Ojete sportaky - zajimave nabidky

Prodáváte, nebo sháníte ojetý vůz, náhradní díly, nebo příslušenství? Nabídněte či poptejte jej u nás.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27870
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od řidičBOB »

já jenom dneska asi 10x :x
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od ctrl_j »

KDB píše:L-) A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?
A druhak, i motor s turbem se dá udělat dobře....líp, než lecjaká atmosféra - soudit budu, až se svezu.
To ale nestoji na tom, zda je to dobre, spatne, nebo jak. Ostatne nepochybuji o tom, ze ten Fiat bude vykazovat lepsi hodnoty ve vsech moznych rezimech statickeho ci dynamickeho zrychleni. Jde jenom o ten pocit moct to furt ucelne tocit.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Raďas »

KDB píše:L-) A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?
A druhak, i motor s turbem se dá udělat dobře....líp, než lecjaká atmosféra - soudit budu, až se svezu.

Tak 5000+ ot neni problem, ale ja bych videl nejvetsi vyhodu turba snadne navyseni vykonu a u novoty neni problem s zivotnosti takovehle vikendovky.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pavproch »

KDB píše: A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?.
s firemním (velmi) často a s m4Zlikem furt :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Bully
Řidič začátečník
Příspěvky: 124
Registrován: úte 24 lis 00:36

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Bully »

KDB píše:L-) A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?
A druhak, i motor s turbem se dá udělat dobře....líp, než lecjaká atmosféra - soudit budu, až se svezu.
Vzdycky jsem mel rad auta, co toci pres 8000. Kdybych nelizal omezovac, neporizoval bych si je ;)
Ted mam motor s preplnovanim kompresorem, je to dobre spojeni obou svetu. Zustava zachovana nadherna linearni krivka vykonu se spickou nahore jako u atmosfery. Obcasny cruising se sundanou strechou a uz od nejnizsich otacek mam dost vykonu i kroutaku (na vahu auta) na to, abych nikoho nebrzdil a predbehl bez razeni snad vsechno, co potkam, kdyz je potreba. A pri vytoceni peklo, max. vykon na 8000 a stekot omezovace na 8500 ot./min.
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od KDB »

ctrl_j píše:
KDB píše:L-) A upřímně, u koho z Vás a jak často se otáčkoměr podívá za 5000 ot ?
A druhak, i motor s turbem se dá udělat dobře....líp, než lecjaká atmosféra - soudit budu, až se svezu.
To ale nestoji na tom, zda je to dobre, spatne, nebo jak. Ostatne nepochybuji o tom, ze ten Fiat bude vykazovat lepsi hodnoty ve vsech moznych rezimech statickeho ci dynamickeho zrychleni. Jde jenom o ten pocit moct to furt ucelne tocit.
Nikde neřeším paírové hodnoty - jen to, jak motor bude působit ve skutečnosti. I turbo může bý točivé.
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od KDB »

Jsem rád, že je (předvídatelně :D ) takováhle odezva.
Je bohužel fakt, že většinu motorů nemá smysl točit a většinu řidičů to ani nenapadne. A pak tomu následně odpovídá i charakter motorů.
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od Zajda »

Přes 5000 RPM? Bohužel, nemohu :-) Ale když mám půjčený Swift tak po zahřátí je tam pořád. Nejsympatičtější z těch dnešních dostupných sporťáků mi přijde MX-5 1,5, omezovač v sedmi a půl, výkonu pořád dost aby to zrychlovalo případně i do kopce a šlo s tím předjet náklaďák :-)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
evlo
Řidič začátečník
Příspěvky: 140
Registrován: čtv 17 bře 17:55

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od evlo »

Jen to nekonkurence schopne mazda financovani :( .... a teda vlastne i ty dodaci lhuty typu 8 mesicu to auto trosinecku, malinecko, zabiji
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Ojete sportaky - zajimave nabidky

Příspěvek od pavproch »

imho autí proradost jedině keš na prkno.... financovat "hračku" mi přinde poněkud mimo .... buď chci a mám na to, nebo do (auta pro radost) prostě nendu.... ale nedělám si nárok na patent na rozum a už vůbec ne že je můj názor jediný správný.... ;)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět