Ojete sportaky - zajimave nabidky
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Ta Vette vypadá fakt libově. Taky myslím, že cena doplací hlavně na místní image. Ne snad špatnou, ale žádnou, přitom se o ni na fórech mluví převážně pozitivně. Za cenu kompaktu v lepší výbavě je to super, asi půjdu vyhledat bankomat
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Vette sice má převody delší než týden před výplatou, ale vzhledem k charakteru motoru a předpokládanému použití bych to ani nepokládal za negativum. On se ten motor umí "sesbírat" i na šestku od někud z 60 km/h, fakt. A ten pocit, plout s tím po dálnici pohodových ca. 150 někde lehce nad volnoběhem Ostatně podobné použití nejspíš převládá i u amerických zákazníků.pjanda píše:(...) 911 je lepsi auto, ale ne dvakrat. A to si myslim, ze C6 ztraci hlavne kvuli prevodum, ktere jsou poplatne charakteru auta - C6 neni delana jako supersport. Vsak posudte sam: 78/114/162/228/335/402, to je na auto se 404 konmi a Vmax okolo 300 km/h prilis...
Popravdě bych asi dal C6 přednost před srovnatelnou 911 i kdyby obojí stálo stejně...
Jdu si koupit Annonci na nemovitosti a hledat garážpjanda píše:Alfa GT z predchozi strany (http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... =60#p14902) zlevnena na 239 tisic. Copak na to rika beaumont?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Ono to nejak funguje, o tom zadna, ve zminovanych aspektech (akcelerace, okruhove casy...) by ale C6 fungovala lepe, kdyby prevodovka byla jina. I to, co jste zminil Vy, nakonec jde resit lepe - Z06 ma pet rychlosti poskladanych do nejake +/- predstavitelne Vmax a sestku az na teoretickych 505 km/h...beaumont píše: Vette sice má převody delší než týden před výplatou, ale vzhledem k charakteru motoru a předpokládanému použití bych to ani nepokládal za negativum. On se ten motor umí "sesbírat" i na šestku od někud z 60 km/h, fakt.
Nevim, jestli byste tak mluvil, kdybyste mel obe auta skutecne vedle sebe. Ja mam Vette rad, hlavne Z06, ale 911 je skutecne vyjimecna ve sve vyladenosti takrka k dokonalosti. V tom aute funguje prakticky vsechno - nekde muzete kritizovat plyn, jinde razeni, nekde brzdy, jinde rizeni... U 911 opravdu vsechno funguje jak ma a to je velmi prijemne. 911 ma perfektne poskladane prevody, uzasnou aerodynamiku, skvele brzdy, komunikativni rizeni, lehke a rychle razeni, nejlepsi elektronicky plyn co znam atd. Neznam jine tak vypiplane auto a neni to jen o pocitu - maloco jineho dostane z 355 resp. 380 koni takove jizdni vykony jako C2S.beaumont píše: Popravdě bych asi dal C6 přednost před srovnatelnou 911 i kdyby obojí stálo stejně...
Konkretne C6 vs. C2S, to je ve vysledku americky drevorubec vedle nemeckeho dentisty - jsou to dve ruzne cesty vedouci k podobnemu vysledku, ale aspon pro me C6 vitezi jen ve srovnani vykon/cena, nikoli ve vykonu samem.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Přiznávám, že 911 jsem neřídil (jen mě v ní vezli), C6 ano. Ale u aut pro radost je výběr (alespoň u mě) nejen o výkonech a fungování auta - tam o 911 nepochybuji. Ale vždycky je to i o emocích, o tom s jakým pocitem člověk k autu přichází a sedá do něj, co to auto představuje... A tady by u mě Vette vyhrála úplně jasně. Porsche by se mi muselo O HODNÉ líp řídit, abych mu dal přednost. Navíc ke koncepci s motorem vzadu jsem vždycky cítil jakousi nedůvěru a nesympatie.
Když mi půjčili tu C6, tak mě především překvapila její "civilnost". Ano, úžasně to zrychluje, krásně zní, je to veeelmi široké - ale přitom jsem z toho auta vůbec neměl dojem nezvladatelné ďábelské bestie. Vlastně jsem měl pocit, že bych si na ten dvojnásobek koní zvykl docela rychle a snadno, byť bych je samozřejmě neuměl (nebo alespoň ne hned) využívat naplno.
Když mi půjčili tu C6, tak mě především překvapila její "civilnost". Ano, úžasně to zrychluje, krásně zní, je to veeelmi široké - ale přitom jsem z toho auta vůbec neměl dojem nezvladatelné ďábelské bestie. Vlastně jsem měl pocit, že bych si na ten dvojnásobek koní zvykl docela rychle a snadno, byť bych je samozřejmě neuměl (nebo alespoň ne hned) využívat naplno.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Ako som spominal, tak som aj vykonal. Corvette som bol obhliadnut, tak sa s Vami podelim o dojmy...sice uz bola predana, buduci majitel zlozil zalohu, ale este ma k nej pustili. Vypadala na prvy pohlad celkom solidne. Nebolo to sice auto po kozmetickej stranke na 100% (mierne otlcena karoseria od kamienkov, osuchane prahy, par skrabancov, obnosene plasty na dverach), ale inak auticko velmi pohladne
www.tomaskroner.com
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Ja mam "update" k tomuto:
Kdyby nekdo mel zajem, mohu zjistit i vice
Majitel je znam, ja ho tedy jako ridice neznam a nevim jak dobre ci rychle jezdi, ale km jsou skutecne a za ty se to snad ani nejak zasadne znicit neda Auto bylo naposledy bourane na Nordschleife (to bude to nehavarovano - holt Porsche je porad cesky bazar ), ale pry jen lehce na zadni roh. Ze se podivalo na okruh neni nic nezadouciho, to se u GT3 da ocekavat, naopak je uspokojovie, ze muselo 2 000 km z tech 35 najet v klidu po dalnici tam a zpetpjanda píše:A zacnu hned prvnim zajimavym autem, na ktere jsem pres tyden narazil. Na Proseku stoji 996 GT3 z roku 2004 jen s 35 tisici km na tachometru, vypada velmi dobre a stoji zajimavych 1 280 000 Kc.
Vice viz. http://www.auto-plus.cz/Car/341532
Videt podobne auto v nabidce ceskeho prodejce, tuplem pak v tomto stavu, je docela rarita.
Kdyby nekdo mel zajem, mohu zjistit i vice
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
pěknej Fiátek
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... pe/8781717
já když jsem tohle auto viděl prvně na živo, tak jsem byl překvapenej, jak je velký, resp. malý
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... pe/8781717
já když jsem tohle auto viděl prvně na živo, tak jsem byl překvapenej, jak je velký, resp. malý
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
A na http://www.autooutlet.cz mají taky zajímavý auta
Jeden krásnej veterán ty kola jsou úžasný
http://www.autooutlet.cz/?page=cars&detail=131
A jeden pořádej showcar ale za ty prachy...
http://www.autooutlet.cz/?page=cars&detail=70
sice to nejsou moc sporťáky, ale zajímavá auta to docela jsou
Jeden krásnej veterán ty kola jsou úžasný
http://www.autooutlet.cz/?page=cars&detail=131
A jeden pořádej showcar ale za ty prachy...
http://www.autooutlet.cz/?page=cars&detail=70
sice to nejsou moc sporťáky, ale zajímavá auta to docela jsou
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Kdyby někdo chtěl, umím o tom autě zjistit víc podrobností, ať tam nemusíte jezdit naslepo...Deli píše:pěknej Fiátek
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... pe/8781717
já když jsem tohle auto viděl prvně na živo, tak jsem byl překvapenej, jak je velký, resp. malý
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Maserati 4200 GT neni spatne auto, jeste lepe vypada 3200 GT (tam ovsem neni ten spravny motor...), ale dost pohrdave se o nem mluvi v souvislosti se spolehlivosti. To ale nedokazu posoudit, ujel jsem s tim par km uz kdysi davno. Nicmene co je opravdu mizerie je ten prevodovka Cambiocorsa, tomu bych se vyhnul na sto honu...Deli píše:pěknej Fiátek
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... pe/8781717
já když jsem tohle auto viděl prvně na živo, tak jsem byl překvapenej, jak je velký, resp. malý
Jinak pomer show/vykon/cena neni spatny
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n