Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
Koby
Autoškolák
Příspěvky: 95
Registrován: ned 06 bře 17:10

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od Koby »

Hmm :) Mi trochu kazíte radost. jsem četl všude na netu, že krásně držej atd. i dost lidí co MX-5 je jezdí a vycházej jim dobře..

co byste doporučili na příští sezonu tedy? :)
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od vasco »

Jiné auto... :-D
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od pjanda »

Koby píše:Hmm :) Mi trochu kazíte radost. jsem četl všude na netu, že krásně držej atd. i dost lidí co MX-5 je jezdí a vycházej jim dobře..

co byste doporučili na příští sezonu tedy? :)
Je to mozne, hned zprvu jsem psal, ze pneu co na jednom aute funguji na jinem fungovat nemusi a vice versa. Na BMW nefunguji, to mohu rici jasne ;), na MX-5 uvidite.

Doporucuji nejake semi slicky, ziskate razem jine auto :)

Edit: vasco tedy take doporucuje semi slicky ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od jarka »

Koukám do katalogů a tam Zero Nero v rozměru 205/40 ve váhovým indexu 88V nejsou, 88V jsou pouze v 205/45 (asi máš nějakou podpultovku :) ). Oba rozměry jsou se zesílenou bočnicí...

Ať je to jak chce, aby guma s takto nízkou bočnicí jako je 205/40 fungovala, musí mít bočnici samu o sobě hodně tvrdou a nějaký další přitvrzení už asi ani nepoznáš...

Jinak podle katalogů mají na normální ježdění docela měkkou směs a v kombinaci s tvrdou bočnicí a nízkou hmotností MX-5 by mohli fungovat docela dobře.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Koby
Autoškolák
Příspěvky: 95
Registrován: ned 06 bře 17:10

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od Koby »

Jak podpultovku? :D to je nějakej nesmysl :)

ta zesílená bočnice znamená XL? To na pneu ale nikde neni...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od jarka »

XL = zesilená bočnice; RF,RD = vyztužená bočnice. A většinou RF je tvrdší než XL. Mrkni sem: http://typer.cz/forum/viewforum.php?f=17, co se týká vlasností gum tak tam toho je docela dost...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od pjanda »

Koby, proste to nahodte a uvidite, teorie muze vypadat jak chce, presto realta muze byt uplne jina.

Podobne jako Vy jsem kdysi resil pneu na 130i. Chtel jsem na zadek neco co se vejde do max sire (225), zaroven bude mit tu spravnou prilnavost, mekke bocnice a pritom to nebudou semi slicky. Vzhledl jsem se v nejakych Pirellkach, vyhledl si specky, nasel ze se to dela v Porsche specifikaci s upravenymi bocnicemi a ruzne tvrdou smesi (N0-N6). Tak jsem to vsechno vycetl, objednal, nahodil... To bylo parady, kus Porsche na ose.

Tak jsem to vytahl na Nordschleife, auto tam litalo jak kamzik na namrzle skale, to byla hotova ledni revue. Tak jsem na to chvili koukal na parkovisti, az mi nekdo rekl neco jako: Ty vole, proc mas vzadu predni gumy z Boxsteru? :D

No nic, stravili jsme spolu jeste par hodin na jednom dalnicnim najezdu a sly z domu. Od te doby vim, ze co funguje nekde nefunguje jinde, na Porsche jsou tyhle Nx specifikace na predku opravdu dobre...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Koby
Autoškolák
Příspěvky: 95
Registrován: ned 06 bře 17:10

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od Koby »

jarka píše:XL = zesilená bočnice; RF,RD = vyztužená bočnice. A většinou RF je tvrdší než XL. Mrkni sem: http://typer.cz/forum/viewforum.php?f=17, co se týká vlasností gum tak tam toho je docela dost...
jasně a to XL by mělo být na gumě k nalezení, nejspíše vedle rozměru s indexů že? Protože to tam nemám tak si nemyslim, že bych měl zesílenou bočnici, to je naopak podle mě to nejhorší, co bych si mohl přát :)
Uživatelský avatar
Koby
Autoškolák
Příspěvky: 95
Registrován: ned 06 bře 17:10

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od Koby »

pjanda: Zajímá zkušenost ;) Máte pravdu, nahodím je tam a uvidim :) Pak začnu laborovat co dál případně...
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V

Příspěvek od mmira »

kdyz uz se tu narazilo na ruzne kombinace, tak tez pridam jednu docela zajimavou zkusenost. o e46 M3 se dost vi, ze je na limitu nedotaciva. kdyz jsem ji koupil a vezl domu na puvodni kombinaci gum, poznal jsem to v prvni rychle projete zatacce. postupne jsem ale vymenil zadni i predni a dopadlo to tak, ze vepredu mam velmi prilnave Pirelli Zero Corsa a vzadu GoodYear Eagle F1, ktere v adhezi za Pirelli docela zaostavaji. najednou jezdim uplne jinym autem, je akcni, krasne pretacive. v zatacce si staci povolit plyn a uz se jede bokem. a pokud se to dobre udela, lze velmi efektne projet i uzavrenou vracecku.

co tim chci rict. nejen volbou samotnych gum, ale pomoci spravne kombinace, jejiz nalezeni tedy muze chvili trvat, pneu lze docilit velmi zasadni zmeny chovani auta.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět