Díky za odpovědi,
věc jsem konzultoval s různými mechaniky a co člověk, to názor.
1) Byl jsem už dříve upozorněn, že může jít o přirezlou membránu posilovače. Mám odšroubovat hlavní válec a zkusit šlápnout na pedál. Zatím jsem nezkoušel (netroufám si na to). Je otázka, jestli se mohla membrána (výše uvedený případ) přechodně uvolnit.
2) Špatně nastavené bubnové brzdy, ovšem to mezitím bylo kontrolováno a poštelováno nezávisle dvěma mechaniky.
3) Odvzdušnění a výměna kapaliny provedena už dvakrát. K tomuhle, podle mých zkušeností, jaksi automaticky přistoupí každý mechanik v první řadě.
4) Přechodné zlepšení brzdného účinku po odpojení vozíku by údajně mohl způsobovat regulátor tlaku na zadní nápravě. Tady jsem málem zvolal "heuréka",jenže pak jsem byl vyveden z euforie informací, že krátká Ravka žádný regulátor brzdného tlaku na zadní nápravě snad vůbec nemá.
5) Snad přidřené lanko ruční brzdy? Mohlo by se to projevit po zatížení zadní nápravy vozejkem? Ruční brzda ale subjektivně funguje dobře.
6) Podtlak od sání byl taktéž kontrolován. V hadici se udržel do druhého dne.
Tady babo raď...