Ojete sportaky - zajimave nabidky
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jarka: a nebo dosetrit na ND , ta bude asi lepsi.. , ja budu dal skudlit na toyobaru
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
A co necekat na toybaru.
http://www.autickar.cz/clanek/bazarovy- ... san-200sx/ tohle je peknej clanek a za 6k euro to ujde
Btw prekvapilo me ze vyzi jen 1250 kg
A jeste 350z bude na vode asi ovladatelny
http://www.autickar.cz/clanek/bazarovy- ... san-200sx/ tohle je peknej clanek a za 6k euro to ujde
Btw prekvapilo me ze vyzi jen 1250 kg
A jeste 350z bude na vode asi ovladatelny
Naposledy upravil(a) Vrooom dne úte 15 pro 10:40, celkem upraveno 2 x.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
charger: dik. potvrzuje to muj nazor, ze jakmile po 350Z/370Z clovek opravdu zacne neco chtit, prestanou fungovat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Vrooom: super kara!
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jo taky řešení, ale pro mě je hodně důležitá správně poskládaná převodovka a tu nemá dobře ani ND. U NC bude potřeba změnit stálý převod, ale to snad půjde vyřešit. Navíc u NC mi přijde jako veliká výhoda ta skládací střech, kdy se z toho dá udělat prakticky plnohodnotný kupé a těch 35kg navíc už není taková nálož. Jinak kdo neviděl, tak tohle doporučuju (úžasný test - poustěl jsem si ho asi 5krát ):Raďas píše:Jarka: a nebo dosetrit na ND , ta bude asi lepsi.. , ja budu dal skudlit na toyobaru
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
mmira píše:charger: dik. potvrzuje to muj nazor, ze jakmile po 350Z/370Z clovek opravdu zacne neco chtit, prestanou fungovat.
NZ, 350Z je aspoň za limitem přirozenější, ale jinak taky to moc nefunguje, spíš je to za dvě kila velmi slušný základ na stavbu něčeho pořádného. Jo a ještě jedna věc, obě tyhle auta mají nějakou debilitu, která do toho i s vypnutou stabilizací pořád kecá, omezuje to výkon a přibrzďuje kola, byť auto na pohled jede normálně bokem. Stačí to však odpojit v prostoru převodovky, dělají to tak všichni, co s tím autem chtějí opravdu jezdit. Viz. http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.php?f=8&t=5361
Ain´t nobody got time for that
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Co ti přijde špatně poskládané na převodovce ND? Mně právě přišla u dvoulitru správně krátká. Kvalty pěkně navazují atd. Samozřejmě takové jako CTR se zkráceným stálým převodem a 4,5,6 to není a nebude, ale na poměry nových aut mi to přijde velmi dobré. Navíc ND je výrazně lepší motorově než NC.jarka píše:Jo taky řešení, ale pro mě je hodně důležitá správně poskládaná převodovka a tu nemá dobře ani ND.Raďas píše:Jarka: a nebo dosetrit na ND , ta bude asi lepsi.. , ja budu dal skudlit na toyobaru
Ain´t nobody got time for that
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jo a jeste maji fajn video o sportaku roku, bere me jak tam na jizdnich vdeiich za tema sportkama na okreskach miatka vlajejarka píše:Jinak kdo neviděl, tak tohle doporučuju (úžasný test - poustěl jsem si ho asi 5krát ):Raďas píše:Jarka: a nebo dosetrit na ND , ta bude asi lepsi.. , ja budu dal skudlit na toyobaru
Dokazal bych si ji doma casem predstavit
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Jako ND mi přijde úplně super, ale přeci jen ta střecha by se u nás na severu šikla a taky je to nový auto za hodně peněz. Jinak mi to přijde hodně pěkný a z videí i dostatečně rychlý.
Ad. převodovka: jsem si hledal převody a došel jsem k tomuto pilovýmu diagramu:
Jak NC, tak ND mají převodovku poskládanou velmi podobně. Pětka je podle mýho na ty koně zbytečně dlouhá - u obou jde až do 200kmh. Šestku pak mají obě jako rychloběh. Jako fajn na cestování, ale na okresky podle mýho zbytečný - celý se to chová jak dlouhý 5kvalt. V grafu je to červený NC s 6kvaltem a menšíma kolama upravená jen o stalý převod z 5kvaltu (v japonsku to tak mazda dokonce i nabízí - zdroj tu: http://www.roadster-nc.com/2013/07/road ... train.html). Pak už bych si to uměl představit a ani bych už na to nesáhl .
Ad. převodovka: jsem si hledal převody a došel jsem k tomuto pilovýmu diagramu:
Jak NC, tak ND mají převodovku poskládanou velmi podobně. Pětka je podle mýho na ty koně zbytečně dlouhá - u obou jde až do 200kmh. Šestku pak mají obě jako rychloběh. Jako fajn na cestování, ale na okresky podle mýho zbytečný - celý se to chová jak dlouhý 5kvalt. V grafu je to červený NC s 6kvaltem a menšíma kolama upravená jen o stalý převod z 5kvaltu (v japonsku to tak mazda dokonce i nabízí - zdroj tu: http://www.roadster-nc.com/2013/07/road ... train.html). Pak už bych si to uměl představit a ani bych už na to nesáhl .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
J, S2000 je velmi dobre ovladatelna. Sedel som v tom prvy raz a okamzite som robil casy na urovni kamarata co s tym jazdi niekolko sezon. Rozoberali sme co je za tym a prisli sme na kombinaciu nizkej hmotnosti a akuratneho vykonu. Nie je dost velky aby auto islo do smyku pokial to clovek sam nechce a pritom ma auto pretacavy charakter ktory velmi napomaha rychlosti v zatackach.charger píše:Ve zkratce, člověk zvyklý na ostré čtyřkolky (Evo) se chtěl naučit se zadokolkou včetně všeho co k tomu patří, tedy i nějaké to sklouznutí bokem a podobně. Zetko je však krátké, se širokým a měkkým zadkem. Dokud se jede čistě, tak je to poměrně rychlý a milý stroj s kopou gripu, kdekoliv za hranicí přilnavosti je ta věc však nečitelná a trochu děsivá, navíc v sérii se zcela nefunkčním viskózním samosvorem. Úpravy jako tužší stabíky a lepší samosvor pomohly mnohému, pořád to však je na limitu zvláštně se chovající auto. A není to jen "nezkušenýma" rukama, majitel sedl třeba do Hondy S2000 a rázem se s ní pohyboval za hranicí přilnavosti zcela přirozeně.
A pod jsou zde další věci jako to, že se v autě blbě sedí kvůli nemožnosti podélně posouvat volant a pocitově auto řidiči připadá těžší a větší, než reálně je. Nicméně na čistou stopu to není špatná volba, navíc je to spolehlivé, odolné, rychlé.
MX5 su proti tomu len orezavatka. Nie je nic horsie ako ked podvozok daleko prevysuje motor. To clovek moze v zatackach dupat na plyn ako chce a nic sa nedeje. Ovladatelnost plynom velmi obmedzena. Uprimne som tymto autam nikdy neprisiel na chut.