Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
GH: ano, to by platilo v okamžiku, kdyby to kolo ztratil na dálnici. Ale to asi nebyl tento případ…
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ono problematika řešení problémů u osobáků a nákladní dopravy je diametrálně odlišná. To není jako osobák, kde se většina problému řešit nedá a navíc to naloží na sebe kdejaká odtahovka, co jede zrovna okolo.
Co se asi stane, když se mi kousne ložisko? Jiný řešení, než podvázat nápravu a dojet neexistuje - i kdyby přijel odtah, tak musí sundat kolo a táhnout to bez kola úplně stejně
Co se asi stane, když se mi kousne ložisko? Jiný řešení, než podvázat nápravu a dojet neexistuje - i kdyby přijel odtah, tak musí sundat kolo a táhnout to bez kola úplně stejně
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Táhnout auto na tyči není to stejné, jako jízda auta…
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
řidičBOB: Jo, a v čem prosím?
Kolikrát jsi jel na tyči?
Ona samotná jízda na tyči je dost riskantní. Navíc na tyči se tahaj nepojízdná auta, ne auta co normálně jedou
Kolikrát jsi jel na tyči?
Ona samotná jízda na tyči je dost riskantní. Navíc na tyči se tahaj nepojízdná auta, ne auta co normálně jedou
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
A ještě taková věc - i auto na tyči musí být technicky způsobilé, v případě odtahovky to nebylo ještě nedávno jiné - auto v brejlích se považovalo za přívěs
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Fakt? Tak kdyby muselo být technicky způsobilé, tak by asi nemuselo jet na odtahu/tyči.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Další imbecil z Polska, který zůstal skoro minutu trčet na přejezdu Za tohle by měl být vysloven zákaz řízení na území ČR na 10let a víc.
https://fb.watch/dCPfmIoN70/
https://fb.watch/dCPfmIoN70/
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já ti říkám, že vozidlo na tyči musí být technicky způsobilé a mít platnou TK, stejně jako vozidlo v provozu - tzn. pokud nemá kolo, nesmí jet na tyči stejně tak, jako po vlastní ose.
Tím chci říct, že jestli jede na tyči nebo po vlastní ose - je páchán jeden a ten samý přestupek a tvůj argument ohledně odtahu na tyči je plytký. Na tyči se vozí nepojízdná auta, nikoliv nezpůsobilá. Co je na tom nesrozumitelného?
Tím chci říct, že jestli jede na tyči nebo po vlastní ose - je páchán jeden a ten samý přestupek a tvůj argument ohledně odtahu na tyči je plytký. Na tyči se vozí nepojízdná auta, nikoliv nezpůsobilá. Co je na tom nesrozumitelného?
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2754
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Zde u tohoto konkrétního případu se můžem bavit o tom, že klasickej odtah s brejlema by to vyřešil - protože za tu první nápravu by si auto vzal do těch brejlí a normálně odvezl.
Ale mít ten problém (defekt, kousnutý náboj či brzdič) na kterékoliv jiném kole, pořád je řešení jediný - sundat kolo nebo podvázat nápravu
Ale on ten odtajh není tak jednoduchej, jako u osobáku. Za prvé je nákladnější, za druhé tyhle odtahovky nestojí na každé pumpě, za třetí tomu předchází zbytečná demontáž kardanu... a za čtvrtý se dá prostě sundat kolo či podvázat náprava a normálně to dojet
Ale mít ten problém (defekt, kousnutý náboj či brzdič) na kterékoliv jiném kole, pořád je řešení jediný - sundat kolo nebo podvázat nápravu
Ale on ten odtajh není tak jednoduchej, jako u osobáku. Za prvé je nákladnější, za druhé tyhle odtahovky nestojí na každé pumpě, za třetí tomu předchází zbytečná demontáž kardanu... a za čtvrtý se dá prostě sundat kolo či podvázat náprava a normálně to dojet
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Neni to pravda. Na tyci ku prikladu mohu tahnout vozidlo, kteremu kompletne nefunguje elektricky okruh, akorat ho musim pripadne osvetlit jinym zpusobem. Stejne tak muzu na tyci tahnout (a u nakladaku je to jeden z hlavnich duvodu proc pouzit tyc a nikoliv lano) vozidlo, kteremu nefunguje spravne brzdova soustava (opet samozrejme musim dodrzet jiny podminky a nepovesit si za furgona jednadvacitku T815 ze jo).Truck Daškam píše: ↑pon 13 čer 12:33 Já ti říkám, že vozidlo na tyči musí být technicky způsobilé a mít platnou TK, stejně jako vozidlo v provozu - tzn. pokud nemá kolo, nesmí jet na tyči stejně tak, jako po vlastní ose.
Tím chci říct, že jestli jede na tyči nebo po vlastní ose - je páchán jeden a ten samý přestupek a tvůj argument ohledně odtahu na tyči je plytký. Na tyči se vozí nepojízdná auta, nikoliv nezpůsobilá. Co je na tom nesrozumitelného?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/