Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2714
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
Jak tu padlo, 100 leckde je. A je to optimální rychlost.. Nedochází ke zbytečnému brždění (a tudíž snižování plynulosti či vyvolávání předjíždění) kamionů.
Leckdy na D0 mám chut to vyslat do levého krajního pruhu, protože prostě uprostřed překáží OA se svou "závratnou" rychlostí 70km/h
Leckdy na D0 mám chut to vyslat do levého krajního pruhu, protože prostě uprostřed překáží OA se svou "závratnou" rychlostí 70km/h
Chápeš to?
Re: Policejní kontroly a měření
Ty jo, fčíl sem narazil na týpka, o němž sem si myslel, že je to PaCh na lovu: sem vletěl kilo+ ke značce začátek dědiny a dojel ho (už jen asi 55) - on skoro zastavil a uhnul na stranu, ale jaxem ho objel, taxe hned nalepil za mně - celá ta dědina je několik km, z toho velký kus skrz neobydlený les - nikdy tam nedodržuju, neska sem ale (s ním nalepným za mnou) dodržoval. A držel se za mnou i dál (70 na rovné široké cestě) - až sem odbočoval domů, tak on pokračoval rovně (už kilo+). Tak nevím, byl na lovu, nebo to byl jen "divný" řidič? Už to nezjistím. Oftáka 1.gen, středočeská RZ.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Policejní kontroly a měření
to by chytra pani nejspis hlasila. Dnes tu ale byli s ramerem, konkretniho auta jsem si nevsiml, byl tam velky provoz a nestihal jsem to sledovat.
Pravda vyděsí
Re: Policejní kontroly a měření
Podle čeho soudíš, že pokračoval kilo+, když už jsi byl jinde?
Třeba měl podobný pocit z tebe jako ty z něj.
Třeba měl podobný pocit z tebe jako ty z něj.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Policejní kontroly a měření
Jo, chytrá paní byla zticha.
Já odbočoval v sedumdesátce a měl sem tam 70+, on semi prudce/rychle vzdaloval = musel tam mít o hodně víc než já.
Já odbočoval v sedumdesátce a měl sem tam 70+, on semi prudce/rychle vzdaloval = musel tam mít o hodně víc než já.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Policejní kontroly a měření
Možná to byl jen takový ten spravedlivý školitel, co měl pocit, že se na něj nějak lepíš, tak ti to chtěl ukázat. Něco jako když na někoho zablikáš na dálnici a on ti to po uhnutí teatrálně vrací.pavproch píše: ↑stř 13 bře 15:36 Ty jo, fčíl sem narazil na týpka, o němž sem si myslel, že je to PaCh na lovu: sem vletěl kilo+ ke značce začátek dědiny a dojel ho (už jen asi 55) - on skoro zastavil a uhnul na stranu, ale jaxem ho objel, taxe hned nalepil za mně - celá ta dědina je několik km, z toho velký kus skrz neobydlený les - nikdy tam nedodržuju, neska sem ale (s ním nalepným za mnou) dodržoval. A držel se za mnou i dál (70 na rovné široké cestě) - až sem odbočoval domů, tak on pokračoval rovně (už kilo+). Tak nevím, byl na lovu, nebo to byl jen "divný" řidič? Už to nezjistím. Oftáka 1.gen, středočeská RZ.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Já snad napíšu na MD, aby tě pokaždé oslovili, když budou řešit někde rychlost, kruháč, semafory, prostě všechno. Lepší odborník by se jenom těžko hledal.Truck Daškam píše: ↑stř 13 bře 13:26 Jak tu padlo, 100 leckde je. A je to optimální rychlost.. Nedochází ke zbytečnému brždění (a tudíž snižování plynulosti či vyvolávání předjíždění) kamionů.
Leckdy na D0 mám chut to vyslat do levého krajního pruhu, protože prostě uprostřed překáží OA se svou "závratnou" rychlostí 70km/h
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2714
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Policejní kontroly a měření
řidičBOB: Na tom není nic neočekávatelného.
80 v kombinaci s měřeným úsekem vyvolává prostě to, že lidi jedou "radši" 70km/h (někdo i měně) a kamiony prostě narozdíl od OA mají ty tachomentry téměř přesné, takže se předjíždí a brzdí - zbytečně.
Ve Valíku (kde je 100) to je už pohoda
No, kruháče jsou kapitolama sama o sobě - největší vtip je kruháč na Smíchově u stanice HZS, který má udělaný výkus, aby se dal snadno projet protisměrem - jenže do toho výkusu dali značky Z3
Takže se projíždí protisměrem klasicky, když se jede směr Anděl, místo toho aby se jelo defacto rovně
V Mělníku, kde je přes kruháč udělaná cesta rovně (asi kvůli nadměrům?), to samý. Takže nadměristi si ty Z3 musí napřed odmontovat a po projetí zase namontovat
Ty pidi kruháče, kde se velký auto nemá šanči vykroužit, už dělají aspon jenom z čar a pidi retardérů, takže se dá projet normálně středem. Ale to dřív nebylo - takhle jsem se zasekl kdysi v Lovosicích, kdy jsem potřeboval na kruháku doleva - nevyšlo to a musel jsem tam couvat
80 v kombinaci s měřeným úsekem vyvolává prostě to, že lidi jedou "radši" 70km/h (někdo i měně) a kamiony prostě narozdíl od OA mají ty tachomentry téměř přesné, takže se předjíždí a brzdí - zbytečně.
Ve Valíku (kde je 100) to je už pohoda
No, kruháče jsou kapitolama sama o sobě - největší vtip je kruháč na Smíchově u stanice HZS, který má udělaný výkus, aby se dal snadno projet protisměrem - jenže do toho výkusu dali značky Z3
Takže se projíždí protisměrem klasicky, když se jede směr Anděl, místo toho aby se jelo defacto rovně
V Mělníku, kde je přes kruháč udělaná cesta rovně (asi kvůli nadměrům?), to samý. Takže nadměristi si ty Z3 musí napřed odmontovat a po projetí zase namontovat
Ty pidi kruháče, kde se velký auto nemá šanči vykroužit, už dělají aspon jenom z čar a pidi retardérů, takže se dá projet normálně středem. Ale to dřív nebylo - takhle jsem se zasekl kdysi v Lovosicích, kdy jsem potřeboval na kruháku doleva - nevyšlo to a musel jsem tam couvat
Chápeš to?
Re: Policejní kontroly a měření
Pravda vyděsí