přehřívání motoru 1.8T

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
TRIPPY
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 07 lis 18:59

přehřívání motoru 1.8T

Příspěvek od TRIPPY »

• Zdravím
• Dneska když jsme jel domů tak se mi teplota motoru vyšplhala až na 120°C (VW sharan 1.8T r. 2002)
• Šel jsem to zkusit i po vychladnutí a už po ohřátí a ujetí cca kilometru se ručička teploměru vyšplhala na 110-120°C, po ubrání plynu to zase během 30 vteřim kleslo na 90 a drželo. Při následném přidání se zase začala zvedat... Takhle pořád dokola.
• Příjde mi divné že jsou tam hrozně rychlé skoky teploty (během 30 vteřin na 120°C a 30 vteřin zpátky na 90°C :-?? )
• Chtěl bych se zeptat čím by to mohlo být, četl jsem totiž různé názory ale nic určitého :-?
• Díky za případné rady :)
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvek od Spectral »

Termostat zaseklý v zavřené poloze, závada na vodní pumpě nebo netěsnost chladícího okruhu a nedostatek chladící kapaliny (vody)?
:ar!
SamotZdeny
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvek od SamotZdeny »

Ahoj.Teplota se skutečně zvyšuje?
Když vystoupá na 120 °jde z topení výrazně teplejší vzduch,než při 90?
TRIPPY
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 07 lis 18:59

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvek od TRIPPY »

SamotZdeny píše:Ahoj.Teplota se skutečně zvyšuje?
Když vystoupá na 120 °jde z topení výrazně teplejší vzduch,než při 90?
Na to jsem se nějak nezaměřoval, ale pokud by nešel teplejší vzduch, co by to znamenalo? :)
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvek od janjan »

že by to, že se reálně nepřehřívá, ale blbě ti to ukazuje? :-?
Duke_Luke
Pan Řidič
Příspěvky: 283
Registrován: pon 19 srp 11:15

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvek od Duke_Luke »

s motorom 1.8T som si nieco prezil a celkom za nim aj rad spominam. Termostat ma byt uz robeny tak,ze ak zlyha, tak zlyha v otvorenej polohe. Problem tam je skor s vodnou pumpu a jej umelohmotnymi lopatkami. Tie sa vplyvom teplot casom casom olamu a nema uz taky prietok, presp. sa moze odpojit vrtulka od osky a chladiaca kvapalina realne necirkuluje. Ja by som rovno dal vymenit pre istotu vodnu pumpu aj s termostatom. A vodnu pumpu kupit s kovovymi lopatkami - vyrabaju aj take.
Ale urcite skusit aj dat na diagnostiku,ci nehadze len vadne cidlo teploty napr.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: přehřívání motoru 1.8T

Příspěvek od Zajda »

Mě se teď olámaly lopatky na plastové pumpě 1.9 TDI, výhodou bylo že ještě 10 km dokázal ujet i bez cirkulace než teplota dolezla k 90. Teď mi to lépe topí, takže původní pumpa o nějaké lopatky možná přišla už dříve :-)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Odpovědět