Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?

Příspěvek od pavproch »

kura, taxem si zase potvrdil, že na zimních (když je venku plus 13) se musí opatrně.... sem si vpodvečer střihnul svoji oblíbenou okolo šanců a jak bylo venku těplo/světlo/sucho/čistý asphalt, taxem se nějak zapoměl, že mám na autě zimáky.... kurafiks, som bol velmi nervózny a pridlhý v nájezdu do první ostřejší šikany.... :ymblushing:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?

Příspěvek od Dallen »

Vím, že teď lítáš na zimě, ale byla nakonec opětovná spokojenost s bridžema?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?

Příspěvek od pavproch »

ty nové bridže nezklamaly, spokojenost, chovají se stejně jako ty OEM.... akorát...

jak ty původní, tak ty nové přidaly autí jednu nechtěnou fičuru: přijíždím ve městě ke křižovatce nebo chcu odbočovat, jedu asitak padesát, podřadím s meziplynem ze tři na dva a zároveň lehce brzdím a .... po dobu 1-2 sekund po podřazení, když už mám dávno nohu z plynu, se motor "hádá = přetahuje" s brzdama, čili to vždy cukne.... při podřazování ve vyšších rychlostech/otáčkách nebo intenzivních brzdách to nedělá... chjo, no.. ale opravdu jen ne těch bridžích, letní pirelky (stejného rozměru, taky RFT, čili i podobná rotační hmota, na stejných ráfkách) to nedělaly, dvoje zimní michelinky taky ne...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?

Příspěvek od Dallen »

To je zajímavá vlastnost. Jak jsem zjišťoval tak bridge patří mezi nejlehčí pneu.

Asi do nich pudu. V tom výběru, aby se :@) vyznalo. Např. PS3 mají skvělé recenze (od uživatelů), údajně jedny z nejlepších vlastnostech na suchu a mokru a treadwear 320 což už je sakra hodně.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?

Příspěvek od pavproch »

update: druhá sada bridží vydržela na bramborovi (3er) prakticky stejně jako první - 18kkm a mám vzadu slicky.... strnadel právě mění (naposled!) za (napůl sjeté) P-zero RFT, na tych to nějak doskáču do podzimka a na jaře tam už pudou non-RFT P-zera...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?

Příspěvek od pavproch »

tak po přezutí z Bridge Potenza RA050 I - RFT zpět na P-zero RFT (jednou už na bramborovi byly) musím znova konstantovat, že je mezi nima dost rozdílů....

a) treadear 220 (zero) oproti 140 (bridž) = výrazně menší přilnavost
b) zera jsou výrazně tišší
c) zera jsou VÝRAZNĚ, OPRAVDU VÝRAZNĚ citlivější na podélné koleje (čti: brambor v kolejí není téměř uřiditelný)
d) zera nejsou tak moc náchylné na noční stání - po rozjezdu nejsou "hranatá" kola (bridže byly po ranním rozjezdu prvních 5 km "hranaté")
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?

Příspěvek od x2005 »

Já jsem měl kdysi na novém autě Continental SportContact2 R18/235/40 a vyjetý koleje mi byly schopný vytrhnout volant, když jsem ho držel jednou rukou. Tak vidím, že nejsem sám takhle postiženej. Zimni Dunlopy ani letní Michalin PS3 o stejném rozměru to nedělali. A teď jsem si koupil low-cost Vredestein Ultrac Vorti, který to nedělají taky a navíc jsou opravdu báječně tichý. To je velké příjemné překvapení pro mě. A hranatý po stání nebyli ani jedny. :D
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?

Příspěvek od Snowman000 »

pavproch píše:c) zera jsou VÝRAZNĚ, OPRAVDU VÝRAZNĚ citlivější na podélné koleje (čti: brambor v kolejí není téměř uřiditelný)
Uz som to tu niekde pisal P-Zero Rosso maju na E46 uplne rovnaky efekt...uz sa tesim jak pojdu z domu (tuto sezonu (3.) ale asi este vydrzia svinky) :-w
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Letní 225/45 R17 + 255/40 R17 - které?

Příspěvek od pavproch »

tak stejný problém s P-zero vs. vyjeté koleje je i u rozměru PŘ 225/35 R19 + Z 255/30 R19 na m4Zlikovi.... takkže bych si troufnul tvrdit, že je to obecný probém P-zero těchto šířek.... *-:)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Letní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které?

Příspěvek od pavproch »

lehce sem upgradoval název threadu a taky letní kola pro brambora (ze 17 na 18)

otázka - doposud byly RFT, odfčíl budou non-RFT

RFT Bridge Potenza RE050 mi fungovaly (kromě měkkosti bočnic) velmi dobře, u non-RFT mám na m4Zlikovi vyzkoušené (a pozitivně je hodnotím) P-zera v 19", dám je i v 18" na brambora...

....ale - na pokecu o Z4 (Zpost) se otevřela diskuse (dlouhá a vášnivá) o gumách a jako jednoznačný vítěz tam kraluje Michelin Pilot Sport (18-19", šířky od 225 po 265)

Jsou to fakt až tak dobré letní gumy?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět