pavproch píše:Já byl kdysi na stopu skrz kapitalistickou Evropu (někdy 1993 +/-) a ve Šwajcu mě vezl takovej mladej plejboj v Calibře 3.0 přes Grimselpass a Furkapass a byl sem z teho (tenkrát) unešen..... ale je to už dávno....
Sériová Calibra 3.0 nebyla, šestiválec měl 2.5 litru jako ve Vectře. Samozřejmě nevylučuju, že si do někdo přestavěl...
Calibra bylo krásné auto, ale když jsem vybíral kupé z té doby, skončila až na třetím místě za vítěznou Alfou GTV a druhým Fiatem Coupé.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
jo, mluvil cosyk o individuální stavbě v ruselhajmu, ale já mu tenkrát (asi blbě) rozuměl něco o podvozku...
vůbec sem měl při cestách stopem štěstí na zajímavá auta: v Oster-reichu sem raz u Lince stopnul individuální A100 "Sport" s V12, manuálem v quattru... prý to umělo 300kmph, jel se mnú ale enem 250
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
goes píše:Ta Calibra 2.0T vypada jako Catano Tuning, bylo to pomerne popularni, ale dost draha uprava ala Ferrari a malem jsme ji ve svem mladi i koupil
Jinak 16V verze 110 kW byla super prijemna, po uprave emisi na 100 kW uz to bylo dost tupe. Ja mel Astru GSI 110 kW a bylo t prijemne jezditko. 150 koni, 1050 kg stovka za 7,5 a Cali na tom byla podobne.
Catano Tuning asi ne, to byla šílená sada spoilerů od Rieger Tuning jménem Catano.
Jinak já měl mezi roky 1996-1999 150kW Calibru 4x4 2.0T z roku 1992, jelo to ukrutně, ale mimo opravy dovezeného auta, když s ním Němec skočil do lesní školky někde u Kötztingu (komplet lak, spousta podvozkových dílů) jsem si později cvičně vyměnil i motor, co se potkal tak, že se přetrhnul klínový řemen a zespod skočil do rozvodů. No celkem toho bylo asi za 400 000 v opravách...
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ