Vyvážení aut

Když se chcete ponořit do nitra...
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od goes »

beaumont píše:
goes píše:ja bych to na ten "motor pred predni napravou" tak zle nevidel
44:56 - A4 1,8T q
49:51 - A4 1,8T q LPG :)
43:57 - A4 2,0TFSI q
41:59 - C 240 4M
42:58 - C 300 4M
44:56 - 3er 325i xD
Taky předpokládám, že to první číslo je zadek, ale goes by to tam taky mohl napsat. A rovnou dodat, jestli vážil úplně prázdná auta nebo auta s plnou nádrží popř. s řidičem / posádkou a nákladem? Co, goesi?
to je dobry postreh. vazil jsem to s autem co ma beznou vybavu v kufru apod. nic nebylo a byl sem tam vzdy ja za volantem. takze vaha bude stejna +- 2-3 kila. co se tyka nadrze, tak to je super poznamka,urcite nebyly nadrze ani plne a ani prazdne. u plynu byla nadrz asi tak 20-30% plna.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od beaumont »

gos: Dík. Takže to celkem dobře odpovídá realitě při jízdě samotného řidiče, jen škoda těch možných rozdílů kvůli (ne)naplnění nádrže. Ono takových plus mínus 30 litrů udělá kolem 2%. A první z těch dvou čísel je tedy zadek, že?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od ExFun »

Mě to taky napadlo, že to napsal obráceně, ale když to napsal jako ne-člověk, ať si to vysvětlí.

Stále poavažuji Goesem dodaná čísla za nanejvýš nepravěpodobná. V podstatě okolo 50:50 vyvážené BMW a MB v Goesově měření s řidičem začaly napadat dopředu, zatímco U Audin vyvážených spíš k 60:40 řidičova váha zatížíla zadek.. =))

Rovněž by to bylo v rozporu se skutečností, kdy podle Goese lépe vyvážená OOOO nechce do zatáčky, zatímco dopředu zatížené BMW a MB zatočí s radostí.. :D


A diesel vs. benzín - pokud má těžký diesel na předku rozložení 52:48, jak se to asi změní když tam bude lehčí motor?...

Zbytek debaty bych nechal na cca. 19h. kdy začínají večerníčky ;)
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od goes »

beaumont píše:gos: Dík. Takže to celkem dobře odpovídá realitě při jízdě samotného řidiče, jen škoda těch možných rozdílů kvůli (ne)naplnění nádrže. Ono takových plus mínus 30 litrů udělá kolem 2%. A první z těch dvou čísel je tedy zadek, že?
samozrejme, ze je to zadek
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od goes »

ExFun píše:Mě to taky napadlo, že to napsal obráceně, ale když to napsal jako ne-člověk, ať si to vysvětlí.

Stále poavažuji Goesem dodaná čísla za nanejvýš nepravěpodobná. V podstatě okolo 50:50 vyvážené BMW a MB v Goesově měření s řidičem začaly napadat dopředu, zatímco U Audin vyvážených spíš k 60:40 řidičova váha zatížíla zadek.. =))

Rovněž by to bylo v rozporu se skutečností, kdy podle Goese lépe vyvážená OOOO nechce do zatáčky, zatímco dopředu zatížené BMW a MB zatočí s radostí.. :D


A diesel vs. benzín - pokud má těžký diesel na předku rozložení 52:48, jak se to asi změní když tam bude lehčí motor?...

Zbytek debaty bych nechal na cca. 19h. kdy začínají večerníčky ;)
pokud si udelas 30 minut cas, zajedeme na vahu do sberny surovin, odvazis jednu, odvazis druhou odvazis cele, vypocitas ;) jednoduche jako facka.
dale "tezky dizl" znas realnou vahu motoru? ony ty "tezke dizly" casto vazi stejne jako "lehke benziny"
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od merlin »

Ked mi testovali tlmice na Subaru Outback 2.5 tak na tom protokole je aj vaha a ak si dobre spominam tak to vychadzalo nejako 55/45 (samozrejme bez vodica)
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od Vana »

goes píše:... zajedeme na vahu do sberny surovin, odvazis jednu, odvazis druhou odvazis cele, vypocitas ;) ...
dokonce si myslím že se ani nemusí vážit celé, stačí předek a zadek sečíst :)
ale jinak o..k., správné řešení zvážit přímo reál
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: FWD, AWD, RWD - výhody a nevýhody

Příspěvek od goes »

tak tak, zabere to tak 1 minutu a navic kdyz nikdy nedelali problem, takze je to naprosto jednoduse overitelne
Odpovědět