Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
tak tam bych nejel. radeji at me boli nohy a prdel nez ruce a zada
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Hm, to bude asi ten nejpomalejsi sjezd, ktery kdy byl na youtube nahran. Moc zabavne to nevypada ...
Re: Cyklistické vlákno
Na YT se obvykle nedávají několika hodinové sjezdy jeté poprvé na oči
Ono to na té kameře nevypadá, ale tento sjezd měl obtížnost těžká 4 z 5.. V podstatě celá první část byla "exposed"
Ono to na té kameře nevypadá, ale tento sjezd měl obtížnost těžká 4 z 5.. V podstatě celá první část byla "exposed"
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
po dlouhém sjezdu zakončeném hlubokým brodem jsem měl povolené šrouby na zadním kotouči, tak by mě zajímalo jestli to byla náhoda, nebo na to ta voda mohla mít vliv?
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
hrabals do teho před tím?
páč šrouby, kterýma je kotouč přichacen na nábu MUSÍ být lepené Loctitem
páč šrouby, kterýma je kotouč přichacen na nábu MUSÍ být lepené Loctitem
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
mam dotaz k presmyku. dycky me sralo, kdyz se v krajnich polohach otiral retez o presmyk. jde tedy jen o stredni talir, nejsem prase abych retez krizil z velkeho talire na velke kolecko. u "manulaniho" SIS jsem si vzdy lehce posteloval packu a nedrhlo to, o noveho kola to jaxi nejde. jde to vubec dosahnout s tak sirokou sestavou vzadu?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
@brus: tak to zalep a dotáhni předepsaným momentem (myslím 5-6 Nm) a bude to v cajku
@mmira: co si zpomínám (fčíl mám enem 2talíř vepředu), tak dorazovýma šroubkama přímo na smyku šteluješ krajní polohy (nad malou a velkou plackou), zatámco polohu smyku nad střední plackou lze do určité míry poštelovat pomocí štelovacího šroubku na bowdenu v těle smýkacího mechanismu na řídítkách....
@mmira: co si zpomínám (fčíl mám enem 2talíř vepředu), tak dorazovýma šroubkama přímo na smyku šteluješ krajní polohy (nad malou a velkou plackou), zatámco polohu smyku nad střední plackou lze do určité míry poštelovat pomocí štelovacího šroubku na bowdenu v těle smýkacího mechanismu na řídítkách....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
tím se jen "šteluje" napětí lanka...
jestli mu dře 33x11, tak to tím opraví (utažením posune smyk k velké placce), ale může naopak způsobit dření 33x36
(předpokládám 11-36 kazetu)
na páčce se vyrovnává natažení lanka časem (když člověk jede dlouhou tůru a v půlce mu to začne dřít), není to nástroj na primární seřízení
jako reálně - některé smyky nejsou seřídit, aby chodilo čistě 33x11-36. Smyk je na to příliš úzký. Nejsem si jistý, ale mám pocit, že se to týká víc Shitmana než (po)Sral
jestli mu dře 33x11, tak to tím opraví (utažením posune smyk k velké placce), ale může naopak způsobit dření 33x36
(předpokládám 11-36 kazetu)
na páčce se vyrovnává natažení lanka časem (když člověk jede dlouhou tůru a v půlce mu to začne dřít), není to nástroj na primární seřízení
jako reálně - některé smyky nejsou seřídit, aby chodilo čistě 33x11-36. Smyk je na to příliš úzký. Nejsem si jistý, ale mám pocit, že se to týká víc Shitmana než (po)Sral
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek