Školy smyku a podobne srandy
Moderátor: řidičBOB
Re: Školy smyku a podobne srandy
ale prd, mista bylo na vsechno habakuk. i kdybych to nechytil, maximalne jsem skoncil ve skarpe vpravo, kam se auto hnalo. to misto znam tak dobre, ze vim presne, kolik kde muzu jet abych mel dost casu na zastaveni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Školy smyku a podobne srandy
je to pred matadorem v moste, tu zatacku znam bohuzel velmi dobre, hrb tam je a v tom miste by se spravne melo zacit tocit... ja tam jel cca 180 a nedopadlo to vubec dobre bohuzel napad na projeti zatacky timto zpusobem nebyl z me hlavyjarka píše:Mě z toho videa přijde, že tě tam nakopl nějaký hrbol následovaný náledím na mostě.
Taky přidám jednu svoji zkušenost. Bylo to ve 120 po špatným ubrání plynu v zatáčce. Naštěstí to dobře dopadlo, ale podělanej sem byl řádně. Od tý doby jsem ve vyšších rychlostech o hodně obezřetnější.
http://www.youtube.com/watch?v=vsPNVIwlkww
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Školy smyku a podobne srandy
180 do týhle zatáčky? Prosím tě čím jsi tam chtěl jet tak rychle? Na slicku bych to odhadoval, že se to v mým autě nechá někde kolem 140, ale 180 - to už by byl opravdu hukot.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Školy smyku a podobne srandy
tak od te vracecky to bylo cely pod plnym plynem... taky to slo napred po predku ven, pak se dostaly zadni kola na travu, pekne se to roztocilo a pristali jsme nekde pod depama... me to prislo nerealny to takhle projet, ale musel jsem autorovi napadu ukazat ze je to fakt kravina
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Školy smyku a podobne srandy
Myslim, ze jste si to zpusobil sam tim, ze jste se te lehke pretacivosti zbytecne lekl a ubral jeste vice. Najezdova rychlost prehnana nebyla, stacila by podle me lehka kontra a nechat plyn aspon v neutralni poloze (neubirat, nepridavat) a srovnalo by se to do rovna samo. Ja bych se tam v teto rychlosti nebal ani pozvolna pridavat.jarka píše: Taky přidám jednu svoji zkušenost. Bylo to ve 120 po špatným ubrání plynu v zatáčce. Naštěstí to dobře dopadlo, ale podělanej sem byl řádně. Od tý doby jsem ve vyšších rychlostech o hodně obezřetnější.
http://www.youtube.com/watch?v=vsPNVIwlkww
Takto rozhoupat se to muze jen tehdy, pokud dale ubirate a resite to jen volantem, tim ma akorat zadek tendenci komihat z jedne strany na druhou a staci malo a dostanete to do rotace. Je-li to predokolka (predpokladam), pak tohle muze nastat jen deceleraci.
Tezko to vnimat z videa v cele siri, ale jevi se mi to tak.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Školy smyku a podobne srandy
To mi připomíná, jak Bond kdysi psal na garáži, jak mu někdo radil, že "ta zatáčka se dá celá pod plynem" a když lízal svodidla, tak se naznalo, že nedá
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: Školy smyku a podobne srandy
Uz to vidim, Type-R. To je opravdu hracka, s tim lze vyuzivat pretacivosti zade k vlastni potese, to auto je tak nezaludne, ze podobne pretacivosti lze vyuzivat i v mnohem vyssich rychlostech k zefektivneni cele jizdy.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Školy smyku a podobne srandy
metaljohn: A jsme zpet na zacatku, v Mostu jsou opravdu sami skveli instruktori
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Školy smyku a podobne srandy
pjanda: na vině jsem byl rozhodně já. Teď když ještě koukám na to video tak je vidět, že jsem začal zatáčet ještě na brzdách. Naštěstí jsem to pak řešil neubráním plynu. Jinak zkušenost to byla pro mě k nezaplacení. Každá takováhle krizovka, která dobře dopadne je k nezaplacení (z hlavy se to jen tak nevykouří).
Já těch zkušeností se smykem ve vyšších rychlostech mnoho nemám (tohle už se špatně trénuje na silnici), tak to moc nevyhledávám. Ale jak píšete, vím že to z CTR jde a jednou se k tomu třeba dopracuju.
Já těch zkušeností se smykem ve vyšších rychlostech mnoho nemám (tohle už se špatně trénuje na silnici), tak to moc nevyhledávám. Ale jak píšete, vím že to z CTR jde a jednou se k tomu třeba dopracuju.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Školy smyku a podobne srandy
Na CTR (nebo i na FRS, GTI ad. rychlych predokolkach s adekvatne resenou kinematikou zade) je uzasne prave to, ze kdyz se treba i ve 160 prestanete z nejake zatacky videt (tedy musite si vsimnout vcas, jinak je to v riti ), staci len lehce ubrat plyn a zadek se do ni nasteluje v podstate sam. Lze si pak i na mene zname trati dovolit to prehanet, coz treba zadokolka az tak netoleruje.
Ono to pak i svadi k delani nesmyslu, staci na zacatku lehce prebrzdit, urvat zadek a hned jit na plny a je z toho takovy vlajici, docela rychly styl s rychlymi vjyezdy ven. CTR je skvele auto, tedy ten prvni, s tim se daji delat divy...
Ono to pak i svadi k delani nesmyslu, staci na zacatku lehce prebrzdit, urvat zadek a hned jit na plny a je z toho takovy vlajici, docela rychly styl s rychlymi vjyezdy ven. CTR je skvele auto, tedy ten prvni, s tim se daji delat divy...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n