem jezdil úplně bez detektoru.

honziss: Zeď není kov a BT není 435 MHz. Já jsem si to nevymyslel, i dodavatel jej nedoporučuje pro vozidla s pokoveným čelním sklem.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Genevo ONE - Zkušenosti

Příspěvek od řidičBOB »

Když nechápete, nevadí...
Na testy imitátorem jste byl vždy expert :)) Snad jste to snímal nejméně na dvě kamery, byli přítomni svědci a hodiny :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět