Dotaz na zdejší piloty a letce.
guma - rozumná životnost (alespon 15tkm) při ostřejším ježdění a co nejlepší držení se silnice na suchu, zbytek je mi jedno.
a jezdím po kvalitním povrchu.
rozměr asi 225/35 R17 šířku i profil možno mírně měnit.
pneu na minítko
Re: pneu na minítko
Co jsem koukal v tom tvým rozměru není extra výběr a cena dost vysoká. Vydal bych se cestou rozměru 215/40/17 tam už je toho na výběr víc a za rozumný peníz. A když maximální grip tak semi-slick a na FWD s tvrdou bočnicí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: pneu na minítko
VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA
YOKOHAMA PA01
tyhle dvě vypadají zajímavě, ale to je tak jediné, co jsem k tomu schopen říct
YOKOHAMA PA01
tyhle dvě vypadají zajímavě, ale to je tak jediné, co jsem k tomu schopen říct
Slow and serious
Re: pneu na minítko
Paradu nebrat, co vím od lidí z jiných fór, tak je to taková guma na efekt (málokdo je s ní spokojený). Vredestein neznám. Obecně mi tenhle design přijde takový dost podivný.
Mám v rozměru 215/40/17 zkušenost s Falkenem FK452 a teď mám Yokohama S.Drive. Obě nejsou žádný semi, ale jsou to gumy co na okresce uspokojivě fungujou a jsou za rozumný peníz. Obě mají stejně tvrdou směs, jen S.Drive je ve stejným rozměru o dost širší a asi díky tomu i trochu líp drží na suchu (viz FK-452 vs S.Drive(215/40, 7.5"disk)). Falken má zas podle mýho tvrdší (a podle mýho i lepší) bočnici a přijde mi o trošku čitelnější.
Mám v rozměru 215/40/17 zkušenost s Falkenem FK452 a teď mám Yokohama S.Drive. Obě nejsou žádný semi, ale jsou to gumy co na okresce uspokojivě fungujou a jsou za rozumný peníz. Obě mají stejně tvrdou směs, jen S.Drive je ve stejným rozměru o dost širší a asi díky tomu i trochu líp drží na suchu (viz FK-452 vs S.Drive(215/40, 7.5"disk)). Falken má zas podle mýho tvrdší (a podle mýho i lepší) bočnici a přijde mi o trošku čitelnější.
Naposledy upravil(a) jarka dne ned 26 čer 22:09, celkem upraveno 1 x.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: pneu na minítko
trhá to asfalt
letargické by to při vyšších rychlostech bylo i na galuskách, takže jakýpa copa, nezbývá než to používat jako zatáčítko na členité trati.
letargické by to při vyšších rychlostech bylo i na galuskách, takže jakýpa copa, nezbývá než to používat jako zatáčítko na členité trati.
Slow and serious
Re: pneu na minítko
ano standartně jsou 205 a 215.
jinak jsem po přechodu z 205 na 225 poznal jediné, že to citelně později přestává mít chuť zatáčet.
- špatné cesty nejezdím, není k tomu důvod, většinou si jdu sjet jen tak pro radost a nebo někam jedu o víkendu a to si hold naplánuju i cestu, aby to nebyla samá díra, na cesty samá díra mnohem lépe poslouží passat nebo octavka.
no vzhledem k nájezdu a mým preferencím si prosím nechte všeobecné rady a koukejte poradit konkrétní pneu v rozměru 215/40 nebo 225/35.
opáčko: hlučnost a chování na mokru neřeším.
jinak jsem po přechodu z 205 na 225 poznal jediné, že to citelně později přestává mít chuť zatáčet.
- špatné cesty nejezdím, není k tomu důvod, většinou si jdu sjet jen tak pro radost a nebo někam jedu o víkendu a to si hold naplánuju i cestu, aby to nebyla samá díra, na cesty samá díra mnohem lépe poslouží passat nebo octavka.
no vzhledem k nájezdu a mým preferencím si prosím nechte všeobecné rady a koukejte poradit konkrétní pneu v rozměru 215/40 nebo 225/35.
opáčko: hlučnost a chování na mokru neřeším.
Slow and serious