Vroom: Mám, 130i. Moje první 130i točila dokonce 7600 (ta měla celkem s jistotou posunutý omezovač), tady ta druhá měla pro změnu původně remap od Hartge a taky točila sedm a půl. Řídící jednotku jsem poté nechával přehrávat aktuálním origo SW od BMW (měl jsem podezření na nějakou neplechu a chtěl jsem vyloučit, že v tom má prsty ten modding), nicméně i poté to furt točí 7500 (a celkem s radostí
), tak buď se to přehrání SW nedotklo toho posunutého omezovače, nebo BMW v pozdějších verzích SW samo posunulo max otáčky výše, nevím, nestěžuju si.
K té životnosti by mě případně zajímaly podrobnější informace a zdůvodnění. Jestli z podstaty věci tyhle otáčky už N52 mechanicky vadí, nebo jde třeba o to, že v těhle RPM samozřejmě hodně hřeje a lokálně může docházet k přepékání standardního longlife oleje (aneb známé bolesti zakarbonovaných vytáčených N52 provozovaných na standard olej). Jezdím na motorsportový Millers Oils (CFS NT 5w40), který měním co chvilku. Motor je čistý jak nový.