Grafy z motorové brzdy

Když se chcete ponořit do nitra...
speedy.kh
Autoškolák
Příspěvky: 46
Registrován: pon 23 kvě 07:04

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od speedy.kh »

Video zrychlení z volnoběžných otáček skoro do maxima jsem natočil a vložil na youtube.
Mě osobně se to zdá v pořádku, a je to tedy špatně změřeno.
Poprosím o vyjádření někoho znalejšího, díky :-)


IV. kvalt
https://www.youtube.com/watch?v=CwRL2eu ... e=youtu.be

V. kvalt - v půlce trochu přerušení, vjelo mi do cesty auto z vedlejší...
https://www.youtube.com/watch?v=XxszYpf ... e=youtu.be
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od Vana »

jo nejspíš to blbě změřili

asi proto tvar grafu vůbec nekomentovali
Uživatelský avatar
karelpipa
Pan Řidič
Příspěvky: 348
Registrován: pát 26 srp 13:37
Bydliště: Prag

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od karelpipa »

prej profi tuning a maj tam na papiru "manualni prevodovka" i kdyz auto ma DSG. Neni to kvuli tomu?
https://www.youtube.com/watch?v=i6iSAwLsApM
Moje kolo s Imprezou :))
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od Vana »

Buď měli speedymu říct že má motor v hajzlu, nebo ten protkol rovnou zmačkat a hodit do koše. Tohle má do profesionality hodně daleko
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 298
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od denis »

Zdravím, vedel by mi niekto preložiť výraz "priebeh výkonu/krútiaceho momentu" do angličtiny? alebo niečo podobné, aby mi to vyhodilo grafy keď to hodím do googla. Google translate mi nepomohol. Díky :)
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4064
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od HondaMan »

Power / torque curve
Power / torque output graph
...

Pár grafů najdeš na http://rototest-research.eu/ ;)
2.9T RWD
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 298
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od denis »

No jasné, krivka výkonu :D už mi to sedí, Ďakujem :)
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16774
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od pavproch »

imho nejběžnější výraz v English pro ten graf je prostě "dyno" :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 298
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od denis »

Zdravím, porovnávam motory 1.4 16V 59kW a 1.25 16V 55kW predchádzajúcej generácie fiesty. Tabuľkové hodnoty nenaznačujú príliš veľký rozdiel medzi týmito motormi: 1.4ka má 59kW@5700 a 124 NM@3500 pričom 1.25ka má 55kW@5000 110NM@4000.
Na druhej strane graf hovorí, že 1.4ka má od už od voľnobehu až po cca 4500rpm aspoň 10 koní naviac a nad 5300rpm je rozdiel ešte výraznejší. Je to vôbec možné, aby bol taký rozdiel medzi nimi keďže rozdiel objemov je necelých 1.5 deci? Je tu niekto, kto má skúsenosti s týmito motormi? Aké majú plusy a mínusy?
Přílohy
1.25 vs 1.4.png
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
dali
Autoškolák
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 13 úno 13:16

Re: Grafy z motorové brzdy

Příspěvek od dali »

Tohle si vytočil můj daily ride...
graf.JPG
Real world performance je 100-160km/h na trojku 5,4s,
100-160km/h na čtyřku 6,0s a 100-200 na čtyřku 12,2 s u 1617kg těžkýho auta. Já bych celkem problém brzda vs to co se přenáší na silnici viděl třeba už jenom v chlazení a náporu vzduchu do sání, který jsou k dispozici od ventilátoru na brzdě oproti proudění vzduchu řekněme v těch 200km/h.
Odpovědět