Ojete sportaky - zajimave nabidky
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Deli: Pekny kousek, v ackach maji vesmes normalni ojetiny, takze obvykle odpad, ale najit mezi nimi neco dobreho ci velmi dobreho se take da...
Kdyz jsme u starych 911, asi nejvice me fascinuje 964 turbo. Posledni kousek s chlazeni vzduchem a zadnim pohonem, tudiz velmi lehke auto s veskerym motorovym HW soustredenym vzadu. Ve verzi S 1293 kg, 380 PS, i v non S verzi 8:08 na Nordschleife (viz video nize).
Vyrobeno bylo necelych 4 000 aut, presto jsou dnes v CR k mani dva zajimave kousky (nonS, 320 PS). Ten prvni uz hodne dlouho, nevypada spatne a jeho cena byla i 964 tisic a 864 tisic, dnes je buh vi proc 1 164 tisic Kc. Je od Hasika, coz me trochu odrazuje, on ta auta rozebira a sklada, prelakuje... Vypadaji dobre, ale original to neni a kdo vi, co bylo na zacatku. Kazdopadne tohle je smrtici pohled
Vice na http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
A zminene, mozna pro vas zname video:
Kdyz jsme u starych 911, asi nejvice me fascinuje 964 turbo. Posledni kousek s chlazeni vzduchem a zadnim pohonem, tudiz velmi lehke auto s veskerym motorovym HW soustredenym vzadu. Ve verzi S 1293 kg, 380 PS, i v non S verzi 8:08 na Nordschleife (viz video nize).
Vyrobeno bylo necelych 4 000 aut, presto jsou dnes v CR k mani dva zajimave kousky (nonS, 320 PS). Ten prvni uz hodne dlouho, nevypada spatne a jeho cena byla i 964 tisic a 864 tisic, dnes je buh vi proc 1 164 tisic Kc. Je od Hasika, coz me trochu odrazuje, on ta auta rozebira a sklada, prelakuje... Vypadaji dobre, ale original to neni a kdo vi, co bylo na zacatku. Kazdopadne tohle je smrtici pohled
Vice na http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
A zminene, mozna pro vas zname video:
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
A druha 964 turbo je uz sberatelska, najeto 20 tkm, to se moc nevidi, ale cena je ujeta - 2 350 tisic Kc.
Vypada ale opravdu pekne:
Detaily: http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Vypada ale opravdu pekne:
Detaily: http://www.tipcars.com/basic/karta.php? ... =E&odkud=T
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
az na tu drobnost ze 964 ma vzadu vlecene ramena (v predu uz konecne McPherson), takze odporucam jednoznacne verziu 993. Ma to zadnu napravu viacprvok totozny ako sucasna 911 a hlavne to ma vzduchom chladeny motor. Takze ak hladate skutocny skvost tak jednoznacne 911 993 RS, to je posledna skutocna modla!
P.S. som clenom oldtimer porsche clubu SR, tak ak ma niekto zaujem napiste.
P.S. som clenom oldtimer porsche clubu SR, tak ak ma niekto zaujem napiste.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
pjanda: 964 turbo je určitě zajímavé auto, které si žádá celé muže
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
merlin: Vlecena ramena ale nejsou zadna predpotopni konstrukce, nevidim to jako problem.
993 turbo uz mi nevoni, pohon vsech kol, hmotnost 1 506 kg (to je uz neprijatelne), auto jede pres nejake ty kone navic hure nez 964. Mel jsem moznost primo srovnat 993 turbo a 997 C2S a C2S jela do nejakych 200 km/h stejne a vye byla zrejme kvuli horsimu zprevodovani/aerodynamice dokonce pomalejsi. To take neni prilis dobre pro 993, jakkoli nejsem z tech, co by zrovna z rychlosti v primce neco zasadniho vyvozovali...
Kazdopadne 993 turbo ma na NS 8:12, tedy +4 sekundy oproti 964. Pro me je 993 do znacne miry falesna modla, predrazene auto. Nerikam, ze je to spatne, ale prave u 993 zacala era tezkych turb (mezigeneracne +200 kg, 997 ma uz dokonce 1600 kg) a kila jsou to, co u techto aut do znacne miry eliminuje vykon navic.
993 turbo uz mi nevoni, pohon vsech kol, hmotnost 1 506 kg (to je uz neprijatelne), auto jede pres nejake ty kone navic hure nez 964. Mel jsem moznost primo srovnat 993 turbo a 997 C2S a C2S jela do nejakych 200 km/h stejne a vye byla zrejme kvuli horsimu zprevodovani/aerodynamice dokonce pomalejsi. To take neni prilis dobre pro 993, jakkoli nejsem z tech, co by zrovna z rychlosti v primce neco zasadniho vyvozovali...
Kazdopadne 993 turbo ma na NS 8:12, tedy +4 sekundy oproti 964. Pro me je 993 do znacne miry falesna modla, predrazene auto. Nerikam, ze je to spatne, ale prave u 993 zacala era tezkych turb (mezigeneracne +200 kg, 997 ma uz dokonce 1600 kg) a kila jsou to, co u techto aut do znacne miry eliminuje vykon navic.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
vam se ta starsi porsche vazne libi?
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Na uložení peněz proč ne.
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
tak to ja, bo mi se to nelibi vubec
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Někomu ano. To nevyřešíme. Ende
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Mně se líbí hodně, hlavně teda ale 993.
Nelíbí se mi zase naopak 996.
Tohle bych chtěl jednou mít v garáži:
Nelíbí se mi zase naopak 996.
Tohle bych chtěl jednou mít v garáži: