Jsem prizpusobivej, motor by me asi trapil az na poslednim miste. Spis mi jdem o pohodli a hlucnost pri dalnicnich presunech se strechou nahore (necekam vlastnosti limuziny, ale taky nechci jezdit se spuntama v usich) a zivotnost platene strechy pri pouziti za vsech povetrnostnich podminek. Doma stojim v garazi, spis mi jde o to, aby auto prezilo ty 2-3 noci za mesic kdyz musim bejt nekde v hotelu a bude treba snezit...? Kazdopadne zatim to auto nekupuju, jen teoretizujux2005 píše:Co si o tom myslím? Že jsi blázen. Když jsem viděl a slyšel jak se MX5 1.5 s Rasťo Chválom trápí do kopečka, tak jsem si říkal, že krásné auto, jako je současná MX5, je úplně zabité naprosto impotentním motorem. Přesednout z Curpy 280/290 do MX 1.5 tak rozkoušeš volant v prvním stoupání. Adekvátní motor je důležitá součást aktivní bezpečnosti automobilu. Můžou fandové vykládat cokoliv o "krásně točivé charakteristice motoru", ale když do kopce nepředjedeš Avii, tak je to špatně. Jinak se mi současná MX5 opravdu moc líbí, ale 1.5i je prostě málo.honziss píše:Cim dyl tenhle tread na AF sleduju, tim vetsi mam chut prodat Cupru a koupit si novou MX5 s 1.5....co si o tom aute myslite? Je pouzitelny kazdodenni jezdeni?
S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: S větrem ve vlasech....
Úplně původně jsem taky chtěl MX-5 na daily a zredukovat tak počet aut. Pro mě byl ale hlavní negativní faktor chybějící zadní sedačky, což by mě dost omezovalo když rozvážím prcky. Dneska jsem ale rád, že jsem to neudělal - používat to na daily by mi dost vadilo (a bylo by mi jí líto). Jak je to malý a nízký (NB), tak se do toho leze hrozně. Úplně nejmíň bych se naopak bál malýho výkonu, 1.5 pojede jak můj Ignis sport a s tím není naprosto potíž něco předjet. Samo není to cupra, ale u cupry a obecně dnešních hh mám tak nějak pocit zmaru, kdy má člověk pod palcem neuvěřitelnou rychlost, kterou ale reálně může použít jen občas. To ale záleží na přístupu, pro někoho to naopak může být přínos.
Bych si tu ND někde na 2 dny půjčil a uvidíš jak ti to bude vyhovovat. A pokud to máš kde parkovat a nestojí to nikde samotný, tak bych se té látkové střechy zas tak nebál. Mám k autu hard-top a ani jednou jsem ho nepoužil - jen jsem ho zabalil a dal na půdu. Zatím to těsnilo v každým lijáku a nevidím důvod proč by ta nová nefungovala i v zimě. A pokud ti jí nebude líto, tak v zimě to bude naprosto jedinečný svezení, kterýmu cupra při malý ahezi nemůže konkurovat vůbec v ničem . Jinak když se podíváš na sportovnivozy tak tam dokonce najdeš jednu s LPG, se kterou majitel nalítal 200tis. km!!!
Bych si tu ND někde na 2 dny půjčil a uvidíš jak ti to bude vyhovovat. A pokud to máš kde parkovat a nestojí to nikde samotný, tak bych se té látkové střechy zas tak nebál. Mám k autu hard-top a ani jednou jsem ho nepoužil - jen jsem ho zabalil a dal na půdu. Zatím to těsnilo v každým lijáku a nevidím důvod proč by ta nová nefungovala i v zimě. A pokud ti jí nebude líto, tak v zimě to bude naprosto jedinečný svezení, kterýmu cupra při malý ahezi nemůže konkurovat vůbec v ničem . Jinak když se podíváš na sportovnivozy tak tam dokonce najdeš jednu s LPG, se kterou majitel nalítal 200tis. km!!!
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Honziss: Jen dotaz, proč nekoupit z Polska novou ND z 2L za cenu 1.5L tady v čr?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Kabrio na denní ježdění.....mám od 1997. Zhruba polovinu doby jsem jezdil i celoročně.
Do roku 2006 Feldu (pár desítek tisíc) + Rapid Convertible (cca 20.000 - celoročně), potom 2007-2009 2x Rover Convertible ( 150.000 celoročně), 2009 - doteď MG F ( 200.000km - když není sůl ) + BMW E36 ( 20.000 - celoročně)
Jediné, co může být problém je střecha a vandalismus - to se mě zatím vyhnulo.
A ano , většina těhle aut je hlučnější.
Jinak nevidím nic, co by bránilo kabrio užívat denně.
Do roku 2006 Feldu (pár desítek tisíc) + Rapid Convertible (cca 20.000 - celoročně), potom 2007-2009 2x Rover Convertible ( 150.000 celoročně), 2009 - doteď MG F ( 200.000km - když není sůl ) + BMW E36 ( 20.000 - celoročně)
Jediné, co může být problém je střecha a vandalismus - to se mě zatím vyhnulo.
A ano , většina těhle aut je hlučnější.
Jinak nevidím nic, co by bránilo kabrio užívat denně.
MG - radost až na kost.
Re: S větrem ve vlasech....
zas 130 koni na 1t neni uplne malo, to pojede solidne. Vetsina aut na silnici je na tom o dost hur Ale ja bych taky na 100% chtel 2.0 ... Skoda ze nedelaji mrnavy kupe
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S větrem ve vlasech....
No prechadzam si podobnym E46 je uz jednym krokom z domu a tiez to bude vykonovy a rychlostny a pohodlnostny a proste celkovy downgrade...a k tomu je v plane ju pouzivat viacmenej denne (Hardtop asi bude nutny), ale som fakt zvedavy jak casto bude v zaprahu a k tomu este strecha dole...
Yeti (ako hlavne auto) samozrejme este nie je, ale mali snehuliaci tiez nie takze bude musiet MX-5 nejaky cas fungovat ako hlavne auto
Takze urcite dam info ako sa s tym zije
PS: NB ma rovnaky rozmer pneu ako Lupo a na liter rovnaky kufor 144l
Yeti (ako hlavne auto) samozrejme este nie je, ale mali snehuliaci tiez nie takze bude musiet MX-5 nejaky cas fungovat ako hlavne auto
Takze urcite dam info ako sa s tym zije
PS: NB ma rovnaky rozmer pneu ako Lupo a na liter rovnaky kufor 144l
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: S větrem ve vlasech....
Osobně bych o 1,5 neuvažoval už z důvodu absence svoru.
Uměl by mi někdo dopuručit (teoreticky o tom uvažuju) dodavatele kompl. výfukového systému pro 2.0 NC?
Existuje v ČR někdo, kdo by uměl upravit řj motoru k novému výfuku?
Uměl by mi někdo dopuručit (teoreticky o tom uvažuju) dodavatele kompl. výfukového systému pro 2.0 NC?
Existuje v ČR někdo, kdo by uměl upravit řj motoru k novému výfuku?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: S větrem ve vlasech....
Na výfuk zkus kontaktovat firmu AMA z Bratislavy. ŘJ asi tady neupravíš jedině koupit programovatelnou. Pak bych ti mohl doporučit někoho kdo by ti ji naladil.
Re: S větrem ve vlasech....
A jo, o firmě AMA jsem se dozvěděl, ještě když jsem kdysi ladil Subaru, zkusím to, dík.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S větrem ve vlasech....
Asi nebude uplne najhorsia https://www.autickar.cz/clanek/mazda-mx ... je-krasny/
...a osobne bych tiez volil 2.0l...
...a osobne bych tiez volil 2.0l...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...