vicedilna kola
vicedilna kola
Zdravim, mám otázku co mi už dlouho vrtá hlavou a nemůžu najít odpověď. Jaký je původní a pravý význam vícedílných kol (napr. BBS RS). Určitě to není jen z důvodu aby to stanceři mohli rozdělat, vyleštit a promíchat s jinejma kolama. Myslím si jestli to nemá něco společnýho se zemědělskou technikou, kde se při výměně pneu rozdělá disk, pneu (případně i s duší) se bez problémů a strachu o poškození disku vloží mezi dva díly disku, utáhnou se šrouby a je hotovo. Pochyby o mé domněnce plynou z toho, že jsem neviděl nikoho (ani na youtube) kdo by takhle měnil pneu když má vícedílná kola. Někdo může namítnout, že se to nedělá protože je těžký aby se kolo složilo správně, to si nemyslím vždyť stačí zachovat pořadí a používat momentový klíč, stejně pak musí kolo po přezutí na vyvažovačku. Děkuji za osvětu
Re: vicedilna kola
Důvodů je několik:
Možnost použití různých materiálů (střed hliník, límce nerez)
Snadná opravitelnost
Možnost "rozdělat, vyleštit a promíchat s jinejma kolama"
Že by někdo rozdělával kolo aby mohl vyměnit pneu jsem nikdy neslyšel.
Možnost použití různých materiálů (střed hliník, límce nerez)
Snadná opravitelnost
Možnost "rozdělat, vyleštit a promíchat s jinejma kolama"
Že by někdo rozdělával kolo aby mohl vyměnit pneu jsem nikdy neslyšel.
2.9T RWD