Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
já to myslel tak, že ten, kdo si dá jedno, dvě - do nějakého stanoveného/povoleného limitu, nebude mít strach a přes tuto hodnotu stejně nepůjde.
Ten, co je schopen usednout za volant ve stavu promile a výš (o 3 nemluvě), tomu je a bude nějaký limit, u prdele.
Ten, co je schopen usednout za volant ve stavu promile a výš (o 3 nemluvě), tomu je a bude nějaký limit, u prdele.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Myslel jsem to stejně.
Na silnici se reálně dnes jezdí 110-120, na dálnici 150. V momentě, kdy se tyhle limity uzákoní, aby se promítl do limitů současný reálný stav, který negeneruje miliony mrtvol denně, bude se jezdit o dalších 10-20kmh více. Dtto s alkoholem. Je zakázaný, 0,24 je v podstatě normálka a v pohodě (protože se to dá okecat). Pokud se povolí 0,3/0,5, běžně se tu bude jezdit s jedničkou v žíle.
Na silnici se reálně dnes jezdí 110-120, na dálnici 150. V momentě, kdy se tyhle limity uzákoní, aby se promítl do limitů současný reálný stav, který negeneruje miliony mrtvol denně, bude se jezdit o dalších 10-20kmh více. Dtto s alkoholem. Je zakázaný, 0,24 je v podstatě normálka a v pohodě (protože se to dá okecat). Pokud se povolí 0,3/0,5, běžně se tu bude jezdit s jedničkou v žíle.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ono ani nešlo o policajta na kole, asi by se na něho vysral, ale dědek byl drzý jak štěnice, typický pan nedotknutelný.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Njn, a ked povolia 250kmh s 3promile tak vsetci budu just jazdit 280 so 4 promile...petr_riha píše: ↑úte 14 kvě 17:31 Myslel jsem to stejně.
Na silnici se reálně dnes jezdí 110-120, na dálnici 150. V momentě, kdy se tyhle limity uzákoní, aby se promítl do limitů současný reálný stav, který negeneruje miliony mrtvol denně, bude se jezdit o dalších 10-20kmh více. Dtto s alkoholem. Je zakázaný, 0,24 je v podstatě normálka a v pohodě (protože se to dá okecat). Pokud se povolí 0,3/0,5, běžně se tu bude jezdit s jedničkou v žíle.
Tento argument sikmej plochy...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
abgx: to bylo zbytecne a hloupé. Na Slovensku se jezdí jinak než u nás. Můj první zážitek ze slovenských silnic, asi tak 16 let zpátky, kamarád nove bmw a mezi vesnicemi s tím jel 90, stejně jako všichni ostatní. Absolutně jsem to tehdy nechápal.
Napadá te jediný rozumný důvod, proč se v noci jezdí v obci 50 a ne 60 jako dřív? Teda, jezdí se tak pořad, jen to zákon neumožňuje.
Proč se dnes v Praze i přes den jezdí běžně 60+ GPS, když je povolena padesátka? Protože za to nechodí pokuty. Když zvednes limit na 60, posunes příslušně i toleranci radarů, nebude se jezdit pořad stejně. Bude se jezdit o 10 víc.
Mmch. v Praze (i jinde) existují místa, kde se na 50 jezdí běžně 80+. Na vypadovkach z města na 80 běžně mezi 100 a 120. Nikdo to neřeší, ani když PČR v daném místě predjedes, ale nikdo tam limity nezvýší, protože nepůjde o pouhou legalizaci současného stavu, ale popud k navýšení rychlosti.
Napadá te jediný rozumný důvod, proč se v noci jezdí v obci 50 a ne 60 jako dřív? Teda, jezdí se tak pořad, jen to zákon neumožňuje.
Proč se dnes v Praze i přes den jezdí běžně 60+ GPS, když je povolena padesátka? Protože za to nechodí pokuty. Když zvednes limit na 60, posunes příslušně i toleranci radarů, nebude se jezdit pořad stejně. Bude se jezdit o 10 víc.
Mmch. v Praze (i jinde) existují místa, kde se na 50 jezdí běžně 80+. Na vypadovkach z města na 80 běžně mezi 100 a 120. Nikdo to neřeší, ani když PČR v daném místě predjedes, ale nikdo tam limity nezvýší, protože nepůjde o pouhou legalizaci současného stavu, ale popud k navýšení rychlosti.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Amen
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
A já třeba nic neříkám. ALE mělo by se tolerovat běžně a ne, že si nějaký příslušník PČR umane, že to bude dobrá kasičkaMmch. v Praze (i jinde) existují místa, kde se na 50 jezdí běžně 80+. Na vypadovkach z města na 80 běžně mezi 100 a 120. Nikdo to neřeší, ani když PČR v daném místě predjedes, ale nikdo tam limity nezvýší, protože nepůjde o pouhou legalizaci současného stavu, ale popud k navýšení rychlosti
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ak sa na slovensku jazdi inak(co nemam ten pocit, mozno s vynimkou ceskej D1, ta je dost specificka) tak nezda sa mi ze by to bolo pomalsie.
Tak ci tak si myslim ze normalny clovek s viac ako jednym pivom za volant nesadne nech je zakon akykolvek a nejakemu vygumovanemu alkoholikovi to je jedno hoc ma aj na krku podmienku...
Taktiez co sa tyka rychlosti, nemam pocit ze by ludom robilo problem jazdit pomalsie ako je MPR ak si to situacia vyzaduje.
Tak ci tak si myslim ze normalny clovek s viac ako jednym pivom za volant nesadne nech je zakon akykolvek a nejakemu vygumovanemu alkoholikovi to je jedno hoc ma aj na krku podmienku...
Taktiez co sa tyka rychlosti, nemam pocit ze by ludom robilo problem jazdit pomalsie ako je MPR ak si to situacia vyzaduje.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jezdí se u vás výrazně pomaleji. Alespoň mimo město, vč. dálnice. Jezdím pravidelně několik tras, jezdím s davem a občas si připadám jak ve zpomaleném filmu.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Když zákon říká něco, tolerance jeho překračování by neměla být žádná. Pokud by se něco mělo tolerovat vždy a všude, proč by tam pak byla ta omezení? Současný stav mi vyhovuje, ale v principu je špatně.Truck Daškam píše: ↑stř 15 kvě 09:54 A já třeba nic neříkám. ALE mělo by se tolerovat běžně a ne, že si nějaký příslušník PČR umane, že to bude dobrá kasička
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW