Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28152
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
může...ale kamion nesmí.
A kde je ještě hloupost bazírovat, když chvilkově poruším nějaký zákaz?
Úplně nebezpečně se nalepil - sledováno kamerou z výšky x set metrů
A kde je ještě hloupost bazírovat, když chvilkově poruším nějaký zákaz?
Úplně nebezpečně se nalepil - sledováno kamerou z výšky x set metrů
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2870
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Třeba na úseku kde je 50 řešit, že někdo jede 51?A kde je ještě hloupost bazírovat, když chvilkově poruším nějaký zákaz?
2s jsou při rychlosti 90km/h asi 50m.
To tam nemá ani náhodou. Ani 30m, ani 20m. Jestli možná, tak 5m
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
TD: ono se někde řeší 51? Aha.
Rozdíl rychlosti osobák vs. traktor a kamion vs. kamion. Myslíš, že běžně OA předjíždí traktor několik minut? Jestli má stájové problémy, příště si podřaď.
Rozdíl rychlosti osobák vs. traktor a kamion vs. kamion. Myslíš, že běžně OA předjíždí traktor několik minut? Jestli má stájové problémy, příště si podřaď.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2870
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ne, protože je to hloupost. Ale zaznamenal jsem stížnosti, že radar na Ještěd anoTD: ono se někde řeší 51? Aha.
To je úplně jedno - plná čára (nebo rovnou zákaz) je prostě platnej a platí i při traktoru. Jak by řekl Bob - řidič to nemá co posuzovat a má jet za traktorem.Rozdíl rychlosti osobák vs. traktor a kamion vs. kamion. Myslíš, že běžně OA předjíždí traktor několik minut?
A není to tak dlouho, kdy se PČR chlubila videem, jak právě sbírali OA, co předjížděli na dvojité plné traktor...
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Víš moc dobře, že 51 neřeší žádný radar. Minimálně + odpočet, + odchylka tacho. Výsledek je, ze na 50 musí mít člověk na tacho (skoro) 60, aby dostal pokutu, i kdyz bude radar merit jen tu zákonnou toleranci.
Takze zase jen kecy.
Takze zase jen kecy.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ad zákaz u traktoru. Ano, pokud předjíždím cokoliv přes plnou, muže přijít trest.
Nicméně traktor jsem předjížděl i s hlídkou v zádech a světe div se, nic. Jeli taky. Právě kvůli tomu rozdílu rychlosti, zkus se zamyslet, proč jedno je zakázané a druhé tak nějak tolerované. A proč není v zákoně dodatek, že traktor předjíždět lze.
Nicméně traktor jsem předjížděl i s hlídkou v zádech a světe div se, nic. Jeli taky. Právě kvůli tomu rozdílu rychlosti, zkus se zamyslet, proč jedno je zakázané a druhé tak nějak tolerované. A proč není v zákoně dodatek, že traktor předjíždět lze.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2870
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Odchylka je 3km, takže 54 a jsme na 51. A nevím jak to tam je, ale těch stížností místních bylo na fb a všude možně dostVíš moc dobře, že 51 neřeší žádný radar. Minimálně + odpočet, + odchylka tacho
Tak to by mě zajímalo proč - když snad v říši to není problém, v Rakousku a v Itálii taky ne (musí tam být kombinace oranžového majáku a nějaké rychlosti)A proč není v zákoně dodatek, že traktor předjíždět lze.
Dokonce mezi řidiči koluje fáma, že jedoucí traktor se na zákazu (či plné) předjet může, že je to přece úplně jasnýzkus se zamyslet, proč jedno je zakázané a druhé tak nějak tolerované
Úplně stejně se toleruje mrak věcí - třeba nákladní auta v zákazech, které tam jedou (jmenovitě třeba ted hodně auta, co jezdí na stavbu nemocnice Motol). Ovšem to neznamená, že nemůže nějakej strážník/příslušník jít a udělit pokutu a není v pořádku, že to není systémově ošetřený a hraje se to jen na "většinou to tolerují". Protože pak se špatně orgán vyspí nebo přijde pokyn na "dopravně bezpečnostní akci" a všichni mají po ptákách. A nebavíme se o pokutách za 500kč, ale třeba i odebrání ŘP
Kolega jel kdysi zákazem s jeřábem, slovili ho MP a ti mu řekli, že měl jet tím druhým zákazem, že ten tolerují. A jak to mám vědět? Si to tam napište že tamten zákaz tolerujete
A tímhle "to se toleruje" pak vzniká to, že řidiči serou na co mají (viz kolega výše) a myslí si, že se to toleruje. Kdyby zákazy se dávali jen tam kde mají skutečně smysl a právě bylo ošetřený kdy a jak se to může porušit - dalo by se to nejen vše pokutovat a nic netolerovat, ale řidiči by pak neměli důvod a báli by se cokoliv porušovat
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28152
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ještěd ovšem neměří policie.
To, že nějaký značky nedávají smysl nějakému točvolantovi ještě neznamená, že smysl opravdu nemají.
To, že nějaký značky nedávají smysl nějakému točvolantovi ještě neznamená, že smysl opravdu nemají.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2870
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To je úplně čí to je, řeč je o tom co (ne)má smysl řešit.Ještěd ovšem neměří policie.
Řeč je o věcech, který dělaj i OA - třeba taková jízda v prostředním pruhu. Když pominu že spousta lidí ani neví že něco porušují, část z nich řekne "to se toleruje, protože v pravém jezdí jen kamiony a je rozbitej".To, že nějaký značky nedávají smysl nějakému točvolantovi ještě neznamená, že smysl opravdu nemají.
Nebo co třeba takové parkování na sídlištích v křižovatkách? U bankomatu na varovky? Atd...
Jasně, spousta věcí se neřeší protože nejsou kapacity, ale právě i spousta věcí se neřeší, protože se vážně často tolerují a řidič nemá jak rozlišit co je co a pak se sere na co se mu to aktutálně hodí
Třeba ty často kritizuješ nákladní auta v prostředním pruhu na Jižní spojce - řidiči České pošty, popeláři i spousta mixáků ti právě řekne "na nás se sere, jezdíme přece Prahu. To je pro kamiony co tu projíždí". A částečně dost možná mají pravdu, protože podpultová informace je, že B4 6t se má tolerovat pro vozidla s výjimkama na Prahu - ovšem oficiálně tomu tak není
A zase - toleruje se to tady, tak se to toleruje i támhle a jede se zákazem. Přitom mít v tom systém, nic by se tolerovat nemuselo a pak by nevznikali tyhle fámy
A zrovna ten "B4 6t" v prostřením pruhu je trochu nesmyslný, protože takových vozidel již dnes jezdí totální minimum - všechno to jsou dnes vozidla do 7,5t.
Doba Avií (které byli do těch 6t) jsou už dávno pryč. Potkat nákladní auto do 6t je už rarita.
Tam bud ten limit zvýšit na těch 7,5t nebo rovnou snížit na 3,5t
Chápeš to?