myslim ze to bola kombinacia vsetkeho vymenovaneho... ale co tu prevodovku najviac dorazilo bol asi kolega co ju mal 2roky ako sluzebak - z cudzieho krv netecie
jeho jazda zahrnovala straslivy posed za volantom(nalezato a volant drzany dole), necitlivost k autu a "sportove preradzovanie" ktore spocivalo v tom ze tam rychlosti hadzal celou silou... neviem ako to popisat, ale prirovnal by som to uderu sekerou pri rubani dreva
ale aj mimo tejto 2r eskapady to sluzilo vyslovene ako pracovne auto na znicenie - jazdilo vyhradne nalozene/pretazene(robotnici, betonove kocky, kotuce pasoviny, naradie atd...), casto nespevnene komunikacie (kludne cez poorane pole), tahalo to kde co vratane aut ako VW T5 na lane, elektrocentraly, voziky s hlinou, spanovali sa s tym kable na slpoch...
striedalo to soferov, celkovo bolo asi 5x burane(jedny diel s tovarenskou farbou je kapota) a mimo mesto sa s nim slo len zriedkavo(aj preto ma ledva 10 000km za rok)
takze vzhladom na styl pouzivania, a na to ze je to dacia tak by som povedal ze auto to je nadmieru spolahlive a odolne
mimo oleja/filtrov, pneumatik, nehôd a rozvodov sa tam menili len tieto veci: raz zapalovacia cievka, raz repas prednej napravy, 3x predne brzdy, 1x zadne brzdy, spojka a potom prevodovka