Zákony fyziky, fyziologie a Darwina jsou nadřazený zákonům přijatým parlamentem. No a jantar je řidič osobáku, protože měl tři prdele času se konfliktní situaci vyhnout. Na začátku videa jede jednoznačně v mrtvém úhlu kamiónu, který bliká doprava. Místo aby z ubral, dopředu to nešlo, překážel osobák, tak pokračuje téměř na úrovni kabiny a pak se diví. Z pohledu Darwina je v hustém provozu lepší mít kamion před sebou než za sebou, zvlášť když vezu děti. Kolem 7s sice troubí, ale když kamion přeruší přejíždění do pravého pruhu, tak se osobák nahrne opět dopředu k úrovni kabiny, kde začínají mrtvé úhly. Asi aby se lépe schoval.
mlunovozik: a ty seš co, taky kamioňák? Jasně, autor videa měl být moudřejší a ustoupit, ale "já jsem větší, dám blinkr a všichni se poserte", jako fakt? Ty seš taky dobrej pacient.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
přesně tak - oba mají svůj podíl na oné situaci. Rozdíl je akorát v tom, že řidič OA mohl, ale nemusel, protože byl prostě v právu a ten, kdo se měl situaci přizpůsobit, byl řidič kamionu. Výmluvy, které tady předvádí TD jsou jenom důkazem toho, jak tyhle lopaty přemýšlí. Řeší to, že kdyby přibrzdil, bude se někdo jiný v koloně rozčilovat, proč to jede pomalu a tak raději adoruje vcelku závažné porušení BESIP, kdy případná nehoda by ho mohla dostat do tepláků (což by pro ně často nebyla změna šatníku).
Tady bych si asi zopakoval vytažení pachatele přes wokýnko
Hrozba namířenou střelnou zbraní by, v případě ohrožení života nebo ochrany majetku (které tam také bylo patrné), bylo také na místě.