Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
kura, taxem si zase potvrdil, že na zimních (když je venku plus 13) se musí opatrně.... sem si vpodvečer střihnul svoji oblíbenou okolo šanců a jak bylo venku těplo/světlo/sucho/čistý asphalt, taxem se nějak zapoměl, že mám na autě zimáky.... kurafiks, som bol velmi nervózny a pridlhý v nájezdu do první ostřejší šikany....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
Vím, že teď lítáš na zimě, ale byla nakonec opětovná spokojenost s bridžema?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
ty nové bridže nezklamaly, spokojenost, chovají se stejně jako ty OEM.... akorát...
jak ty původní, tak ty nové přidaly autí jednu nechtěnou fičuru: přijíždím ve městě ke křižovatce nebo chcu odbočovat, jedu asitak padesát, podřadím s meziplynem ze tři na dva a zároveň lehce brzdím a .... po dobu 1-2 sekund po podřazení, když už mám dávno nohu z plynu, se motor "hádá = přetahuje" s brzdama, čili to vždy cukne.... při podřazování ve vyšších rychlostech/otáčkách nebo intenzivních brzdách to nedělá... chjo, no.. ale opravdu jen ne těch bridžích, letní pirelky (stejného rozměru, taky RFT, čili i podobná rotační hmota, na stejných ráfkách) to nedělaly, dvoje zimní michelinky taky ne...
jak ty původní, tak ty nové přidaly autí jednu nechtěnou fičuru: přijíždím ve městě ke křižovatce nebo chcu odbočovat, jedu asitak padesát, podřadím s meziplynem ze tři na dva a zároveň lehce brzdím a .... po dobu 1-2 sekund po podřazení, když už mám dávno nohu z plynu, se motor "hádá = přetahuje" s brzdama, čili to vždy cukne.... při podřazování ve vyšších rychlostech/otáčkách nebo intenzivních brzdách to nedělá... chjo, no.. ale opravdu jen ne těch bridžích, letní pirelky (stejného rozměru, taky RFT, čili i podobná rotační hmota, na stejných ráfkách) to nedělaly, dvoje zimní michelinky taky ne...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
To je zajímavá vlastnost. Jak jsem zjišťoval tak bridge patří mezi nejlehčí pneu.
Asi do nich pudu. V tom výběru, aby se vyznalo. Např. PS3 mají skvělé recenze (od uživatelů), údajně jedny z nejlepších vlastnostech na suchu a mokru a treadwear 320 což už je sakra hodně.
Asi do nich pudu. V tom výběru, aby se vyznalo. Např. PS3 mají skvělé recenze (od uživatelů), údajně jedny z nejlepších vlastnostech na suchu a mokru a treadwear 320 což už je sakra hodně.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
update: druhá sada bridží vydržela na bramborovi (3er) prakticky stejně jako první - 18kkm a mám vzadu slicky.... strnadel právě mění (naposled!) za (napůl sjeté) P-zero RFT, na tych to nějak doskáču do podzimka a na jaře tam už pudou non-RFT P-zera...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
tak po přezutí z Bridge Potenza RA050 I - RFT zpět na P-zero RFT (jednou už na bramborovi byly) musím znova konstantovat, že je mezi nima dost rozdílů....
a) treadear 220 (zero) oproti 140 (bridž) = výrazně menší přilnavost
b) zera jsou výrazně tišší
c) zera jsou VÝRAZNĚ, OPRAVDU VÝRAZNĚ citlivější na podélné koleje (čti: brambor v kolejí není téměř uřiditelný)
d) zera nejsou tak moc náchylné na noční stání - po rozjezdu nejsou "hranatá" kola (bridže byly po ranním rozjezdu prvních 5 km "hranaté")
a) treadear 220 (zero) oproti 140 (bridž) = výrazně menší přilnavost
b) zera jsou výrazně tišší
c) zera jsou VÝRAZNĚ, OPRAVDU VÝRAZNĚ citlivější na podélné koleje (čti: brambor v kolejí není téměř uřiditelný)
d) zera nejsou tak moc náchylné na noční stání - po rozjezdu nejsou "hranatá" kola (bridže byly po ranním rozjezdu prvních 5 km "hranaté")
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
Já jsem měl kdysi na novém autě Continental SportContact2 R18/235/40 a vyjetý koleje mi byly schopný vytrhnout volant, když jsem ho držel jednou rukou. Tak vidím, že nejsem sám takhle postiženej. Zimni Dunlopy ani letní Michalin PS3 o stejném rozměru to nedělali. A teď jsem si koupil low-cost Vredestein Ultrac Vorti, který to nedělají taky a navíc jsou opravdu báječně tichý. To je velké příjemné překvapení pro mě. A hranatý po stání nebyli ani jedny.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
Uz som to tu niekde pisal P-Zero Rosso maju na E46 uplne rovnaky efekt...uz sa tesim jak pojdu z domu (tuto sezonu (3.) ale asi este vydrzia svinky)pavproch píše:c) zera jsou VÝRAZNĚ, OPRAVDU VÝRAZNĚ citlivější na podélné koleje (čti: brambor v kolejí není téměř uřiditelný)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?
tak stejný problém s P-zero vs. vyjeté koleje je i u rozměru PŘ 225/35 R19 + Z 255/30 R19 na m4Zlikovi.... takkže bych si troufnul tvrdit, že je to obecný probém P-zero těchto šířek....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?
lehce sem upgradoval název threadu a taky letní kola pro brambora (ze 17 na 18)
otázka - doposud byly RFT, odfčíl budou non-RFT
RFT Bridge Potenza RE050 mi fungovaly (kromě měkkosti bočnic) velmi dobře, u non-RFT mám na m4Zlikovi vyzkoušené (a pozitivně je hodnotím) P-zera v 19", dám je i v 18" na brambora...
....ale - na pokecu o Z4 (Zpost) se otevřela diskuse (dlouhá a vášnivá) o gumách a jako jednoznačný vítěz tam kraluje Michelin Pilot Sport (18-19", šířky od 225 po 265)
Jsou to fakt až tak dobré letní gumy?
otázka - doposud byly RFT, odfčíl budou non-RFT
RFT Bridge Potenza RE050 mi fungovaly (kromě měkkosti bočnic) velmi dobře, u non-RFT mám na m4Zlikovi vyzkoušené (a pozitivně je hodnotím) P-zera v 19", dám je i v 18" na brambora...
....ale - na pokecu o Z4 (Zpost) se otevřela diskuse (dlouhá a vášnivá) o gumách a jako jednoznačný vítěz tam kraluje Michelin Pilot Sport (18-19", šířky od 225 po 265)
Jsou to fakt až tak dobré letní gumy?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.