a to je právě ten hlavní problém, protože ztrátový výkon měří brzda s odlehčenými převody, ale skutečný ztrátový výkon v převodech při měření motoru a tedy plném přenášeném momentu je bezpochyby několikanásobně větší. Ztráty v převodech přece do značné míry závisí na přenášeném výkonu. Takže musí nastoupit bulhaři a skutečné ztráty nějak odhadnout, čímž se dostáváme zase na začátekd1.8t píše:... pak tím stejným válcem s externím elektrickým pohonem a vyšláplou spojkou proměří ztrátový výkon mezi od kol ke vstupu do převodovky...l.
Grafy z motorové brzdy
Re: Grafy z motorové brzdy
Re: Grafy z motorové brzdy
částečně ano, ale dost komplikovaná - některé odpory jsou závislé na zátěži - ozubená kola při přenosu výkonu, ložiska atd. Jiné odpory zase na zátěži nezávisí, např tření gufer, volně otočná kola a řadicí vidličky v převodovkách, rozpojené spojky v DSG nebo případném Haldexu apod. Dokonce i valivý odpor pneumatiky je závislý na výkonu, ovšem jeho "úměra" je nepřímá takže situaci ještě více komplikuje
a ještě poznámka - spousta brzd neměří ztráty pomocí pohonu vlastním elektromotorem, ale jen využívají energii setrvačného doběhu vlastních válců. Tam bych si už vůbec bez bulharů nevěděl rady
a ještě poznámka - spousta brzd neměří ztráty pomocí pohonu vlastním elektromotorem, ale jen využívají energii setrvačného doběhu vlastních válců. Tam bych si už vůbec bez bulharů nevěděl rady
Re: Grafy z motorové brzdy
Tady je graf mého sériové Golfu GTD DSG 2.0TDI 125kW 350Nm ..
Výkon fajn, ale točivý moment mě zaráží docela .. Ztrátu 20 Nm jsem po 130tkm nečekal.
Výkon fajn, ale točivý moment mě zaráží docela .. Ztrátu 20 Nm jsem po 130tkm nečekal.
Re: Grafy z motorové brzdy
20Nm tj. necelých 5% bych bral jako chybu měření brzdy
Jako velkou a varující slabinu bych ale viděl, že krouťák strmě vrcholí až při 3 tisících a v nižších otáčkách je velmi velmi mizerný. Podle mě je někde v motoru vada. DSG to možná částečně skryje, ale tomu motoru zoufale chybí výkon v nízkých a středních otáčkách. Copak ti na brzdě neřekli že je něco úplně špatně ?
Jako velkou a varující slabinu bych ale viděl, že krouťák strmě vrcholí až při 3 tisících a v nižších otáčkách je velmi velmi mizerný. Podle mě je někde v motoru vada. DSG to možná částečně skryje, ale tomu motoru zoufale chybí výkon v nízkých a středních otáčkách. Copak ti na brzdě neřekli že je něco úplně špatně ?
Re: Grafy z motorové brzdy
Ne, absolutně vůbec to nikdo nekomentoval...
Vada v motoru? To snad ne, auto jsem nedávno koupil..
Vada v motoru? To snad ne, auto jsem nedávno koupil..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Grafy z motorové brzdy
speedy: když se jukneš na ten graf na první stránce, tak to vidíš: 320d má ve 2000ot o cca 100Nm vyšší krouťák než tvoje GTD - což asi není úplně správně
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Grafy z motorové brzdy
Je možné, že je to špatně změřeno?
Bylo to asi měřené na rychlo při dyno days, desítka aut, všichni se tlačili honem honem ...
Při vzájemné jízdě naopak já té 320d docela ujíždím ...
Bylo to asi měřené na rychlo při dyno days, desítka aut, všichni se tlačili honem honem ...
Při vzájemné jízdě naopak já té 320d docela ujíždím ...
Re: Grafy z motorové brzdy
Může být špatně změřeno kvůli dsg. Průběh za 3tis. nasvědčuje, že je motor ok.
RWD
Re: Grafy z motorové brzdy
Všichni určitě víte více než já.
Zkusím Vám dnes natočit zrychleni z nizkých otáček do vysokých na IV. nebo V. kvalt.
Doufám, že to bude v pořádku. Občas jezdím i jinými vozy se stejným motorem, přijde mi, že mi to jede stejně, ale pro jistotu video natočím.
Díky
Zkusím Vám dnes natočit zrychleni z nizkých otáček do vysokých na IV. nebo V. kvalt.
Doufám, že to bude v pořádku. Občas jezdím i jinými vozy se stejným motorem, přijde mi, že mi to jede stejně, ale pro jistotu video natočím.
Díky