U Touaregu mi trvalo vysledovat podle jakyho klice se rucni brzda aktivuje a stejne si tim nejsem uplne jistej. 100% reaguje na sklon v jakem se auto nachazi.
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
A6tka zase 100%, když jsi měl volič v D a odepnul jsi pás nebo otevřel dveře.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2147
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No ale když mám autohold, tak i při D nepotřebuju ani odepínat ani otevírat a mám ji tam.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
no jasně, ale AutoHold není primárně ručka. Třeba na AH ti svítí brzdovky, ale jakmile (třeba při čekačce na přejezdu) zmáčkneš ručku, zhasnou.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2742
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak asi nejlepší to je u Volva v nákladáku.
Sednu do auta, šlápnu na plyn - a jede to.
Ručka se sama zabrzdí pouze chípnutím motoru
Jediný co deaktivuje automatické odbrždění je otevření dveří. Musí to proběhnout v sledu zavřít dveře > D > plyn.
Jakmile otevřu dveře po D (častěji prostě zařadím rychleji než klapnou dveře), tak smůla a musím manuálně. A jelikož se to děje často (nebo často mám otevřený dveře při pojíždění), tak ze zvyku si to odbrzdím vždycky sám...
Sednu do auta, šlápnu na plyn - a jede to.
Ručka se sama zabrzdí pouze chípnutím motoru
Jediný co deaktivuje automatické odbrždění je otevření dveří. Musí to proběhnout v sledu zavřít dveře > D > plyn.
Jakmile otevřu dveře po D (častěji prostě zařadím rychleji než klapnou dveře), tak smůla a musím manuálně. A jelikož se to děje často (nebo často mám otevřený dveře při pojíždění), tak ze zvyku si to odbrzdím vždycky sám...
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
2016 je myslim tento. Ale ak sadnes do noveho v autosalone bude sa chovat tak isto.petr_riha píše: ↑úte 31 led 15:15 abgx: je zajímavé, že ty to mšá vázané na autohold. Mně (Tiguan 2019) se automaticky zatáhne ručka při otevření dveří řidiče (i s běžícím motorem). Při zhasnutí motoru nikoliv, opět až na dveře. Na pásy nereaguje vůbec.
Zaráží mě, že mají tolik různých řešení, ta nesystémovost. U tebe (nevím, jaký máš ročník) bych čekal buď chování, které mám já, nebo které píše Bob (u novnějších vozů), ale ne třetí odlišné.
A pokial viem, tak autohold nepouziva motorceky rucnej. Drzi to natlakovane len "cez kvapalinu", rovnako ako brzdi ABS... Preto aj svietia brzdove svetla, kedze to je ekvivalent statia na brzdovom pedale. Ak zatiahnes rucnu tak to zatiahne motorceky, a uvolni "pedal", preto aj zhasnu brzdovky.
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Proč ti lidi chlastají, když nic nesnesou?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3