Rapid 1.0 TSI - oprava v autorizovaném servise - NÁZOR

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Ben
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: sob 17 dub 17:41

Rapid 1.0 TSI - oprava v autorizovaném servise - NÁZOR

Příspěvek od Ben »

Dobrý den, ahoj,

chtěl bych se s Vámi podělit nebo i zeptat na Váš názor.

Nechával jsem u firmy auto - RAPID 1.0 TSI - 81kW. Po svačině jsem se vrátil a auto bylo o 100M dále a přejelo pár kanálů, obrubníku a dalších věcí. Ve zkratce řidič kamionu nekoukal a při couvání napíchl auto v zadní části za zadními dveřmi a tlačil před sebou.

Vše jsem zadokumentoval a auto se hodilo do servisu - autorizovaného škoda. Rapid má najeto 14 tisíc kilometrů. Po dvou měsících jsem se konečně dočkal opravy.

Měl jsem radost a pro auto jsem si dojel a na oko vše OK. Po 14 dnech jsem nechal u svého mechanika přezout kola a všiml si pár drobností a začal jsem zkoumat.

- nesedící zadní levé světlo
- špatné sváry / kit / lak / rez nebo tekoucí vosk ?
- nedotažená pístnice na kufru
- nesedící zadní dveře, které jsou nové
- krupičky v laku
- přední pravé světlo měněné je škráblé na vrchu
- upadený / uražený cvoček pro držení nárazníku
- nesedící světlo
- pak další kosmetické vady jako zastříkané dveře od barvy, kapky a různé odřeniny a ďůlky po celém autě
- měněná náprava a na spodku nátěr, který nevypadá jako nátěr a moc nerozumím jeho účelu
- odřený nárazník, kde je škrábanec zalakovaný a zůstal celkem hluboký

Vím, že z fotek to moc nepůjde poznat, ale prosím o názor jestli takhle vypadá oprava od autorizovaného servisu ŠKODA? A měl bych požadovat reklamaci nebo nějakou náhradu.
V příloze nebo na odkaze naleznete fotky - havárky a pak následné opravy s daní za 135 tisíc.

Samozřejmě moje chyba, že jsem si toho nevšiml při předání, ale jsem jen amatér, který sedne a jede z bodu A do bodu B.

Při reklamaci mi řekli, že tam nemají technika, který to řešil a mám přijet příští čtvrtek. Na to jsem jim poslal e-mail, že jsem byl tedy odmítnut. Mám to případně hodit do autorizáku na nějaký posudek k reklamaci?

Děkuji.


Obrázky bohužel nemohu připnout jako přílohu kvůli velikosti.

Proskenováno Virus Total - bez virů - https://www.virustotal.com/gui/file/110 ... /detection

1.) Úschovna - https://www.uschovna.cz/zasilka/KLBKS78JI7W39UAY-LXK/
2.) Ulož.to - https://ulozto.cz/file/CbUVMIX9KpTa/rapid-reklamace-rar
3.) Letecká pošta - http://leteckaposta.cz/593538284

Bouračka:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Po opravě:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
delphin
Pan Řidič
Příspěvky: 237
Registrován: pon 04 črc 23:01

Re: Rapid 1.0 TSI - oprava v autorizovaném servise - NÁZOR

Příspěvek od delphin »

Reklamoval bych. Mi když naposledy lakovali dveře a blatník auto sami odmítli vrátit s tím, že lakýrník není spokojený a raději to předělá. A to nešlo ani o takové vady, co ukazuješ.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1496
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: Rapid 1.0 TSI - oprava v autorizovaném servise - NÁZOR

Příspěvek od Předseda »

Rychle jsem prohlédl fotky a minimálně ta zadní levá lampa je fušeřina jako prase. Při větším dešti ti tam nateče voda.
To, že servis tam nemá technika co to dělal, nemá na reklamaci vůbec vliv. Některé věci jako třeba zmíněný škrábanec na světle asi těžko vyreklamuješ, protože to se mohlo stát během 14 dní od převzetí. Ale věci typu špatné sváry, lak, lícování dílů - to sis těžko mohl způsobit 14 denním provozem.

Třeba věci u dveří mi příjdou, že nejsou vyměněné, ale jen vybroušené na kov, vytažené ven, zavařené a zase nalakované. Neznám dílenský postup, třeba je to tak správně, ale pochybuju o kvalitě provedení.

Pokud stále čekáš na toho jejich technika, tak v mezidobí bych zajel do jiného autorizovaného servisu a chtěl znát jejich stanovisko, zda byl dodržen dílenský postup opravy. Případně vysloveně někoho ze Škoda auto. Nebo možnost se spojit s likvidátorem pojistných událostí tvé pojišťovny a věc nahlásit. Ideálně pokud máš číslo ještě na likvidátora, který přijel na místo. Maj toho kluci dost, ale když bys si s ním dal někde přes oběd schůzku, tak ti jako první a nejrychleji umí říct, zda to je / není v cajku. Navíc se zná se všemi servisy ve svém rajonu, můžeš dostat tip kam zajít / jak postupovat.

A další možností = znalecký posudek. Zní to sofistikovaně a u totoho případu to nebude stát randál. Znalec se na auto podívá, nafotí a udělá zprávu. Nemusí nikde běhat po poli a počítat jak rychle asi auto jelo a zda se srnce dalo / nedalo vyhnout a jak dopředu jsi ji asi viděl :D
Odpovědět