Pneu koutek
Re: Pneu koutek
Přemýšlím, jaký letňáky 245/40 R18 93Y, lákaly mne nový Michelin PS5, ale ty dělají v mým rozměru jenom XL s hmotnostním indexem 97, nebudou zbytečně tvrdý? Rád jsem se zbavil runflatů, tak aby to nebylo podobný. Vzít raději GY Eagle F1 A...6, který XL nejsou?
Re: Pneu koutek
Já teď RF sundal a nazul jsem PS5 XL.. Na první dobrou to měkčí je. Ale najel jsem s tím zatím jen pár km, tak na nějaké celkové hodnocení je brzo. Nicméně pokud to tak zůstane, tak za mě ideál. Nejsou to RF a zároveň to nemá tak měkkou bočnici, která by se kroutila v zatáčkách.
Nimcéně Eagle F1 A 6 jsou taky velmi dobré pneu. S PS5 jsou nastejno. Neuděláš chybu tak jako tak.
Nimcéně Eagle F1 A 6 jsou taky velmi dobré pneu. S PS5 jsou nastejno. Neuděláš chybu tak jako tak.
Re: Pneu koutek
Díky, tak sem vzal ty GY, jsou přeci jenom levnější.
Re: Pneu koutek
GY je dost podobná guma za lepší peníz. Těžko posoudit s tou tvrdostí bočnice, ono XL jednoho dodavatele může může mít měkčí bočnici, než obyč druhého. Já šel přesně v tomto rozměru z Hankooku S1 Evo2 obyč do Pzero XL a rozdíl v komfortu tam určitě znát byl, ale řekl bych, že primárně to bude jiným fabrikátem. Jinak Michelin podle mě nedělá neXL, protože oni mají stejně ty bočnice celkově měkčí, tak by to bylo zbytečné. Navíc někteří výrobci mají mezi XL a neXL rozdíl jen v písmencích na bočnici, ne v konstrukci gumy
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Pneu koutek
Zháňam nové letné gumy na Swift Sport, prechádzam z originálneho atypického rozmeru 195/45 R17 (Continental CSC5) na 205/45 R17.
Mám zaujímavú ponuku v podobe Goodyear EfficientGrip Performance. Pôvodne som chcel niečo z kategórie Eagle f1 A5/6, Continental CSC5/6, Michelin PS4/5 a pod.
V testoch sú celkom fajn, ale dajú sa vôbec porovnať s vyššie uvedenými gumami? Samozrejme beriem do úvahy aj cenu, čo je 400-500€/sada v prípade športových modelov a 250€ v prípade GY EfficientGrip Performance.
Mám zaujímavú ponuku v podobe Goodyear EfficientGrip Performance. Pôvodne som chcel niečo z kategórie Eagle f1 A5/6, Continental CSC5/6, Michelin PS4/5 a pod.
V testoch sú celkom fajn, ale dajú sa vôbec porovnať s vyššie uvedenými gumami? Samozrejme beriem do úvahy aj cenu, čo je 400-500€/sada v prípade športových modelov a 250€ v prípade GY EfficientGrip Performance.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Pneu koutek
Efficient Grip Performance gen.1 mám jako tovární gumy na Cliu, 195/55 R16. Je to obstojně fungující eko guma. Ale s Pilot čímkoliv to fakt nemá nic společného. EP3 na 205/45 R17 Pilot Supersportech držela líp na vlhké cestě než toto na suchu.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Pneu koutek
To si ma nepotešil ale EP3 je podvozkovo inde ako Clio a rozmery pneu tiež hrajú v prospech typeR. Btw mne ani tak nejde o grip ako o ovládateľnosť a pocit z jazdy.
Nové pneu plánujem až na jar ale už teraz sa obzerám po nových a keď sa niečo objaví tak to zoberiem, keďže ceny majú ísť hore. Každopádne díky za reakciu
Nové pneu plánujem až na jar ale už teraz sa obzerám po nových a keď sa niečo objaví tak to zoberiem, keďže ceny majú ísť hore. Každopádne díky za reakciu
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Pneu koutek
No, podvozek Clia je zase nový a bez vůlí:-)
Kupoval jsem tehdy Hondu na nějakém Barum Bramboris, měl jsem i nové zimáky, vše ve stejném stejném rozměru, s Pilot Supersporty to prostě bylo úplně jiné auto, stejnou měrou pocitově jako reálně, řízení ožilo.
Věřím že u auta s poladěnou geometrií a třeba svorem dosáhne člověk toho efektu i na normální gumě, faktem zůstává že GY Efficient Grip není v žádném vesmíru srovnatelný. Jsou to třídy pneu s opačným zaměřením.
GY mají zřejmě skvělý valivý odpor protože s tím Cliem jezdím nyní do 6 litrů, s čímž bych obsadil přední příčky na spritmonitoru.
Takže ušetříš hned 2x
Kupoval jsem tehdy Hondu na nějakém Barum Bramboris, měl jsem i nové zimáky, vše ve stejném stejném rozměru, s Pilot Supersporty to prostě bylo úplně jiné auto, stejnou měrou pocitově jako reálně, řízení ožilo.
Věřím že u auta s poladěnou geometrií a třeba svorem dosáhne člověk toho efektu i na normální gumě, faktem zůstává že GY Efficient Grip není v žádném vesmíru srovnatelný. Jsou to třídy pneu s opačným zaměřením.
GY mají zřejmě skvělý valivý odpor protože s tím Cliem jezdím nyní do 6 litrů, s čímž bych obsadil přední příčky na spritmonitoru.
Takže ušetříš hned 2x
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Pneu koutek
Zdravím Denis. Ako bolo hore uvedené GY Efficient Grip performance je honosne nazvaná ekoguma ktorú obúvajú na malé autá v iných ako najnižších výbavách. Mám to na fiate 500 a neznesie porovnanie s CSC5, či nebodaj PS4. Má nízky valivý odpor a sú naozaj tiché, ale na čo i len náznak športovej jazdy sú nevhodné, odchádzajú okamžite, ani nečakajú na prehriatie
Re: Pneu koutek
Přesně na těchto gumách v rozměru 225/45/ R18 by nám měl přijít Golf, jak to tak čtu, tak úplně nadšený z toho nejsem.
Ono teda ani ty Bridgestone Turanza T005 A, které byly z výroby na Mazdě nebyly žádná sláva. Docela jsem byl příjemně překvapený měsíc zpátky, kdy jsem z půjčovny dostal Peugeot 508 SW se základním diselem 1.5 HDI 96 kw, který měl z výroby ve výbavě GT Line obuté M. Pilot Sport 4.
Ono teda ani ty Bridgestone Turanza T005 A, které byly z výroby na Mazdě nebyly žádná sláva. Docela jsem byl příjemně překvapený měsíc zpátky, kdy jsem z půjčovny dostal Peugeot 508 SW se základním diselem 1.5 HDI 96 kw, který měl z výroby ve výbavě GT Line obuté M. Pilot Sport 4.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion