Ojete sportaky - zajimave nabidky

Prodáváte, nebo sháníte ojetý vůz, náhradní díly, nebo příslušenství? Nabídněte či poptejte jej u nás.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pjanda »

Alfa je pro me smutna historie. Bez urazky, byl to pro me vzdy krap, rozpadalo se to prakticky vsude, technicky, v interieru, ... rychleji nez jina auta. Ale bylo neco na druhe strane, melo to svoje kouzlo, atraktivitu, nabizelo to jizdu, kterou nebylo mozne s necim jinym zazit. Meli jsme ve stejne dobe ve firme 147 T.S. 85 kW a Focus I 2,0i Trend a i kdyz to druhe je pro me jeden z nejlepsich kompaktu vsech dob, 147 vedle toho nebyla marna a mela co nabidnout. Podvozek, rizeni, motor... Vsechno bylo zajimave, rad jsem si s tim sjel. Jen Alfa se asi po 65 tkm zacala rozpadat a Focus dosud jezdi v rodinnych kruzich a pusobi stoprocentne.

Dneska je Alfa jizdne absolutne nezajimava, ale krap je to porad. Tomu ja rikam ustup ze slavy :)

I proto by mohlo byt zajimave vratit se za 249 000 Kc do tech lepsich dob :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Smrťák »

Alfa Romeo by měla raději dělat zahradní nářadí--Ta špatná pověst nevyšumí ani za dalších 20 let.
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od beaumont »

pjanda: No jo, s Vašimi měřítky si pod "rozpadat" představují vrzající plasty a občas stávkující centrál ;) Alfa byla vždycky stavěná především pro domácí popř. jiné jihoevropské trhy a tam vrzání zajímá někoho teprve ve chvíli, kdy je hlasitější než rádio naplno nebo motor v 6.500 otáčkách ;) A hlavně se na kvalitních italských silnicích hned tak neozve, zatímco na českých tankodromech ano.

Ale vážně: zrovna generace 147/156/166/GT (+ částečně i GTV / Spider 916) je ta "zlatá střední cesta", kdy to JEŠTĚ byly opravdové Alfy a přitom UŽ vůbec nerezavěly a byly schopné najet 200 - 250 tis. km bez závažnějších problémů a velkých oprav.
Jenže zákazníkům a/nebo novinářům to bylo málo a tak Alfa (z mého hlediska bohužel) zamířila podobným kurzem jako BMW a zkusila postavit auto pro "většinovou populaci". První byla 159 + Brera + Spider, kde to trochu přehnali a museli řešit zásadním (byť na pohled neznatelným) faceliftem, pak MiTo a teď Giulietta. Hlavně o poslední jmenované platí, že je to velmi dobré auto, však ho taky všechny testy co znám řadí na špičku třídy vedle Golfa a Focuse (někdy těsně před, někdy těsně za). Ovšem to nastoluje nové otázky:
- jak moc dobrá Alfa to (ještě) je?
- je to dobrá strategie po ekonomické stránce?
Nutno ovšem dodat, že zatímco BMW si velmi podobné směřování vybralo dobrovolně (a "včas"), tak Alfa neměla moc na výběr a udělala to až "na poslední chvíli", nebo dokonce možná (nedej Bože) až "příliš pozdě". Vyrábět auta pro nadšence ji prostě nebylo (a není) schopno uživit. :( :( :(
Jinak řečeno: 147 nebo 156 (o GT ani nemluvě) si nadšenci budou ještě za 30 (50...) let schovávat jako youngtimery nebo veterány pro radost. O 159 a Giuliettě už si to nemyslím. Ale zase Giulietta by se konečně mohla začít dobře prodávat, zatím to tak vypadá.

Ale to všechno nebo většina z toho může být brzy zase jinak. Proč? Protože 4C. Na to auto jsem moc zvědav.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pjanda »

Alfa GT z predchozi strany (http://forum.autoforum.cz/viewtopic.php ... =60#p14902) zlevnena na 239 tisic. Copak na to rika beaumont? ;)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pjanda »

Toto je docela zajimave - Chevrolet Corvette C6 CZ 2005 s manualem a nejakymi 65 tkm za 599 000 Kc. Vypada dobre, puvod se zda byt jasny.

Nejsem zrovna fanda zakladni C6, ale porad je to ctyristakonove auto s dynamikou 911 C2S, pritom stoji polovinu...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Vice na http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
TomasK
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: pon 07 bře 15:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od TomasK »

pjanda píše:Nejsem zrovna fanda zakladni C6, ale porad je to ctyristakonove auto s dynamikou 911 C2S, pritom stoji polovinu...
Vypada to na velmi zaujimavy kusok (a za tie peniaze) a kedze mam k nemu ani nie 5min, tusim ho pozrem zblizka. :) Zaujimalo by ma ale, v com spociva hacik zakladnej C6 oproti 911 (997) S?
www.tomaskroner.com
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pjanda »

TomasK:

Corvette C6 Coupé 2005
Gewicht 1492 kg
0 - 200 km/h 16,8 s
100 - 0 km/h (kalt) 35,3 m
100 - 0 km/h (warm) 35,0 m
Nordschleife 8.15 min

Porsche 997/911 Carrera S 3,8 Coupé 2005
Gewicht 1461 kg
0 - 200 km/h 16,0 s
100 - 0 km/h (kalt) 35,3 m
100 - 0 km/h (warm) 32,3 m
Nordschleife 8.05 min

Dle meho reprezentuje cenovy rozdil mezi temito auty asi toto: 75 % image, 10 % technicka vyspelost, 5 % jakasi sladenost, 5 % ovladatelnost a 5 % brzdy, ktere jsou u 911 uber alles ;)

Vetina duvodu je tedy iracionalnich, 911 je lepsi auto, ale ne dvakrat. A to si myslim, ze C6 ztraci hlavne kvuli prevodum, ktere jsou poplatne charakteru auta - C6 neni delana jako supersport. Vsak posudte sam: 78/114/162/228/335/402, to je na auto se 404 konmi a Vmax okolo 300 km/h prilis... Z06 tedy nema o moc lepsi ;), ale tam aspon prvnich 5 kvaltu dava smysl a sestka je na spotrebu, u C6 uz je prechod 4-5 problematicky.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
TomasK
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: pon 07 bře 15:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od TomasK »

Samozrejme som si vedomy, ze kazda malickost hra do kariet Porsche, ci uz dielenske spracovanie, "engineering", image...ale ako pricuchnutie k supersportu je to velmi rozumna volba, na moj vkus sice trosku vystredna, ale ako vikendovka...v nedelu sa predsa nepracuje :) A motor ma prenadherny zvuk...
Sprevodovanie veru pripomina skor GT na dlhe trate (viz BMW e9x), ale pokial by slo prevodovu "konstantu" znizit, tak by sa jednalo o "best you can get" :) , prihliadnuc k cenovke.
www.tomaskroner.com
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pjanda »

TomasK: Urcite, hodnota za penize je vynikajici, proto jsem to sem dal :) Myslim, ze se s tim da udelat hodne parady a to ne jen vizualni...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Deli »

tak za 600tis mít 400k auto, které je 6let staré, to je prostě parádní nabídka :)
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Odpovědět