Ojete sportaky - zajimave nabidky
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Vroom: ale jako jo, prakticky to skoro nevadí, ale já mám rád když se auto umí na poslední kvalt opřít do omezovače. Rychloběh v autě této kategorie podle mě nemá co pohledávat a s těma 160 koníkama je každý pokrácení převodovky dobrý . To poskládání převodovky je podle mýho jen úlitba dnešní době, pokud by si mohli konstruktéři vybrat tak by to tak prostě neudělali a odstupňování by bylo jako u 6st převodovky v NB. Za mě pokud bych investoval do ND, tak určitě bych našel další cash jak tohle změnit (ale jako uznávám, tohle je prostě moje úchylka ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Naopak delší poslední kvalt nemusí vadit - při delších přesunech je fajn ulevit motoru.
Na druhou stranu, mě otáčkoměr ukazuje při dálničních přesunech 4500-5000ot, a ani mě, ani autu to nevadí a neškodí.
Osobně mě dokáže bavit obojí provedení 5 kvaltu - jak s krátkou , tak dlouhou pětkou.
Zatím jsem nepřišel chuť 6kvaltům - většinou je nesmyslně krátká jednička, šestka není o moc delší, než pětka u 5q a většinou ne moc přátelské řazení zpátečky...
Na druhou stranu, mě otáčkoměr ukazuje při dálničních přesunech 4500-5000ot, a ani mě, ani autu to nevadí a neškodí.
Osobně mě dokáže bavit obojí provedení 5 kvaltu - jak s krátkou , tak dlouhou pětkou.
Zatím jsem nepřišel chuť 6kvaltům - většinou je nesmyslně krátká jednička, šestka není o moc delší, než pětka u 5q a většinou ne moc přátelské řazení zpátečky...
MG - radost až na kost.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
jj, souhlas, eko 6kvalty sou (u auta pro radost!!) neskutečně dlouze poskládané, až po zkrácení stálého převodu (o 17 %) to začalo být u m4Zlika zajímavé a přijatelné .....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
KDB: ona ta jednička je prakticky u všech převodovek dost k ničemu, reálně se stejně na nic než rozjíždění nepoužívá. A u 5kvaltu ti pak zbývají už jen 4 použitelný kvalty, který ale podle mýho nedovolují optimálně využít potenciálu malých atmosfér. Aspoň když porovnám převodovky miatky a ignáce, tak i přesto že je ta v ignácovi poskládána do stejný Vmax, tak tam prostě jeden kvalt chybí a 3, 4, 5 jsou díky tomu zbytečně dlouhý. Já tomu naopak na chuť přišel velmi rychle .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
@jarka: nemáš až tak pravdu, docela často (mno, občas) tam řadím i za jízdy za jedna (typicky do nějakého úzkého průjezdu tunelem za oprvadu prudkou zatáčkou a pod.)jarka píše:KDB: ona ta jednička je prakticky u všech převodovek dost k ničemu, reálně se stejně na nic než rozjíždění nepoužívá
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
.
Naposledy upravil(a) Vrooom dne ned 12 čer 11:19, celkem upraveno 2 x.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Tak toci to pri 130 - 3200 otacek, aspon to nebude zrat pri ceste na dalnici. GT86 3500 otacek. Treba NA ma ten 5-kvalt dost dlouhy, zlata ND.jarka píše:Vroom: ale jako jo, prakticky to skoro nevadí, ale já mám rád když se auto umí na poslední kvalt opřít do omezovače. Rychloběh v autě této kategorie podle mě nemá co pohledávat a s těma 160 koníkama je každý pokrácení převodovky dobrý . To poskládání převodovky je podle mýho jen úlitba dnešní době, pokud by si mohli konstruktéři vybrat tak by to tak prostě neudělali a odstupňování by bylo jako u 6st převodovky v NB. Za mě pokud bych investoval do ND, tak určitě bych našel další cash jak tohle změnit (ale jako uznávám, tohle je prostě moje úchylka ).
Kolik ti to toci pro 130 na 6?pavproch píše:jj, souhlas, eko 6kvalty sou (u auta pro radost!!) neskutečně dlouze poskládané, až po zkrácení stálého převodu (o 17 %) to začalo být u m4Zlika zajímavé a přijatelné .....
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
už sem m4Zlikem nejel asi měsíc či šest neděl ale myslím, že něco přes 4000
myslím, že už to nebudu moc dlúho odkládat a pudu ho projet....
myslím, že už to nebudu moc dlúho odkládat a pudu ho projet....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jeste k mx5, tohle je pekne, jak vzhledove tak i ti konici navic. Priplacnoti k zemi o 30mm dost pomohlo.
http://www.bbrgti.com/product/bbr-mx-5-nd-super-190/
nebo pro NC
http://www.bbrgti.com/product/bbr-mx-5-nc-super-200/ To uz muze jet solidne.
http://www.bbrgti.com/product/bbr-mx-5-nd-super-190/
nebo pro NC
http://www.bbrgti.com/product/bbr-mx-5-nc-super-200/ To uz muze jet solidne.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Maximalku mas teraz kolko? 220?pavproch píše:už sem m4Zlikem nejel asi měsíc či šest neděl ale myslím, že něco přes 4000
myslím, že už to nebudu moc dlúho odkládat a pudu ho projet....