Genevo ONE - Zkušenosti
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
- pro smazání neexistujících "ramet" skříněk jsem se přimlouval také - je to zbytečně matoucí.
- úsekovky po Pze jsou zmapované velmi dobře - tzn. která jede a která je zatím fake tvůrci databáze vědí velmi dobře (zdorje tady jsou). Vzhledem k tomu, že u některých zatím neaktivních úsekovek se může neaktivní stav na aktivní změnit ze dne na den, jsou pro jistotu všechny úsekovky v databázi a upozornění na ně je aktivní. Tohle je myslím správné nastavení.
- úsekovky po Pze jsou zmapované velmi dobře - tzn. která jede a která je zatím fake tvůrci databáze vědí velmi dobře (zdorje tady jsou). Vzhledem k tomu, že u některých zatím neaktivních úsekovek se může neaktivní stav na aktivní změnit ze dne na den, jsou pro jistotu všechny úsekovky v databázi a upozornění na ně je aktivní. Tohle je myslím správné nastavení.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
To ano, pokud jej někdo používá v autě trvale, je to velká výhoda, když jej ale musí několikrát denně nasazovat a sundávat, tak to trochu obtěžuje.dobbs píše:Vzhledem k tomu ale i na držáku sedí lépe a pevněji než Belscorty.
Vzhledem k tomu, že monitorovací úsekovka může ze dne na den přejít do měřícího režimu, je lepší upozorňovat na všechny úsekovky.dobbs píše:Souhlasím, pokud se o to někdo vyloženě nezajímá, tak je lepší ke všem úsekovkám přistupovat jako k měřícím.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
upozornění na úsekovky + na stacionární radar
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Mám taky G1.Mám jí vedle zrcátka ve vertikalním držáku.
+pro mě víc než dostatečné detekce
+GPS databáze-hlavně pro mě,kterej do Phy jezdí jednou za čas,je prostě databaze úsekovek a stacionáru velké + a také velmi rychlé nalezení GPSky
+české rozhrání,minimální rozměry(do budoucna,pokud by člověk jel do zahraničí,dá se v pohodě schovat)
+minimum FP.s horizontálním držákem jsem měl za měsíc 2x (najeto cca 5tkm) s vertikálem nic taky za cca měsíc a 4tkm
-hláška o nalezení GPS a startovací hláška(odstraněno s novým FW)
+pro mě víc než dostatečné detekce
+GPS databáze-hlavně pro mě,kterej do Phy jezdí jednou za čas,je prostě databaze úsekovek a stacionáru velké + a také velmi rychlé nalezení GPSky
+české rozhrání,minimální rozměry(do budoucna,pokud by člověk jel do zahraničí,dá se v pohodě schovat)
+minimum FP.s horizontálním držákem jsem měl za měsíc 2x (najeto cca 5tkm) s vertikálem nic taky za cca měsíc a 4tkm
-hláška o nalezení GPS a startovací hláška(odstraněno s novým FW)
Fluence 1.6 16v
E46 330ci "roofless"
E46 330ci "roofless"
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Jeden dnešní ramer:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Dnešní ramer:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Už Genevo mám taky nějakou dobu a fakt jsem velice spokojen.
Líbí se mi držák který dobře funguje a není problem ho přendat do druhého auta. Hlášky o nalezení GPS mě nějak nevadí, obvykle v centru má signal hned, na periferii tak po 20s. Ale hodně dělá to že mám přední sklo s vyhříváním.
Navigace at už v telefonu nebo TomTom najdou signál obvykle až po minutě nebo dvou.
FP je minumum, přesněji dvě benzínky v Brně září tak že je bere jako radar.
Ale největší plus oproti ostatním antiradarům vidím ve velikosti, stačí strčit do kapsy od bundy nebo k dokladům.
Kamarádí s X50tkama nebo Belltronicsem mají to přenášení trochu složitěšjí.
+ Ta váha a páka na držák v autě taky udělá svoje.
Líbí se mi držák který dobře funguje a není problem ho přendat do druhého auta. Hlášky o nalezení GPS mě nějak nevadí, obvykle v centru má signal hned, na periferii tak po 20s. Ale hodně dělá to že mám přední sklo s vyhříváním.
Navigace at už v telefonu nebo TomTom najdou signál obvykle až po minutě nebo dvou.
FP je minumum, přesněji dvě benzínky v Brně září tak že je bere jako radar.
Ale největší plus oproti ostatním antiradarům vidím ve velikosti, stačí strčit do kapsy od bundy nebo k dokladům.
Kamarádí s X50tkama nebo Belltronicsem mají to přenášení trochu složitěšjí.
+ Ta váha a páka na držák v autě taky udělá svoje.
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Čerstvý dotaz od zákazníka: prý se mu Genevo dost zahřívá, hlavně v okolí napájecího konektoru a má vysokou spotřebu. V specifikaci je prý max. 160 mA, on naměřil 260 - 300 mA. Jaké máte zkušenosti s zahříváním Genevo, je oblast v okolí napájecího konektoru teplejší a jakou spotřebu má váš Genevo?
Já to samozřejmě na Genevo, které mám skladem, taky vyzkouším, ale jedná se mi o širší vzorek, abych věděl, jestli je to vlastnost celého typu nebo vada jednotlivého přístroje či série.
Já to samozřejmě na Genevo, které mám skladem, taky vyzkouším, ale jedná se mi o širší vzorek, abych věděl, jestli je to vlastnost celého typu nebo vada jednotlivého přístroje či série.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz