Ojete sportaky - zajimave nabidky
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
eee, 250 (prý - nezkoušel sem, ale ten technik, co mi to ladil prý jo) v redline na 6 dá... jak píšu, s m4Zlikem nejezdim víc než 160, max. chvilkově 180....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
No myslim, ze tahle uchylka je velice prakticka vec hlavne na okreskach - kdyz se motor lechce a velmi rychle vytaci je radost a realne prida spoustu dynamiky. Na co jezdit na ctyrku 180-190? Vzdyt mam jeste 5 a 6.jarka píše:Vroom: ale jako jo, prakticky to skoro nevadí, ale já mám rád když se auto umí na poslední kvalt opřít do omezovače. Rychloběh v autě této kategorie podle mě nemá co pohledávat a s těma 160 koníkama je každý pokrácení převodovky dobrý . To poskládání převodovky je podle mýho jen úlitba dnešní době, pokud by si mohli konstruktéři vybrat tak by to tak prostě neudělali a odstupňování by bylo jako u 6st převodovky v NB. Za mě pokud bych investoval do ND, tak určitě bych našel další cash jak tohle změnit (ale jako uznávám, tohle je prostě moje úchylka ).
Jestli poridim GT86, tak budu zjistovat co by stalo zkraceni prevodu, stejne se nejvic jezdi do 200 a casto ani to ne.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
jarka píše:KDB: ona ta jednička je prakticky u všech převodovek dost k ničemu, reálně se stejně na nic než rozjíždění nepoužívá. A u 5kvaltu ti pak zbývají už jen 4 použitelný kvalty, který ale podle mýho nedovolují optimálně využít potenciálu malých atmosfér. Aspoň když porovnám převodovky miatky a ignáce, tak i přesto že je ta v ignácovi poskládána do stejný Vmax, tak tam prostě jeden kvalt chybí a 3, 4, 5 jsou díky tomu zbytečně dlouhý. Já tomu naopak na chuť přišel velmi rychle .
Proto mám jedničku dlouhou, dvojka taktéž protažená, trojka, čtverka normal a pětka zkrácená. Při řazení na vrcholu výkonu to padne na vrchol Mk, takže naprosto perfektní.
Ano, spolu obutím a Torsenem to způsobilo, že při rozjezdech neprotáčím efektně kola, ale přineslo to spoustu radosti jinde
MG - radost až na kost.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Raďasi, na FB http://www.gt86.cz je uzavřená skupina majitelů a fanoušků dvojčat, pár jich tam zkrácených je v různých poměrech až přes 1:5, orig. 1:4,1, ceny 15 - 20 tis. Kč.
Panda
BRZ
Allspace
BRZ
Allspace
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Diky za info.Japa píše:Raďasi, na FB http://www.gt86.cz je uzavřená skupina majitelů a fanoušků dvojčat, pár jich tam zkrácených je v různých poměrech až přes 1:5, orig. 1:4,1, ceny 15 - 20 tis. Kč.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
KDB: souhlasím, dlouhá jenička a k tomu klidně 4 kvalty poskládaný pěkně těsně u sebe bude fungovat superově. Jen co si pamatuju z CTR, tak přeskládat převodovku do této podoby znamenalo investici kolem 70k (dog gear set se tomu myslím říká), nebo novou převodovku od Sadevu za 100k. Oproti tomu krátký stálý převod, který to vylepší je za zlomek. V mém případě byla za zlomek ceny i celá 6st převodokva do NB.
BTW: Jen pro info, jak to máš komplet poskládaný (převodovka, stálý převod, rozměr kol) a kolik ti točí motor?
BTW: Jen pro info, jak to máš komplet poskládaný (převodovka, stálý převod, rozměr kol) a kolik ti točí motor?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
2.923 1.750 1.308 1.033 0.848 + stálý převod 3.938
Původně k tomuhle motoru (1.8-107/118kw), byla tahle kombinace :
3.167 1.842 1.308 1.033 0.765 + stálý převod 4,2
A úplně prapůvodně (1.8-88kw) bylo to samé, ale s SP 3,938.
Na hnané nápravě jsou 205/50R15.
Rychlosti podle tacho vychází odhadem - omezovač 7100ot:
1. cca 67.
2. cca 118.
3. cca 160.
4. netuším
5. netuším, v 4500ot/150km.
Původně k tomuhle motoru (1.8-107/118kw), byla tahle kombinace :
3.167 1.842 1.308 1.033 0.765 + stálý převod 4,2
A úplně prapůvodně (1.8-88kw) bylo to samé, ale s SP 3,938.
Na hnané nápravě jsou 205/50R15.
Rychlosti podle tacho vychází odhadem - omezovač 7100ot:
1. cca 67.
2. cca 118.
3. cca 160.
4. netuším
5. netuším, v 4500ot/150km.
MG - radost až na kost.
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Nemáme se o čem dohadovat, máme to dost podobný (jen to mám malinko kratší - kdo by si kdy myslel, že to bude výhoda ) :
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
Trochu zoufalý převody u MG.
U e36 mám vyměněnej stálej převod z 3,15 na 3,73. Omezovač posunutej na 6900 a výpočtený rychlosti pro 7000 jsou na 205/50 15 - 49, 82, 124, 169, 206. Na 225/45 17 - 53, 88, 134, 182, 223.
U e36 mám vyměněnej stálej převod z 3,15 na 3,73. Omezovač posunutej na 6900 a výpočtený rychlosti pro 7000 jsou na 205/50 15 - 49, 82, 124, 169, 206. Na 225/45 17 - 53, 88, 134, 182, 223.
RWD
Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky
m4Zlik to má po mých úpravách takle:
Stálý převod 5.00 (motorsport hill climbing version by drexler)
(opsáno z automobile database, do převodovky sem - prozatím - nehrabal...)
I 4.498
II 2.005
III 1.313
IV 1
V 0.809
VI 0.701
Stálý převod 5.00 (motorsport hill climbing version by drexler)
(opsáno z automobile database, do převodovky sem - prozatím - nehrabal...)
I 4.498
II 2.005
III 1.313
IV 1
V 0.809
VI 0.701
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.