Na kartace bych ja nemel zaludek, ale paradoxne je dobra kartacova mycka mensi zlo nez amater s hadici, houbou a jeleniciHondaMan píše:Můj postup je snow foam, wap, kontaktně vydrbat s šamponem, Korosol, umýt, fast finish leštěnka. Reálně tak 4x za rok.
Protože je to dost práce, tak jsem včera byl v kartáčové myčce kterou mám cestou z práce
Vosk, tvrdý vosk, nano vosk, keramická ochrana laku
Re: Vosk, tvrdý vosk, nano vosk, keramická ochrana laku
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Vosk, tvrdý vosk, nano vosk, keramická ochrana laku
Dneska uz je to docela fajn. Gyeon nebo auto finesse beru jako top. Kdyz se pouzije nejaky ten kremicity wetcoat, tak to muze dost pomoct pri udrzbe - prodlouzeni zivotnosti keramiky. Tohle uz zvladne kazdy blbec s wapkouhonziss píše:Ale ted naposledy jsem novy auto, jen dobre umyty obyc ph neutral samponem, docisteny ipou pokropil wetcoatem od gyeonu a tak 3-5 umyti to funguje dobre.
Neco aplikovat dle navodu zvladne kazdej, ale mit na to auto spravne pripraveny (umyty, dekontaminovany, pripadne po korekci) uz 90% lidi neda, obzvlast ne v domacich podminkach.
Z klasicke syntetiky me docela bavi Soft99 Fusso. Akorat tam je treba dat pozor, aby se toho nedalo moc, jinak "mrackuje".
Re: Vosk, tvrdý vosk, nano vosk, keramická ochrana laku
Také záleží, zda si chci auto ponechat "navěky" nebo ho po pár letech prodám. Anebo se jedná o nějaký mimořádný kousek ala Porsche, Ferrari atd. Protože veškerá vynaložená nadstandardní péče (finanční i tělesná) běžného auta se po pár letech při prodeji nikdy nevrátí. Trh to neocení. Auto normálně umýt šamponem (2 kyblíky, 2 houby, jelenice) a navoskovat tvrdým voskem. Dělám to tak léta, většina slintá blahem, jak mám auta v cajku a těch pár opravdových odborníků? Ti to ode mě stejně nekoupí. Raději si připlatím za nadstandardní tlumiče, stabíky, dobré pneu atd.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Vosk, tvrdý vosk, nano vosk, keramická ochrana laku
Vymen houby za mikrovlaknovy rukavice a jelenici za poradnej tlustej rucnik, po kazdym myti auta to hod vyprat na 40 bez avivaze a bude to dokonalyjerry píše:Také záleží, zda si chci auto ponechat "navěky" nebo ho po pár letech prodám. Anebo se jedná o nějaký mimořádný kousek ala Porsche, Ferrari atd. Protože veškerá vynaložená nadstandardní péče (finanční i tělesná) běžného auta se po pár letech při prodeji nikdy nevrátí. Trh to neocení. Auto normálně umýt šamponem (2 kyblíky, 2 houby, jelenice) a navoskovat tvrdým voskem. Dělám to tak léta, většina slintá blahem, jak mám auta v cajku a těch pár opravdových odborníků? Ti to ode mě stejně nekoupí. Raději si připlatím za nadstandardní tlumiče, stabíky, dobré pneu atd.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k