Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změření
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Už opraveno, já nečetl, že mě někdo předběhl a zeptal se rychleji. Teď mě zajímá co je měření "srovnáním rychlosti" a jak se liší od měření v úseku.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
zajímal by mne v případě běžné úsekovky soud s odkazem na ústavní právo na spravedivý trest, tedy že požaduji správnou(přesnou) sankci za to co jsem udělal, a ne nějaký průměr. Nalítnu do úseku 160 a dostanu sankci třeba za +10 průměrných? To přeci není spravedlivý postih a to že mi bylo prokázáno že jsem překročil o x km v podstatě automaticky znamená (pokud jsem nejel konstantní rychlostí) že můj přestupek byl jiný než za jaký jsem stíhán.řidičBOB píše:Ale no tak...zařízení je takto schválené a homologovanébloody cardinal píše: Protože když budou znát svoji rychlost a budou vědět, že se měřené auto např. od nich vzdalovalo, ale nebudou vědět jak moc se vzdalovalo, je jim to imho celé k <>
Nebo-li: měří sebe, tzn. že na daném úseku jelo jejich auto třeba 133kmh a to, které se vzdaluje, jelo nejméně 133kmh a za tuto rychlost bude řidič sankcionován.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
bohous: to už bude Tvůj boj se soudem. Nepředpokládám, že by byl pro Tebe úspěšný, jelikož na tohle již existuje výrok NSS.
Než ale začneš zbytečně mrhat svým časem, tak si uvědom, že spravedlivě postižen budeš, jelikož Ti bude uložena sankce za ten nejmenší přestupek, čili za rychlost, která bude na té úplně spodní hranici - pokud bude dodržena podmínka, že foto2 bude menší než foto1
Než ale začneš zbytečně mrhat svým časem, tak si uvědom, že spravedlivě postižen budeš, jelikož Ti bude uložena sankce za ten nejmenší přestupek, čili za rychlost, která bude na té úplně spodní hranici - pokud bude dodržena podmínka, že foto2 bude menší než foto1
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Metodikou měření. Nechci sem veřejně postovat informace, které nebylo snadné získat Každý strůjcem svého štěstí jest.Weeper píše:Už opraveno, já nečetl, že mě někdo předběhl a zeptal se rychleji. Teď mě zajímá co je měření "srovnáním rychlosti" a jak se liší od měření v úseku.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
jak dlouho trvá aktivní měření? Jak snáší změnu rychlosti měřeného auta?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
myslíš pomocí Dopplerova jevu?
Vjedeš do paprsku a jsi změřen. Změna rychlosti, která generuje Err sice není mýtus, ale v řádu cca 15ti let, co se o tohle zajímám, jsem ještě nikoho nepotkal (ani na straně řidičů a ani na straně operátorů radarů), kdo by to potvrdil. Fyzika ale říká, že to možné je - ovšem změna rychlosti by musela být značná, ba měření nebylo úspěšné. Teoreticky to snad lze i spočítat, jak velká by musela při určité rychlosti být.
Vjedeš do paprsku a jsi změřen. Změna rychlosti, která generuje Err sice není mýtus, ale v řádu cca 15ti let, co se o tohle zajímám, jsem ještě nikoho nepotkal (ani na straně řidičů a ani na straně operátorů radarů), kdo by to potvrdil. Fyzika ale říká, že to možné je - ovšem změna rychlosti by musela být značná, ba měření nebylo úspěšné. Teoreticky to snad lze i spočítat, jak velká by musela při určité rychlosti být.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne stř 04 dub 21:43, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
ano, starší ramery moc nesnášeli prudké brždění...řidičBOB píše:myslíš pomocí Dopplerova jevu?
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
řBOB - uff, fakt nevim kde to hledat. Fakt by si se s námi nechtěl podělit o cenné info? Prosím.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
popravdě - nechtěl Návod na R10 nebylo snadné sehnat. Ale mohu uklidnit Tebe a ostatní, že první dva pasivní režimy jsou poměrně náročné vzhledem k metodice měření - dodržení určitého odstupu od vozidla nebo času, že je velmi pravděpodobně používat nebudou. Třetí režim je v podstatě PolCam, tzn. pořizování záznamu z celého pronásledování a ten bude asi velmi problematický, resp. problematicky v provozu odhalitelný.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Antiradary, radarové detektory a další ochrany proti změ
Tak to jsem nahranej, nevim o nikom, kdo by k tomu měl přístup. Třeba to při posedávání u televize vymyslim. Ale nejde mi do hlavy, jak z hlediska nezvratného důkazu, zcela pasivně, je možno provádět měření. Možná projetí od objektu k objektu a doměření vzdálenosti z projetí tohoto úseku samotným Passatem? Takže čas z kamery (natočené auto od bodu k bodu) a vzdálenost z posichrovaného měřidla? To bude ale kravina, protože není průkazné v jakym momentu auto jede přesně vedle objektu. Ale že to má i třetí možnost, s tim si mě teda zaskočil, to už vůbec nevim.
Naposledy upravil(a) Weeper dne stř 04 dub 22:02, celkem upraveno 1 x.
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem