Předseda píše: ↑pon 24 dub 12:08
Nechápu..? Jak se dají kotouče nasadit naopak?
Kotuce so smerovymi zahnutymi rebrami maju "evakuovat" horuci vzduch smerom zo stredu von ako ventilator. Opacne osadenie sposobi tlacenie tepleho vzduchu naspat do stredu brzdoveho kotuca a rychlejsie prehrievanie.
Klasicke kotuce maju tie rebra univerzalne a je jedno,ako to clovek otoci.
srandovni, jen jsem precetl zakladajici dotaz jestli prezuto a pak hned preskocil na posledni a vyskocil na me obrazek kotoucu:-), predpokladam ze ve strankach 2-81 bylo vyreseno vse podstatne tak se jen zeptam
ja jezdim jen po praze tak to asi uz vidim na celorocni vzdy, je neco na co si davat pozor? (krome der v silnici samozrejme), je velky rozdil mezi celo a zimni(v lete asi ne co?)? dik)
no ale muze nastat situace ze pojedu treba ted v lete po rozpaleny silnici jen nekam na okraj, kde uz plati jinej rezim, serif a i rychlost, mam se obavat? znamku nemam nic, stanjura za prdeli, ja se popravde rozpalenyho auta bojim o dost vic nez zchlazenyho.