Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2835
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Kolegovi kdysi řachla rok stará Continentalka, v životě přetížená nebyla. Jinýmu kolegovi taky řachla guma (to byla myslím Bridgestone), co taky v životě nebyla přetížená (stabilní váha, pracovní stroj). A ten autobus bez kola nedávno taky přetížit asi moc nejde.
Takže s tím přetěžováním to nevidím tak černě
Nevím proč by někdo přehuštoval pneu, co by z toho kdo měl - kromě ztráty času, protože to prostě trvá dlouho. Navíc přehuštění bude menší zlo, než podhuštění - při podhuštění se kordy v bočnici lámou.
Takže s tím přetěžováním to nevidím tak černě
Nevím proč by někdo přehuštoval pneu, co by z toho kdo měl - kromě ztráty času, protože to prostě trvá dlouho. Navíc přehuštění bude menší zlo, než podhuštění - při podhuštění se kordy v bočnici lámou.
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ja jako rozumim, ze kdyz ignorujes navest pred uzavirkou s nakresem objizdne trasy a pak to vemes zakazem bocnima ulickama dediny, tak to jo, to se guma zapoti.M.Z. píše: ↑pát 26 srp 21:21 No nevím, že by se nějak houfně přefoukávaly gumy. Spíš řidiči jezdí na podfouknutých a předepsaný tlak za studena, by měl být spočítaný, aby to guma po zahřátí v pohodě vydržela.
Já tam furt vidím to najetí na obrubník, nebo cokoliv jiného a že u podvalníku o jízdu ve stavebním marastu není nouze. 100x nic zabije i vola a jednou ta guma prostě může střelit.
https://www.facebook.com/Jevisovice/vid ... 3316675659
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2835
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
ctrl_j: Já nevím, to je nějaká výsada tohodle fora téma úplně otočit a z debaty o koze přejít do debaty o voze.... Nějak nevidím spojitost s tím, co píše MZ. Po dědinách jel normálně po silnici, nic náročnýho pro tu gumu.
MZ se bavil třeba o tomhle:
MZ se bavil třeba o tomhle:
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Jsem nevěděl že k řízení kamionu je potřeba vs vzdělání . Jestli by to školné neměl vrátit ?Truck Daškam píše: ↑pát 26 srp 07:29 Nějak se s tím roztrhl pytel - před nedávnem na pražském Chodově prorazil kamion svodidla, sjel z dálnice a začal hořet.
Dozvěděl jsem se, že opět praskla pneumatika
A řidiči ani nepomohl doktorát, který má vystudovanej
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2006
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Fakt libově plnotučné počteníčko a k tomu navíc jako bonus mladíci na konci, no paráda.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28106
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
S těmi doktory se roztrhl pytel, koukám Tenhle byl asi kolega z chemárny
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2835
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Baba Jaga: Má to jako brigádu. Osobně znám jako řidiče jednoho chirurga, pak mraky hasičů a pár policajtů. I vím, co konkrétně dělá tenhle řidič, o němž se tu bavíme - je z jednoho známého pražského špitálu
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Normalne? - Normalni je ze tam po ceste vorval naves o oblouky mostu? Ze tam najizdel do svahu aby se tam vymotal?Truck Daškam píše: ↑pát 26 srp 22:19 ctrl_j: Já nevím, to je nějaká výsada tohodle fora téma úplně otočit a z debaty o koze přejít do debaty o voze.... Nějak nevidím spojitost s tím, co píše MZ. Po dědinách jel normálně po silnici, nic náročnýho pro tu gumu.
MZ se bavil třeba o tomhle: kolo.jpg
Ta spojitost je presna, zes to zas nepobral uz me neprekvapuje.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2835
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak blízce jsem to nestudoval. To co popisuješ ale není problém zákazu, ale že je špatně formulovanej - protože B4 se většinou používá jen z buzerativních důvodů (to samý, jako plná čára na přehledné rovince), takže řidiči na to bohužel tím pádem leckdy serou (stejně jako na tu plnou čáru)
Když je tam problém s průjezdností, používá se (mělo by se použít) rozměrové omezení (výška, délka) - protože autobus do B4 může a zasekl by se tam úplně stejně
To, že se B4 hojně ignoruje můžem poděkovat těm, co se naučili to srát všude možně s představou, že nákladní auta jezdí jen tak
Když je tam problém s průjezdností, používá se (mělo by se použít) rozměrové omezení (výška, délka) - protože autobus do B4 může a zasekl by se tam úplně stejně
To, že se B4 hojně ignoruje můžem poděkovat těm, co se naučili to srát všude možně s představou, že nákladní auta jezdí jen tak
Chápeš to?