Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Když se chcete ponořit do nitra...
enthusiastic.driver
Řidič začátečník
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 02 úno 12:40

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od enthusiastic.driver »

B8 jsou v MX-5 komunitě velmi oblíbenou komoditou - platí za kvalitní sázku na jistotu... O životnost bych vůbec neměl strach ani v případě těžkého Z4.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

Deed is done... H+R a yellows objednány.

Otázka pro ty co už na modrobílé vrtuli yellows mají: horní uložení KoniSport a OEM tlumičůje kompatibilní ? Jde mi hlavně o předek, chcu tam dát nové uložení.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od d1.8t »

Jestli myslíš OEM uložení a Koni Sport, tak nikdy nebyl problem.
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

dík
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od doriftonigga »

Heh, a já objednal ty B12. Tak jsem zvědav na tvé reference. :D

Rychlá otázka: co všechno vyměnit na E91 při sto tisících?
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

já dělal tohle:

motorový olej
olej v převodovce
olej v diffech
olej v xdrive
filtr mot.oleje
filtr vzduch + mikrofiltr
palivový filtr
svíčky+cívky
brzdovka, náplň spojky
chladící kapalina
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od doriftonigga »

Díky moc.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

nnzč
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16738
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od pavproch »

koně aji pružiny, pardoň Koni aji pružiny už sou doma.... fčíl musím ešče s michalem doladit dateily co dokoupit )uložení pružin, prachovky, dorazy) a pudou na auto.... už sa těším.... ty KW sou definitivně po smrti, neska to zas bylo - při každých ostrých brzdách do zatáčky sa to vlní jak užovka....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Koni Sport (yellow), Bilstein B8, B12 - reálná životnost

Příspěvek od d1.8t »

Už si nastudoval štelování? Předek by měl být šroubem z pod haubny, ale zadek bývá při demontáži tlumiče, musí se zmačknout na doraz a pootáčet. Uměl jsem to i na autě, že jsem si ho vyvěsil z ramene jen na horní uložení. Pokud si dobře vzpomínám základní nastavení jsem měl na 1/3 od max. tvrdýho a moc už jsem to neladil. Ale může to být samozřejmě dle každýho auta a uživatele odlišný.
RWD
Odpovědět