Mám Peugeot 306, rok výroby 1996. Výkon motru 44,1 kW. Teď to žere cca 6 litrů / 100 km. Jezdím každý týden do Prahy a zpět. To máme něco přes 200 Km týdně.
Auto je už starší, ale stále jede. Má smysl takové auto přestavovat, nebo už je moc staré na to, aby se to vyplatilo ?
Dále by mě zajímalo, jaké jsou ceny za přestavbu. Ve vedlejším městě dělají přestavbu na LPG. Jestli chápu správně, tak by mě to na toho Peugeota přišlo na 26 600,- Kč ? To mi připadá docela dost a dost pochybuji, že by se to vrátilo. Je to tak, nebo špatně počítám ?
PS: auto má půl roku po technické.
Vyplatí se přestavba na LPG pro Peugeot 306
Re: Vyplatí se přestavba na LPG pro Peugeot 306
Ač jsem dlouholetý uživatel LPG,tak Tobě bych určitě přestavbu nedoporučil.
Dávat LPG do 17let starého vozu je prostě blbost a druhá věc je to mít na nájezd 200km týdně...LPG bych doporučoval pro nájezd cca 20tkm minimálně,spíše 30tkm a to ještě specifickém provozu.Jinak bych se spíše přiklonil k naftě při větším nájezdu.
Ale finální rozhodnutí je na Tobě.
Dávat LPG do 17let starého vozu je prostě blbost a druhá věc je to mít na nájezd 200km týdně...LPG bych doporučoval pro nájezd cca 20tkm minimálně,spíše 30tkm a to ještě specifickém provozu.Jinak bych se spíše přiklonil k naftě při větším nájezdu.
Ale finální rozhodnutí je na Tobě.
Fluence 1.6 16v
E46 330ci "roofless"
E46 330ci "roofless"
Re: Vyplatí se přestavba na LPG pro Peugeot 306
Obecně je jedno, jak je auto staré. Rozhoduje, kolik kilometrů s ním ještě lze/můžu najet - od toho se odvíjí návratnost.
MG - radost až na kost.
Re: Vyplatí se přestavba na LPG pro Peugeot 306
Ahoj,
Na tak staré vozidlo bych také montáž LPG nedoporučoval. Jinak já najezdím týdně cca 550 km a LPG mám na mladších vozidlech. Jen chci sdělit tobě, tak mezi vyznavače alternativního pohonu LPG své zkušenosti s provozem svého vozu na tento pohon. Jezdím na něj od ledna 2010 a až do mé havárie s vozem Ford Fusion v roce 2012 jsem s ním neměl výrazné problémy, jen byla měněna lišta. Pak jsem si nechal LPG namontovat na druhý vůz firmou **** s.r.o.v Brně znovu na Forda a nyní od stejné firmy na Suzuki Sx4 sedan 1,6.Všechny vozy jsou rok výroby 2008 a 2009. S touto firmou, tedy s jejich montáží, tak přístupem k zákazníkovi jsem velice spokojen. Zatím vůz jezdí bez poruchy a věř nebo ne, spotřeba LPG je cca nyní v zimě 7l na 100 km. Tedy asi 1,20 Kč/km Je pravda, že mám velice lehkou nohu na plynu, ale už jsem s LPG najezdil cca 50 000 km s podobnou spotřebou. Chci řící, že pohon na LPG na novější vozidla i firmu **** s.r.o. vřele všem doporučuji.
kourilekr
Na tak staré vozidlo bych také montáž LPG nedoporučoval. Jinak já najezdím týdně cca 550 km a LPG mám na mladších vozidlech. Jen chci sdělit tobě, tak mezi vyznavače alternativního pohonu LPG své zkušenosti s provozem svého vozu na tento pohon. Jezdím na něj od ledna 2010 a až do mé havárie s vozem Ford Fusion v roce 2012 jsem s ním neměl výrazné problémy, jen byla měněna lišta. Pak jsem si nechal LPG namontovat na druhý vůz firmou **** s.r.o.v Brně znovu na Forda a nyní od stejné firmy na Suzuki Sx4 sedan 1,6.Všechny vozy jsou rok výroby 2008 a 2009. S touto firmou, tedy s jejich montáží, tak přístupem k zákazníkovi jsem velice spokojen. Zatím vůz jezdí bez poruchy a věř nebo ne, spotřeba LPG je cca nyní v zimě 7l na 100 km. Tedy asi 1,20 Kč/km Je pravda, že mám velice lehkou nohu na plynu, ale už jsem s LPG najezdil cca 50 000 km s podobnou spotřebou. Chci řící, že pohon na LPG na novější vozidla i firmu **** s.r.o. vřele všem doporučuji.
kourilekr