petr_riha: Podívej se co píšeš. Bavíme se o tom, proč předjíždět - nějak nechápu proč do toho taháš jízdu na červenou a já nevím co ještě.
Jistě že jednorázově - ale podívej se, kolik kamionů (nebo všeobecně nákladních aut denně jezdí). A i když každej den má časový problém někdo jiný, tak jich je furt dost.
Duvenbeck jel nejspíš jako většina Duvenbecků až do Mýta, kde maj hnízdo. Nebo třeba na Rudnou, kde ted není odbočovací pruh a já bych za ním musel skoro brzdit až do nuly
Předseda: Nikdo se nebaví o vyhazování, o tom jsem nenapsal ani čárku.
Psal jsem o stíhání vykládky a tím navazující práce nebo dojetí do potřebného místa, aby dotyčný mohl jít domů a nespat v autě.
Hodím reálný příklad kamioňáka, co bydlí třeba v Praze
Má vykládkové okno v Ostravě mezi 11h a 12h, Když přijede v tento čas, složí ho ihned bez čekání.
Pak má navazující nakládku v Olomouci, kam musí dorazit do 15h, aby ho naložili a veze to do Plzně, kde má být v pondělí dopoledne.
Takže cestou na víkend zaparkuje v Praze, kde bydlí a v pondělí ráno vyjede do Plzně
Logistik má radost, všechno akorát a ještě tam má rezervu - i kdyby z Ostravy vyrazil až v jednu, všechno na pohodu stíhá. No, a asi příklady problémů (příjezd do Ostravy po 12h nebo zdržení na trase Ostrava - Olomouc a tím ohrožený příjezd do 15h v Olomouci) už vypisovat nemusím