Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

A ty myslíš, ze to (tech 20) nedělá? :-D
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
Arkis
Letec
Příspěvky: 1353
Registrován: stř 15 srp 20:58

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Arkis »

Bohužel správnou odpověď znám. :))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od M.Z. »

Arkis: jsi s tím už trapný, autobus jsi viděl jen při předjíždění, ale rozumovat budeš statečně.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Arkis
Letec
Příspěvky: 1353
Registrován: stř 15 srp 20:58

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Arkis »

Jestli ti připadá v pohodě jezdit s chybějícím kolem, tak si asi nemáme co říct. Však ve výsledku si tady každý může dělat co chce, že? Nějaká bezpečnost provozu a technický standard aut hoďme za hlavu a za chvíli to tady bude jako v těch ruských onboard videích.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

M.Z. píše: ned 31 črc 19:26 Arkis: jsi s tím už trapný, autobus jsi viděl jen při předjíždění, ale rozumovat budeš statečně.
Já si sice dovedu představit, ze se bez toho kola dá dojet daleko a dost možná i v 99% situaci poměrně bezpečně, ale na silnici to nemá co dělat.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27904
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Truck Daškam píše: ned 31 črc 16:42 Arkis: Že s tím jel z BA do Brna vůbec neznamená, že s tím jel celou cestu - nejspíš se mu to vysralo někde cestou. A jestli si myslíš, že v každém městě stojí náhradní autobus - tak to jsi na omylu.
Já jsem bez brzdícího kola též jel, když se mi kousl brzdovej válec a brzdilo to furt. No a budeš se divit, ani jsem to nepoznal a brzdilo to úplně normálně.
Tvl, to jsou argumenty!
Vysralo se to cestou = nouzové dojetí k nejbližšímu výjezdu. Hotovodvacet.
Ne, v každém městě není náhradní autobus. Vysrat se může cokoliv, ale to neznamená, že řidič bude pokračovat dál, protože zrovna poblíž není náhradní autobus. Kdyby jel do Mnichova, tak to dojede? (ani omylem, protože za tohle ho zastavit POLIZEI, tak ho zavře rovnou)
Nakonec se asi shodneme, že nějaký debilní úředník vymyslel, že vozidlo musí mít při jízdě všechna kola... Taková kravina, když i lopata, co vozí písek ví, že to vůbec nevadí a dá se s tím objet ½ Evropy.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2739
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

Dneska jsem potkal soupravu, co měla 3 nápravy nahoře z šesti (jedna na kozlu, dvě na návěsu). Tvl, o 50% nižší brzdnej účinek! Jak to někdo může schválit do provozu??
Chápeš to?
Uživatelský avatar
Truck Daškam
Letec
Příspěvky: 2739
Registrován: pát 06 lis 22:10

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od Truck Daškam »

řidičBOB: V první řadě by mě zajímalo vyjádření výrobce - to je ten, co to vyrábí a konstrukci zná rozhodně líp, než nějakej úředník. Ale jak už se dávno ví, úředník je nadčlověk a vyjádření výrobce ho stejně nezajímá
Chápeš to?
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od honziss »

Truck Daškam píše: ned 31 črc 16:42 Arkis: Že s tím jel z BA do Brna vůbec neznamená, že s tím jel celou cestu - nejspíš se mu to vysralo někde cestou. A jestli si myslíš, že v každém městě stojí náhradní autobus - tak to jsi na omylu.
Já jsem bez brzdícího kola též jel, když se mi kousl brzdovej válec a brzdilo to furt. No a budeš se divit, ani jsem to nepoznal a brzdilo to úplně normálně.
Nejsem odborník na x nápravový autobusy, ale je jasný, že ta další náprava tam není pro srandu. Na tom zbylym přetíženym kole mohlo kixnout ložisko, bouchnout guma a vysokej naloženej autobus leží na boku jako nic. Měl dojet na nejbližší sjezd nebo pumpu a tam to řešit.

A tvoje jízda bez brzdícího kola - hele já bych klidně přejel celou prahu bez brz a stačilo by mi brzdit motorem a zastavovat s pomocí ručky, ale když mi někdo skočí před auto a já budu muset zastavit hned...? Stejně tak když ti na náklaďáku bude na jedný straně brzdit půlka kol tak to nepoznáš, ale ve chvíli kdy budeš muset nouzově zastavit...?

Jak to tak čtu, tak bych tě asi nechtěl na silnici moc potkávat [-x
R4...258k
R3...261k
EV...264k
petr_riha
Letec
Příspěvky: 2080
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od petr_riha »

Truck Daškam píše: pon 01 srp 08:45 Dneska jsem potkal soupravu, co měla 3 nápravy nahoře z šesti (jedna na kozlu, dvě na návěsu). Tvl, o 50% nižší brzdnej účinek! Jak to někdo může schválit do provozu??
Tak tam je to ale pro prázdný auto takhle homologovany. Autobus homologaci pro jízdu bez kola asi nemá. Nebo jo? Až ti upadne kolo na osobaku (nebo ho sundas po defektu) a das si misto nej skate, tak je vše OK, protože to proste jede? https://www.novinky.cz/krimi/clanek/mis ... FBQUFBQUFB
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Odpovědět