Na STK zjistili, že po servisní výměně jak předních brzdových disků tak destiček, se opotřebovávají kotouče jen z vnější strany, ale z vnitřní jsou korodované, tedy neužívané. Přitom jsem prošel, protože jinak brzdy vyhověly.
Co je příčinou nesymetrického přítlaku?
Určitě budu reklamovat. Jde mi o to, aby nenavrhovali nějaký drahý opravárenský zásah.
Díky za odpovědí, pochopeno.
Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Naposledy upravil(a) regine dne úte 23 srp 06:50, celkem upraveno 1 x.
Renault Clio
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Ak je tam plávajúci strmeň, (pohyblivý) tak sú zatuhnuté vodiace kolíky.
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Obávám se, že moc toho nenareklamuješ a budeš muset zaplatit v lepším případě jen rozhýbání.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
chtělo by to lepší popis, jaké auto, jestli je to plovoucí třmen nebo vícepístkový. Když zatuhne plovoucí třmen, obvykle je to naopak, brzdí jen vnitřní protože pístek je z vnitřní strany. Vnější nebrzdí protože na zatuhlých vodítkách třmen nemůže udělat protipohyb. Pokud je to třmen co má pístky z obou stran, bude asi zatuhlý pístek, divný je že na obou kolech stejně. Taky spíš bývá problém s odbrzděním, vždycky se to hůř vrací než vytlačuje.
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Parkrat to rozjed, brzdam poradne nandej a uvidis..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
ještě by mohly být nějak blbě usazený destičky, nebo dokonce použity jiný, co nepasujou do vodících drážek. U stejných aut, jen v jiné výbavě s jiným motorem bývají různé typy brzd. Jestli se někdo blbě podíval do katalogu a pak to montoval odborník nejvyšší kategorie..... no myslím že i tady se najdou lidi co už udělali nějakou tu zkušenost s odborníkama.
Re: Brzdové kotouče opotřebeny jen z vnější strany.
Suzuki Swift Sport plovoucí třmen a nebrzdila vnitřní strana kotouče. Po výměně vodících čepů vše v pohodě.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.