Ahoj,
mám jeden dotaz.
Proč žádná automobilka nevyrábí sériově motor V4? Minimálně kvůli zvuku bych si takové auto rád pořídil.
V první řadě mě napadají finanční náklady oproti R4 koncepci.
Motory V4
Re: Motory V4
Subaru robí, akurát s uhlom 180 st. Väčšia konštrukčná náročnosť (napr. 2 hlavy), cena, zástavba.
Re: Motory V4
napadá mě například problém s vyvážením a nerovnoměrností chodu, složitější stavba
a výhody proti R4 v autech celkem nevidím žádné
a už vůbec netuším proč by to mělo mít lepší zvuk
a výhody proti R4 v autech celkem nevidím žádné
a už vůbec netuším proč by to mělo mít lepší zvuk
Re: Motory V4
@Vana ref zvuk: to je jasný - byl by to dvouválec (maluch) stereo....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Motory V4
Motory V4 dělala dřív Lancia (60. léta, např. typ Fulvia) a taky Ford, od kterého je kupoval Saab.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Motory V4
Jojo. Ford V4 nahradil dvoutakt v Sabu 96. Měl strýc, oranžovýho. To tehdy v Čechách bylo něco úplně extra. Vždycky když (na ukázku) zvedal kapotu motoru tak nasadil takovej vážnej skoro zbožnej výraz.
Ale to byla jiná doba. Švédsko bylo vyspělým průmyslovým státem a v Číně při kulturní revoluci tloukli vrabce čepicema.
Dneska je to (skoro) obráceně.
Ale to byla jiná doba. Švédsko bylo vyspělým průmyslovým státem a v Číně při kulturní revoluci tloukli vrabce čepicema.
Dneska je to (skoro) obráceně.
Re: Motory V4
.
.
.
Doposud jsem Lancia Fulvia neznal, ale krása na to pohledět a i se zaposlouchat