Stránka 1 z 8

Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 09:57
od acer.t
Poslední dobou přesedám mezi několika staršími a několika novými auty a začínají mi vadit některá "vylepšení" moderní doby :D
určitě jich budete mít také několik, vykopávám 8-x

je možné, že několik vylepšeních jde vypnout nebo přenastavit, ale beru to tak jak je auto nastaveno z továrny

Audi Q5
vypínání zásuvky, když není klíček v zapalování - automaticky se vypne zásuvka, chápu snahu zabránit vybití v případě neustálého odběru, ale třeba když potřebuji dobít mobil v počas nákupu, schůzky atd. tak to neprovedu

Nový Civic
je aktivováno denní svícení, nelze světla vůbec vypnout, ovladač světel je v pozici OFF, ale auto stále něčím svítí

obecně u vozidel
Nelze deaktivovat Auto Start Stop system

Určitě narazíte na další skvělé fičury - někde četl, že snad nové modely Audi neumožňují rozjetí v případě otevření dveří atd.

Kdo má další ať připojí, pokusím se je házet do prvního příspěvku :)

Re: Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 10:16
od Snowman000
Toto bude asi vseobecne (zazil som to v Peugeote, Skodovke a aj v mojom BMW) a asi to bude viac moj osobny problem, ako auta.
Nenavidim dazdovy senzor...nikdy nefunguje ako ma a vzdy je nim nahradeny stary dobry cyklovac...

BMW E46 - vypne mi radio ked vypnem motor...preco ho nemoze vypnut az ked vytiahnem kluc tak ako v byvalom Passate?

VW group DSG verzie - Najprv musim dat paku do P a az potom vypnut motor, inak mi nedovoli vytiahnut kluc - walkaround staci dat kluc do 2. polohy znova dat do P a kluc uz ide von.

VW group najnovsie verzie a DSG - Preco nie je mozne vytocit motor na neutral viac ako cca 3tic. ot.?

Najnovsi trend asi vsade - preco je obmedzena najvyssia aktualna a priemerna spotreba v BC?

Zatial myslim, ze staci ;))

Tak nie...nesmiem zabudnut na najotravnejsiu vec...
Vsetci - Pipajuci nezapnuty pas

Re: Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 10:40
od PetrL
souhlasím s pípajícím nezapnutým pásem...dříve stačila pouze světelná signalizace, dneska je to buzerace. U řidiče mi to nějak extra nevadí, ale stačí dát ve škodě yeti něco těžšího na sedadlo spolujezdce a toho pípání se prostě nezbavíš.

Re: Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 10:53
od GeneHawkins
V Passatu jsem si vypnul pípání VAGem, bohužel zhasne i kontrolka. Ale co už, když nedají jinak...

Naopak dešťové senzory si nemůžu vynachválit Jak v Passatu, tak v BMW 118d.

V Touaregu musíš po každém startu tempomat před použitím aktivovat, to mi pilo krev.

Re: Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 11:24
od Brus
ta aktivace tempomatu.. to je snad všude ne? co si aktuálně vybavuju: phaeton, auris, mustang; všechny mají něco jako on/off a pak až samotné použití.

jo a mustang má u tempomatu navíc parádní fíčuru, kdy se tento vypne při překročení určité okamžité spotřeby. naposled jsem toto zažil v E34 525tds :-)

Re: Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 11:43
od acer.t
Snowman000 píše:
BMW E46 - vypne mi radio ked vypnem motor...preco ho nemoze vypnut az ked vytiahnem kluc tak ako v byvalom Passate?

jaký máš rok výroby ? nemám ověřeno, ale neuvědomuji si, že by to u mě dělalo a to mám 2002

Re: Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 11:50
od GeneHawkins
Brus píše:ta aktivace tempomatu.. to je snad všude ne? co si aktuálně vybavuju: phaeton, auris, mustang; všechny mají něco jako on/off a pak až samotné použití.
V jiných autech, kde jsem ho měl, zůstával trvale mechanicky přepnutý na ON, u Touarega to bylo elektronicky vždy vypnuto.

Re: Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 12:20
od sune2009
ad tempomat u Fluence: mám mechanickou kolebku ON-OFF u ruční brzdy na tempomat nebo omezovač rychlosti,takže tam mám trvale tempomat ON a pak už jen ovládám na volantu nastavení...

Re: Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 12:33
od eMJe
V 130i taktiez neznasam dazdovy senzor, zacne stierat na najcitlivejsom nastaveni ked uz 10 sekund nic nevidim, v passate cc fungoval vyborne.

Stve ma nevypinatelnost ESP. Nechapem tomu ani u rodinnych kombikov, obzvlast to ale nechapem pri malom, sportovo tvariacom sa aute premiovej znacky (novy mercedes A, AMG paket)

U rovnakeho auta, pri predbiehani som sa pekne zlakol, ked zacalo dost nahlas pipat, ze som blizko pri aute predomnou, uz som bol polovicou auta v predbiehacom pruhu, myslel som ze to je varovanie mrtveho uhla... Tato ficura je standardne, ale da sa vypnut v BC.

Nechapem ani obmedzovac rychlosti a elektronicku parkovaciu brzdu(vo velkych autach ok, ale v hatchbacku?)

Asi mesiac dozadu som v 130i odstranil "spojkovy ventil"(tzv. CDV). Ma za ulohu spomalovat spojku pri pusteni spojkoveho pedalu. Myslim ze je aj v ostatnych znackach, kazdopadne BMW ho davalo od urciteho roku do vsetkych aut. BTW odporucam ho odstranit, zmizne "sekanie" pri preradovani hlavne z 1 na 2, spojka aj prevodovka ma lepsi feeling a je citit, ze ked pustim spojku tak je naozaj pustena...

Re: Fičury, které v autě nechceme

Napsal: pon 21 led 13:15
od Snowman000
to acer.t: Rok mam 6/2001...samozrejme musim otocit klucikom do 0-tej polohy aby sa vyplo...no casto sa mi stane ze niekam pridem a cakam v aute a nebavi ma stale ho potom manualne zapnut, a najhorsie ze ked potom vyberiem kluc a idem prec tak radio stale hra a treba ho manualne vypnut...mozno to bude tym ze tam mam HK a potrebuje vypnut dolby aby nezralo tak baterku?!

to eMJe: Ja mam s dazdovim opacny problem...furt tam so stieracmi mava jak na prveho maja a to ho mam na najmenej citlivom nastaveni...

Kazdopadne najvacsia zhovadilost je nevypinatelnost ESP a teraz mozno budem za uplneho hnidopicha, ale preco u sportovych aut nejde vypnut aj ABS? :P

Suhlas s elektro ruckou, pochopim u automatu ale pri manualy? WTF?

Ad. spojkovy ventil jak sa to odstranuje? Nevieme presny rok od kedy to tam bolo montovane?