Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření

Když se chcete ponořit do nitra...
Zamčeno
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1081
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od AntiRadary.cz »

Jak už psal x2005, při měření v protisměru se frekvence pípání postupně zvyšuje, v místě měření je maximální a pak rychle zatuchává. Času na reakci je většinou dost, kvalitní antiradary reagují několik stovek metrů předem, výjimkou nejsou ani detekce kolem 500 - 700m při dosahu radaru max. 60m. Tohle platí při měření ze stacionárního stanoviště v protisměru.
Pokud se měří z vozidla jedoucím v protisměru, je průběh detekce podobný, ale o dost rychlejší a detektor reaguje na kratší vzdálenost.

Nebezpečnější je měření po směru jízdy, kdy se vozidlo přibližuje k radaru zezadu a je změřeno cca 10 - 30 m po jeho minutí. Detekce pak hodně závisí od konkretního terénu, rychlosti vozidla a podmínek odrazům měřicího paprsku, začíná pomalu a na minimální intensitě, na které se drží celkem dlouho. Při míjení radaru a najetí do měřicího paprsku se poplach prudce zvýší a po změření pomalu klesá s tím, jak se vozidlo vzdaluje od radaru. Detekční vzdálenost se podle konkrétních podmínek pohybuje na hodnotě cca 50 - 300m a pokud se měří z vozidla pomalu jedoucího v pravém pruhu, je času na reakci ještě více.

Jediný detektor, který v současné době dokáže přesněji lokalizovat zdroj měření, je Valentine ONE, který má uvnitř 2 radarové antény - přední a zadní - a porovnáním signálu tak může určit, jestli je zdroj měření před vozidlem, za ním nebo jej zrovna míjí. Je to velká výhoda hlavně v souvislosti s novými Passaty, kdy řidič hned pozná, jestli se radar blíží zezadu nebo číhá někde vepředu.

Tady je názorné srovnání rozdílů mezi běžnými detektory a Valentine ONE: http://www.valentine1.com/v1info/compare_protects.asp

A tady zase názorné způsoby měření a reakce Valentine ONE vs. běžného detektoru: http://www.valentine1.com/v1info/compar ... e_road.asp
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Kolikrát jede člověk takovu rychlostí, že koukat někam na šipky ani nestíhá. Navíc to značně odvádí pozornost...protože v silničním provozu zpravidla nejedu osamocen a auto předemnou může mít také AR a zatím co já budu zkoumat šipky, tak si nemusím všimnout, že ten vepředu brzdí a velmi snadno se může stát, že se mu podívám do kufru.
Nejlepší je mít AR, který nemá falešné poplachy a v okamžiku, kdy se ozve, brzdit. Šipky jsou možná dobrá marketingová vábnička, ale prakticky je to k ničemu.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od pavproch »

řidičBOB píše: Kolikrát jede člověk takovu rychlostí, že koukat někam na šipky ani nestíhá. Navíc to značně odvádí pozornost...protože v silničním provozu zpravidla nejedu osamocen a auto předemnou může mít také AR a zatím co já budu zkoumat šipky, tak si nemusím všimnout, že ten vepředu brzdí a velmi snadno se může stát, že se mu podívám do kufru.
Nejlepší je mít AR, který nemá falešné poplachy a v okamžiku, kdy se ozve, brzdit. Šipky jsou možná dobrá marketingová vábnička, ale prakticky je to k ničemu.
100% souhlas..... snad jen dodám "když se ozve a já zrovna jedu nadpředpisovou rychlostí, tak brzdit"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1081
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od AntiRadary.cz »

Naopak, já se často setkávám s tím, že zákazníci, kteří mají nebo někdy měli Valentine ONE, tak si lokalizaci zdroje měření s pomocí šipek pochvalovali a vyžadovali ji u svých dalších detektorů, popřípadě se těžko smiřovali s její absencí.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Vaši zákazníci také požadují falešné poplachy od cedulí, které upozorňují na rychlost ;-)
Takže lze říct, že požadují všechno, co se Vám zrovna hodí do krámu a s čím zrovna své zákazníky oblbujete :ymparty:
No pain, no gain.
Vespa time \m/
tracid
Autoškolák
Příspěvky: 24
Registrován: stř 25 kvě 18:15

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od tracid »

AntiRadary.cz píše:Jak už psal x2005, při měření v protisměru se frekvence pípání postupně zvyšuje, v místě měření je maximální a pak rychle zatuchává. Času na reakci je většinou dost, kvalitní antiradary reagují několik stovek metrů předem, výjimkou nejsou ani detekce kolem 500 - 700m při dosahu radaru max. 60m. Tohle platí při měření ze stacionárního stanoviště v protisměru.
Pokud se měří z vozidla jedoucím v protisměru, je průběh detekce podobný, ale o dost rychlejší a detektor reaguje na kratší vzdálenost.

Nebezpečnější je měření po směru jízdy, kdy se vozidlo přibližuje k radaru zezadu a je změřeno cca 10 - 30 m po jeho minutí. Detekce pak hodně závisí od konkretního terénu, rychlosti vozidla a podmínek odrazům měřicího paprsku, začíná pomalu a na minimální intensitě, na které se drží celkem dlouho. Při míjení radaru a najetí do měřicího paprsku se poplach prudce zvýší a po změření pomalu klesá s tím, jak se vozidlo vzdaluje od radaru. Detekční vzdálenost se podle konkrétních podmínek pohybuje na hodnotě cca 50 - 300m a pokud se měří z vozidla pomalu jedoucího v pravém pruhu, je času na reakci ještě více.

Jediný detektor, který v současné době dokáže přesněji lokalizovat zdroj měření, je Valentine ONE, který má uvnitř 2 radarové antény - přední a zadní - a porovnáním signálu tak může určit, jestli je zdroj měření před vozidlem, za ním nebo jej zrovna míjí. Je to velká výhoda hlavně v souvislosti s novými Passaty, kdy řidič hned pozná, jestli se radar blíží zezadu nebo číhá někde vepředu.

Tady je názorné srovnání rozdílů mezi běžnými detektory a Valentine ONE: http://www.valentine1.com/v1info/compare_protects.asp

A tady zase názorné způsoby měření a reakce Valentine ONE vs. běžného detektoru: http://www.valentine1.com/v1info/compar ... e_road.asp

Dik z info.

Jaky prenosny AR byste doporucili jakozto nejlepsi v pomeru vykon/cena? Pokud mozno i s detekci laseru (precejen je porad sance se otocit/odbocit kdyz clovek aspon vi, ze byl zmeren).
Uživatelský avatar
AntiRadary.cz
Letec
Příspěvky: 1081
Registrován: stř 16 úno 09:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od AntiRadary.cz »

Nejlepší poměr výkon cena má momentálně Escort X50 EURO EU, který je již v nové, inovované verzi černé barvy: http://antiradary-forum.com/viewtopic.php?t=1629.

Na laser pak jedině Valentine ONE, který má nejcitlivější laserové čidlo ze všech přenosných detektorů ze současné nabídky a občas i nějakou tu pokutu při měření laserem dokáže zachránit. Po Praze ale právě kvůli této vysoké citlivosti v IR pásmu často reaguje na "zvýhodňovače" MHD, což je občas trochu nepříjemné.

Pokud rozhoduje nejnižší cena a detektor přitom nemusí být nový, tak mám pár bazarových Beltronicsů RX65e EURO v bezvadném stavu za cenu cca 6.000 Kč/ks.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.

Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
tracid
Autoškolák
Příspěvky: 24
Registrován: stř 25 kvě 18:15

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od tracid »

Cena neni limitujicim prvkem, spis jak jsem rekl pomer cena/vykon.

Kdyz porovnate vami uvedene Escort X50 EURO EU, Valentine ONE a bazarovy Beltronicsů RX65e EURO, ktery podle vas vychazi nejlepe v tom co nabizi za danou cenu?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od řidičBOB »

Když bych už volil šedivý dovoz, což firma antiradary.cz je, tak bych se poohlédl po co nejlevnějším, protože šedivky jsou na stejné úrovni - buď fungovat budou nebo ne.
http://www.antiradar-shop.cz/antiradary ... t-x50-euro
A u V1čky to platí 100 násobně - dá se pořídit za mnohem méně: http://www.antiradar-shop.cz/antiradary ... entine-one Přitom je to naprosto stejný detektor.


Cena/výkon:
X50
V1/RX65
No pain, no gain.
Vespa time \m/
tracid
Autoškolák
Příspěvky: 24
Registrován: stř 25 kvě 18:15

Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ

Příspěvek od tracid »

řidičBOB píše:Když bych už volil šedivý dovoz, což firma antiradary.cz je, tak bych se poohlédl po co nejlevnějším, protože šedivky jsou na stejné úrovni - buď fungovat budou nebo ne.
http://www.antiradar-shop.cz/antiradary ... t-x50-euro
A u V1čky to platí 100 násobně - dá se pořídit za mnohem méně: http://www.antiradar-shop.cz/antiradary ... entine-one Přitom je to naprosto stejný detektor.


Cena/výkon:
X50
V1/RX65

Jaky je rozdil mezi sedym dovozem a CZ verzi konkretne v pripade X50?
Zamčeno