Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Takže jestli to dobře chápu, tak:
1) pasivní antiradar funguje proti mikrovlnám v ideálním případě velmi dobře
2) proti laserům je bezmocný
3) proti laserům mohu použít aktivní antiradar, který funguje také velmi dobře, ale je zakázaný a tak riskuju třeba i dočasné zabavení auta
A otázky:
1) Čím měří dálniční Passaty?
2) Co si dnes nově pořizuje do výzbroje MP a PČR?
3) Funguje pasivní antiradar i na měření zezadu?
4) Otázka na uživatele - jak moc vás to ochrání?
1) pasivní antiradar funguje proti mikrovlnám v ideálním případě velmi dobře
2) proti laserům je bezmocný
3) proti laserům mohu použít aktivní antiradar, který funguje také velmi dobře, ale je zakázaný a tak riskuju třeba i dočasné zabavení auta
A otázky:
1) Čím měří dálniční Passaty?
2) Co si dnes nově pořizuje do výzbroje MP a PČR?
3) Funguje pasivní antiradar i na měření zezadu?
4) Otázka na uživatele - jak moc vás to ochrání?
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
1) defakto kalibrovaný tachometr a kamera - čistě pasivní zařízení
2) t.č. ramer 10, tedy mikrovlnka, pravděpodobně ji budou mít i 4 audiny
3) pasivní antiradar neboli detektor chytá odrazy radarových vln, tedy i zezadu neboli "na odjezdu". Při tomto typu měření se ale pozná kvalitní detektor, protože množství a intenzita odrazů může být velmi malá
4) nic není na 100%
2) t.č. ramer 10, tedy mikrovlnka, pravděpodobně ji budou mít i 4 audiny
3) pasivní antiradar neboli detektor chytá odrazy radarových vln, tedy i zezadu neboli "na odjezdu". Při tomto typu měření se ale pozná kvalitní detektor, protože množství a intenzita odrazů může být velmi malá
4) nic není na 100%
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
1) ano
2) řekl bych rovnež že ano, protože když začne alarm, paprsek už dopadl a než stihnete zareagovat, jste změřený (pokud nemáte další nádobíčko)
3) přesně tak, navíc je dobré mít kvalitní AL, který je na český poměry stavěný. zabavení auta možná, ale pokuty se za to snad ještě nikdo nedočkal, alespoň o takovém případu nevím
1) kalibrované měření rychlosti + kamera => metoda srovnání rychlosti (platí, že nemusí srovat rychlost na stejnou, to stejně dost dobře přesně nejde, ale musí jet pomaleji nebo stejně rychle) a naměření dráhy a času za určitý úsek
2) souhlas s ferdinandem, dalo by se ale řict, že i typ AD9, o kterém se tady psalo na předchozích stranách
3) pokud jsem pochopil na měření po směru jízdy, tak ano, ale to se moc často nevyužívá
4) záleží na tom, jak moc je uživatel zběhlej a co od toho očekává. když očekává věc, která ho 100% spasí může bejt za měsíc bez ŘP. jde o to rozumnět tomu a vědět co se od toho dá očekávat. problémové je někdy krizové brždění např ze 180 na polovičku na okresce. sice v téhle rychlosti se stane jednou za rok, že se vás někdo drží na zadku, ale stejně to neni moc bezpečná záležitost a je dobré s tím počítat a +- vědět i bez AR kde bývají. nestalo se ale, že by mi AR ani nepípnul a změřili mě.
2) řekl bych rovnež že ano, protože když začne alarm, paprsek už dopadl a než stihnete zareagovat, jste změřený (pokud nemáte další nádobíčko)
3) přesně tak, navíc je dobré mít kvalitní AL, který je na český poměry stavěný. zabavení auta možná, ale pokuty se za to snad ještě nikdo nedočkal, alespoň o takovém případu nevím
1) kalibrované měření rychlosti + kamera => metoda srovnání rychlosti (platí, že nemusí srovat rychlost na stejnou, to stejně dost dobře přesně nejde, ale musí jet pomaleji nebo stejně rychle) a naměření dráhy a času za určitý úsek
2) souhlas s ferdinandem, dalo by se ale řict, že i typ AD9, o kterém se tady psalo na předchozích stranách
3) pokud jsem pochopil na měření po směru jízdy, tak ano, ale to se moc často nevyužívá
4) záleží na tom, jak moc je uživatel zběhlej a co od toho očekává. když očekává věc, která ho 100% spasí může bejt za měsíc bez ŘP. jde o to rozumnět tomu a vědět co se od toho dá očekávat. problémové je někdy krizové brždění např ze 180 na polovičku na okresce. sice v téhle rychlosti se stane jednou za rok, že se vás někdo drží na zadku, ale stejně to neni moc bezpečná záležitost a je dobré s tím počítat a +- vědět i bez AR kde bývají. nestalo se ale, že by mi AR ani nepípnul a změřili mě.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Tak přidám i já svojí verzi:bob píše:Takže jestli to dobře chápu, tak:
1) pasivní antiradar funguje proti mikrovlnám v ideálním případě velmi dobře
2) proti laserům je bezmocný
3) proti laserům mohu použít aktivní antiradar, který funguje také velmi dobře, ale je zakázaný a tak riskuju třeba i dočasné zabavení auta
A otázky:
1) Čím měří dálniční Passaty?
2) Co si dnes nově pořizuje do výzbroje MP a PČR?
3) Funguje pasivní antiradar i na měření zezadu?
4) Otázka na uživatele - jak moc vás to ochrání?
1) pokud to je opravdu kvalitní detektor s úpravou pro ČR, tak prakticky stoprocentně!
2) nemusí, většinou každý radarový detektor má v sobě i laserový detektor (kromě Escort R27 a Stingeru bez modulu Stinger Laser) a ten občas nějakou pokutu zachrání. Ovšem, když reaguje laserový detektor, tak již probíhá změření, které je prakticky okamžitě, takže šance na úspěch je jenom při náhodném zachycení měřicího paprsku určenému vepředu jedoucímu vozidlu.
3) aktivní antiradar proti klasickým radarům používaných v ČR neexistuje, proti laserovým měřičům se používají rušičky, které dle typu fungují průměrně až perfektně, ale jsou zakázané, ovšem pokutu za ně zatím nikdo nedostal a v Pardubicích je po pár exhibicích zase ticho po pěšině.
1) Polcamem 2006, který je naprosto pasivní a tudíž nedetekovatelný: http://www.policie.cz/clanek/merici-zar ... losti.aspx
2) ještě před časem se všude nakupovaly LIDARY, t.j. laserové měřiče rychlosti, teď se stále více a častěji mluví o inovovaných Ramerech - radarech AD9 a AD10, které se již zase začínají objevovat ve větším množství.
3) ano, ale musí to být opravdu kvalitní detektor a musí zareagovat ještě před měřicím vozidlem, protože když Vaše vozidlo zasáhne měřící paprsek, tak už je pozdě.
4) 100% se spoléhat nelze na nic, ale prodávám antiradary již přes 15 let a 80% současných prodejů jsou stálí zákazníci, takže kdyby to pořádně nefungovalo, tak by se asi nevraceli.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Re: Stinger - 1. legální antiradar v celé EU!!!
Tohle vypadá zajímavě, ale přiznám se, že z toho moc nechápu co to vlastně všechno dělá. Mám zkušenosti s pevným detektorem od Belu, to se prostě zamontovalo, byla k tomu ovládací krabička uvnitř, detekce venku, vypínalo se to, nastavovalo a jelo se. Ale tohle je nějaký komplikovaný.AntiRadary.cz píše:Tak konečně je v i ČR k dostání technologická špička v oblasti detekce policejních radarů a dalších měřičů rychlosti - multifunkční zabezpečovací systém Stinger, který nejenom vykazuje vynikající citlivost na Ramery a má miniaturní anténu, která se bez problému vejde i do toho nejmenšího montážního prostoru, ale navíc je schválený v celé EU, takže by s ním řidiči neměli mít problémy a ni v zahraničí.
Po dokompletování modulem Stinger Laser, který se v současné době dolaďuje, to bude komplexní zařízení, které bude řešit ochranu vozidla jak před radary, tak i před ostatními měřiči rychlosti, včetně laserových!
Demonstrační video
Testovací video 1
Testovací video 2
Technické informace
Takže zkusím dotazy
a) Je to vlastně pevná sada? Musím do auta něco zabudovat, nebo jsou to jen ty krabičky, ve kterých je všechno?
b) Předpokládám, že to pevný je, takže je k tomu nějaký mobilní výstup, který se odpojuje a nějak nastavuje doma? Nebo si odnesu jen kus, třeba kartu, nebo něco jako disk?
c) Chápu správně, že to je vlastně detekce vln + rušička lidarů + informace podle GPS?
d) Pokud ano, co je všechno v základní ceně a co se musí dokupovat?
Ptám se asi trochu hloupě, ale není mi to z webu úplně jasný, díky
Re: Stinger - 1. legální antiradar v celé EU!!!
a/ je to pevna sada. montuje sa antena, gps antena, drziak (karty resp DSI displeja) a v pripade DSI este externy reproduktor a riadiaca jednotkaReese píše: Takže zkusím dotazy
a) Je to vlastně pevná sada? Musím do auta něco zabudovat, nebo jsou to jen ty krabičky, ve kterých je všechno?
b) Předpokládám, že to pevný je, takže je k tomu nějaký mobilní výstup, který se odpojuje a nějak nastavuje doma? Nebo si odnesu jen kus, třeba kartu, nebo něco jako disk?
c) Chápu správně, že to je vlastně detekce vln + rušička lidarů + informace podle GPS?
d) Pokud ano, co je všechno v základní ceně a co se musí dokupovat?
Ptám se asi trochu hloupě, ale není mi to z webu úplně jasný, díky
b/ nastavenie funkcii sa da robit len ked je karta resp DSI zapojene v aute. ano domov sa odnasa len samotna karta resp DSI ktore sa pomocou pc interface pripajaju k PC. toto sluzi na aktualizaciu fw resp stahovanie dat (policecheck a u DSI este knihy jazd)
c/ detekcia vln + GPS (standard) + laser (opcia navyse, momentane este nie je v ponuke kedze sa caka na sw update pre niektore lidary; aj ked detekcia a rusenie pro laser 3 a lti 20-20 je plne funkcna a teda v CR by to uz bolo pouzitelne)
d/ dokupit sa moze spominany laser a v pripade karty PC interface (u DSI je PC interface standar
neni zac
STINGER je legalny & homologovany, antiradary nie!
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Potvrzuji, první přenosný detektor jsem koupil od zde citovaného pána spolu s nástupem bodového systému. Od té doby mě radar změřil při překročení rychlosti jen jednou - a to protože detektor zůstal zapomenutý doma v šuplíkuAntiRadary.cz píše:Tak přidám i já svojí verzi:bob píše:Takže jestli to dobře chápu, tak:
1) pasivní antiradar funguje proti mikrovlnám v ideálním případě velmi dobře
(...)
4) Otázka na uživatele - jak moc vás to ochrání?
1) pokud to je opravdu kvalitní detektor s úpravou pro ČR, tak prakticky stoprocentně!
(...)
4) 100% se spoléhat nelze na nic, ale prodávám antiradary již přes 15 let a 80% současných prodejů jsou stálí zákazníci, takže kdyby to pořádně nefungovalo, tak by se asi nevraceli.
AntiRadary.cz píše:(...)bob píše:Takže jestli to dobře chápu, tak:
(...)
2) Co si dnes nově pořizuje do výzbroje MP a PČR?
2) ještě před časem se všude nakupovaly LIDARY, t.j. laserové měřiče rychlosti, teď se stále více a častěji mluví o inovovaných Ramerech - radarech AD9 a AD10, které se již zase začínají objevovat ve větším množství.
(...)
Mimochodem, jak dlouho takový Polcam asi vydrží? Je to "pravá polská kvalita", takže se za rok rozpadne?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Chlapi, pomožte mi, pls. Jak píšu výše, vůbec sa v tomhle neorientuju. Pokud už bych ale si něco pořizoval, tak:
1. musí to být PLNĚ legální (tedy pouze PASIVNÍ)
2. stačí provedení fungující pouze v CZ/SK (po západní EU toho zase tolik nenalítám a když už, tak podle předpisů)
3. musí to umět určitě detekovat radary (pokud to bude umět i lidary, bude to samozřejmě ok)
4. NESMÍ to mít GPS (nesnesu, aby mně někdo sledoval, kde jsem)
5. musí to být dlouhodobě funkční na stisknutí jednoho tlačítka (nehodlám strávit půlhodiny před každou jízdou štelováním nebo každou chvíli aktualizovat fw apod).
6. musí to být snadno DIY instalovatelné do auta, po instalaci nesmí nikde v autě překážet žádné dráty apod. (čili asi přenosná jednotka na baterky+ držák buď na př. sklo nebo na sluneční clonu u spolujezdce)
7. signál o detekci radaru v okolí (optický a akustický) musí být jednoduchý (pípnutí+bliknutí) ne, aby to na mě půlhodiny kecalo...
Existuje vůbec něco takového?
1. musí to být PLNĚ legální (tedy pouze PASIVNÍ)
2. stačí provedení fungující pouze v CZ/SK (po západní EU toho zase tolik nenalítám a když už, tak podle předpisů)
3. musí to umět určitě detekovat radary (pokud to bude umět i lidary, bude to samozřejmě ok)
4. NESMÍ to mít GPS (nesnesu, aby mně někdo sledoval, kde jsem)
5. musí to být dlouhodobě funkční na stisknutí jednoho tlačítka (nehodlám strávit půlhodiny před každou jízdou štelováním nebo každou chvíli aktualizovat fw apod).
6. musí to být snadno DIY instalovatelné do auta, po instalaci nesmí nikde v autě překážet žádné dráty apod. (čili asi přenosná jednotka na baterky+ držák buď na př. sklo nebo na sluneční clonu u spolujezdce)
7. signál o detekci radaru v okolí (optický a akustický) musí být jednoduchý (pípnutí+bliknutí) ne, aby to na mě půlhodiny kecalo...
Existuje vůbec něco takového?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
pavproch: To v podstatě velmi dobře splňují pasivní přenosné (popř. i pevně zabudované) detektory, ovšem musí mít úpravu pro ČR. Tj. lze doporučit koupi od spolehlivého zdroje, ne někde na Aukru z druhé ruky.
Doporučil bych Ti i dobrý zrdoj, ale jednak by to mohla být skrytá reklama a jednak jsem o zkušenostech s produktem od Antiradary.cz už psal o příspěvek výš
Jen tím prostě nevyřešíš laserové měření (nebo alespoň ne spolehlivě).
Doporučil bych Ti i dobrý zrdoj, ale jednak by to mohla být skrytá reklama a jednak jsem o zkušenostech s produktem od Antiradary.cz už psal o příspěvek výš
Jen tím prostě nevyřešíš laserové měření (nebo alespoň ne spolehlivě).
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
thx. jj, pán z antiradarů.cz je horkým favoritem.... akorát bych potřeboval doporučení na konkrétní typ..
jo, ještě mě napadla jedna podmínka: aby to bylo "up to date" a "state of art", čili aby to umělo detekovat i nejmodernější typy ramerů AD9 a 10.
jo, ještě mě napadla jedna podmínka: aby to bylo "up to date" a "state of art", čili aby to umělo detekovat i nejmodernější typy ramerů AD9 a 10.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.